I'D HIT IT !quote:
Sorry, ik was aan het fappen op de naaktfoto's van BT die Sackboy uit haar photobucket had gehaald.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:52 schreef behangplakker het volgende:
Beschamend dat er al zolang niet hier is gepost. Dat gebeurd 's nachts bijna niet eens
PM!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het fappen op de naaktfoto's van BT die Sackboy uit haar photobucket had gehaald.
quote:
Whehehe, you wish! For my eyes only!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het fappen op de naaktfoto's van BT die Sackboy uit haar photobucket had gehaald.
Zou het superXmacho geweest zijn?quote:
Hotlinken van jj.am werkt nietquote:
Denk hetquote:
NEIN! DAS WOLLTE ICH NICHT!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk het![]()
Wil je trouwens stoppen met kettingposts?Anders druk ik op het NS Bert knopje.
Sinds wanneer mag je geen NS Bert meer zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga trouwens jou aangeven bij de mods dat je nsb-ert bent.
Sinds de oorlogquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je geen NS Bert meer zijn?
Jij weet van wanten baas. Ik heb nog wel een mooie in petto voor zulks een piraat als jij:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Johnny CashWordt helaas nooit gedraaid als ik dat aanvraag in den clubs
quote:
coolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij weet van wanten baas. Ik heb nog wel een mooie in petto voor zulks een piraat als jij:
THIS IS HOW WE ROLL!
Dire Straitsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij weet van wanten baas. Ik heb nog wel een mooie in petto voor zulks een piraat als jij:
THIS IS HOW WE ROLL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |