quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik vraag me ook al een aantal delen af waar GT uberhaupt is.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
TROUWENS WELKE KLOOTVIOOL DURFT HET OM KKNOOBS ZOALS NOELGALLAGHER, GUPJE, BREATHTAKING, DIE RINGEN EN ACINQOXUIX IN DE OP TE LATEN EN FUCKING HEERSCHENDE KLB HELD GT ERUIT TE HALEN?!1[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je staat er nog wel in hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:16 schreef markvanrinsum het volgende:
waarom sta ik niet meer in de op ?
Lees het vorige deel maar door, daar wordt het haarfijn uitgelegd.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:16 schreef markvanrinsum het volgende:
waarom sta ik niet meer in de op ?
Ben BT niet.quote:
Vervelende ziekte opgelopen toen hij op vakantie in Afrika was. Ligt al 2 weken in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag me ook al een aantal delen af waar GT uberhaupt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
T enige wat ik me kan bedenken is dat je bij elke rel de modjes gelijk gaf, hoe onnozel hun beslissing ook wasquote:Op donderdag 25 september 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, nu dat weer.Ik vond op tot op zekere hoogte ook wel dat ze gelijk hebben. Buiten dat kun je er toch vrij weinig aan doen. Nu vind ik een bepaalde mod erg kinderachtig en dat zeg ik dan ook gewoon.
Ik zeg niet dat ik het serieus neem, het is gewoon fucking irritant om elke keer als BT post al die geilende kutberichten te moeten lezen, pm elkaars msn ofzo en ga daar lekker elkaar opgeilen.quote:En als jij dat hele BT gedoe serieus neemt, ken je mij dus totaal niet. Maakt verder niet uit. Zelf doe je er net zo hard aan mee namelijk.
1 answer:quote:Verder heb ik nooit lopen janken over de manier van posten.
Niet. Dat is behangplakker.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vervelende ziekte opgelopen toen hij op vakantie in Afrika was. Ligt al 2 weken in het ziekenhuis.Des te meer tijd om te FOK!en, even laptopje fixen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
die staat er dan 2 keer inquote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet. Dat is behangplakker.
Dan staat bp er 2 keer in.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet. Dat is behangplakker.
Niet als je in een coma ligtquote:Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Des te meer tijd om te FOK!en, even laptopje fixen enzo.
Klopt. Één kan er wel weg ja.quote:
Dat is wel lastig fokken inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet als je in een coma ligt
Inderdaad, dat is een rasechte ONZ!erquote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef behangplakker het volgende:
Een stapje naar succes, er moeten nog steeds kutleden of niet-sc'ers weg. Leipe Fok!-users die niks met de SC hebben moeten ook uit de OP zoals paultjuhh
Nee hoor, in jouw belevingswereld misschien. Verder heb ik me met de meeste rels niet eens bemoeid.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T enige wat ik me kan bedenken is dat je bij elke rel de modjes gelijk gaf, hoe onnozel hun beslissing ook was
Dus jij gaat nu ook al bepalen wat er wel en niet in de SC mag? En ik mag dan niks van jullie gerel zeggen?quote:Ik zeg niet dat ik het serieus neem, het is gewoon fucking irritant om elke keer als BT post al die geilende kutberichten te moeten lezen, pm elkaars msn ofzo en ga daar lekker elkaar opgeilen.
Ik heb nooit gezegd wat er wel en niet gepost mocht worden. Vond alleen het rel gehalte af en toe nogal hoog. Verder reageerde ik gewoon niet als ik er op dat moment niks aan vond. Jij bent de enige die momenteel loopt te kankeren op de manier van posten. Je hebt al drie keer gezegd dat je weg ging uit de SC.quote:1 answer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |