quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw kopje voor de OP. [ afbeelding ]
quote:
Bek dicht, kut newbiequote:Op woensdag 24 september 2008 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Helemaal trots omdat ze van de oude garde zijn
Jochie, de KLB SC zou de KLB SC niet zijn zonder de oude garde, jeweets!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Op de schaal van frituur geef ik dit topic 5 weken oud en te vaak gebruikt frituurvet.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
Op de schaal van frituur geef ik dit topic een viandel met satésaus.
De Disclaimer stond er niet in.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
Hij was volledig juup, totdat jij er met je tengels aankwam!!!!!
Frituurvet is nooit te oud, in Afrika doen ze er een moord voor!quote:Op donderdag 25 september 2008 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op de schaal van frituur geef ik dit topic 5 weken oud en te vaak gebruikt frituurvet.
Oh, houd die bietenkop van jequote:Op donderdag 25 september 2008 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bek dicht, kut newbie [ afbeelding ]
Je moet of je eigen tieten posten of tubgirl ergens neerzetten.
Niet de disclaimer die er in hoort te staanquote:Op donderdag 25 september 2008 00:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r stond echt wel een disclaimer in
Boeiend, jij bent toch maar ene KLB kakn00b dus je mag hier eigenlijk helemaal niet komen, laat staan mij aansprekenquote:Op donderdag 25 september 2008 00:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet de disclaimer die er in hoort te staan
jaloezie is een sinquote:Op woensdag 24 september 2008 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Boeiend, jij bent toch maar ene KLB kakn00b dus je mag hier eigenlijk helemaal niet komen, laat staan mij aanspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |