quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
Post eens wat memmen verdulleme.
OVquote:
Vertelquote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een beetje, een beetje.
Vanavond om 20:40 wacht je op mij bij Helmond Centraal?
Als je een komkommer in je doos doet, een pica ervan post hier, dan zullen we beloven dat we er dan meer over zullen praten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou graag zien dat groentes als de radijs wat vaker aan bod kwamen in deze SC
Ik vind radijs niet te etenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou graag zien dat groentes als de radijs wat vaker aan bod kwamen in deze SC
He meis, wil je een radijs?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je een komkommer in je doos doet, een pica ervan post hier, dan zullen we beloven dat we er dan meer over zullen praten.
Alweer? It wasn't me.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:13 schreef Agiath het volgende:
Ik ben uit de OP gehaald.
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:32 schreef NoelGallagher het volgende:
En, is er nog een FOK!ker die straks ook met de trein gaat reizen.
Of FokStijl.nl, klinkt wat meer baas.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:32 schreef Suga_Mama het volgende:
Hihi, ik weet een nieuwe naam voor de fusie: GeenFok.nl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |