ehh, je hebt smaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik download ook maar een shitload John(n?)y Cash
Hmm dat doe ik ook weleens, maar dan wil ik hem daarna meestal ook nooit meer horen omdat ie me strot uitkomtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon van om zo af en toe een nummer heeeel vaak achter elkaar te luisteren
Haha ja heb ik ook, maar ik kan een nummer ook 50 keer achter elkaar luisterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm dat doe ik ook weleens, maar dan wil ik hem daarna meestal ook nooit meer horen omdat ie me strot uitkomt
Ik weet het. Ik heb mijn photobucket-album gedeletequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef afcajos het volgende:
Zeg lyzio, ik zat weer eens even je pareltje: Door sperma moonwalken [PAINT] door te lezen en de paints doen het niet meer
Tja, wie biedt zich aan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En waarom staat onze befkoning op non-actief?
Zeg d'r even dat het met dubbele N moet. John[b]n[/n]y Cash dus.quote:
Origineel is van Wilbert Harrisonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef Lyzio het volgende:
Vroegah konden artiesten nog strak staan van de dope. Bryan Ferry! HELD!
Kun jij dat zelf niet zeggen danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zeg d'r even dat het met dubbele N moet. John[b]n[/n]y Cash dus.
Ben ik nou de enigste die na 3.11 kippenvel krijgt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Lyzio het volgende:
In naleving van het gestorven topic daarom, miss Whitney Houston.. bring it darling:
Ik kan niet meer leren. Ik sta wel vroeg op ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
Breath, ga eens leren.![]()
En ga door met Johnny Cash downloaden.
En apart dat je dat Veldhuis en Kemper-nummer niet kent.
't Is reclame op RTL 8.
Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ben ik nou de enigste die na 3.11 kippenvel krijgt?
nog iemand met tastequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
Breath, ga eens leren.![]()
En ga door met Johnny Cash downloaden.
En apart dat je dat Veldhuis en Kemper-nummer niet kent.
't Is reclame op RTL 8.
Moet ik er wat discipline in rammen ofzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren. Ik sta wel vroeg op ofzobah. ik ga mn diploma nooit halen.
Je kan hem beter voor een prikkie op de bazaar in Beverwijk halen, veel makkelijker en snellerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren. Ik sta wel vroeg op ofzobah. ik ga mn diploma nooit halen.
Succesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet ik er wat discipline in rammen ofzo.
YOU ARE DEAD INSIDE!quote:
Ja, die optie overweeg ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je kan hem beter voor een prikkie of de bazaar in Beverwijk halen, veel makkelijker en sneller
Ik misschien ook welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
'Je middelbare school niet afgemaakt? Op websites als Marktplaats kun je Nederlandse makkelijk nepdiploma's vinden. Ze zijn nauwelijks van echt te onderscheiden en kosten zo'n 300 euro. Dit blijkt uit een onderzoek van NOS. Het diploma ligt binnen drie dagen klaar, officieel gestempeld en ondertekend. Nederlandse diploma's zijn gewoon heel simpel te vervalsen.
Dat zegt het Nuffic, een instantie die de diploma's controleert. De IB Groep krijgt jaarlijks een heleboel diploma's binnen en het is moeilijk om ze allemaal te bekijken op echtheid, daar moeten ze namelijk experts voor inhuren. Het probleem ligt bij de diploma's zelf die geen speciaal kenmerk hebben. Binnenkort is het afgelopen met de neppapiertjes want de IB Groep is bezig met een database waarin alle namen van de leerlingen staan die een diploma hebben behaald.'
Nou, ben ik net op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |