quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Conclusie: ga nooit naar school.
Rij?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zucht... oke, toen ik aan kwam lopen, was de rij gesloten![]()
Conclusie: ga nooit op een vrije dag naar school.
Geen ideequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef Maisnon het volgende:
In het bovenste plaatje in de OP hé, de header zeg maar. Wie is die man linksonderin?
Heerlijk die low-budget clipsquote:
Uhmquote:
Nee, k vraag het voor de grap..quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm![]()
Wil je het echt weten?
KankerFA'squote:
Dat moet een boswachter voorstellen. Omdat toen de boswachter nog maar net mod was.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef Maisnon het volgende:
In het bovenste plaatje in de OP hé, de header zeg maar. Wie is die man linksonderin?
Baggeren waar iedereen baggerde in de BAGGERSCquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef Noorsbloed het volgende:
WTF waarvoor heeft PK nu weer een ban dan ?
Wie heeft dat bedacht?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat moet een boswachter voorstellen. Omdat toen de boswachter nog maar net mod was.
Dat is waar die notes voor zijn. Als je er veel hebt waarin staat dat je vaker stout bent, krijg je eerder (en langer) een ban.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
KankerFA'sBij PK en zulks hebben ze gewoon een veel korter lontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |