quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh, ik mag zeker posten tot 300 en dan jat net iemand 301? Geef maar toe
?
Maak je als helderziende nog wel eens wat onverwachts mee?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaik heb zulke voorspellende gaven.
putkin was dat schuldquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak je als helderziende nog wel eens wat onverwachts mee?
- Ja hoor, morgen avond nog.
Hou es op met Stella pesten.quote:
En ja, dan word ik inderdaad boosquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Oja, Postmortum, of je de topic links wil bijwerken, anders wordt BT boos. En BT, wil je geen kettingreacties meer posten, dat vind die DJ niet leuk.
Ken je niets ies orcinelers bedenken ??quote:
Worden ze nu boosquote:
En pool, en mongool? God was zeker wel erg kwaad op hem.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ken je niets ies orcinelers bedenken ??
Mongooltje.
Wist je al dat iemand te lang de zelfde naam geven zo niet cool is,
Agja mongooltjes weten niet wat cool is en niet.
Dus ik neem het je niet kwalijk,
Ja je bent nou eenmaal een mongooltje,
het is god's wil.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ken je niets ies orcinelers bedenken ??
Mongooltje.
Wist je al dat iemand te lang de zelfde naam geven zo niet cool is,
Agja mongooltjes weten niet wat cool is en niet.
Dus ik neem het je niet kwalijk,
Ja je bent nou eenmaal een mongooltje,
het is god's wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Forum Opties Forumhop: Hop naar: