MOOOOHHHH GERTJEEEEH!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ER IS NOOIT TEVEEL JAILBAIT.
[ afbeelding ]
Ach ze verzinnen telkens weer wat nieuws. Kan je toch niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:20 schreef Lyzio het volgende:
Waar staat dat dan van die regel?Te veel jailbait mag niet. Hoeveel is teveel?
Waardeloze moderators, op Juup na natuurlijk. Juup owned.
Je had ook gewoon op mij moeten stemmen destijds, dan hadden we deze ongein nu nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach ze verzinnen telkens weer wat nieuws. Kan je toch niet meer serieus nemen
Like you voted for mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:27 schreef Sackboy het volgende:
Ja maar dan was Juup nog altijd mod geworden
Nee, die al maanden in mijn UI staat.quote:
Welk trieste plebs trouwens?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei zelf ook dat je gek werd van dat fapvolk. Misschien heb ik 't verkeerd verwoord maar ik doelde met die opmerking op dat trieste plebs niet op jou
.
Niks gemist hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die al maanden in mijn UI staat.
Zijn BT en Fas uitgebitched trouwens? Heb ik dat weer gemist
quote:
Johnny Cashquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef Lyzio het volgende:
En nog even tussendoor, een pareltje!
The man in black. Mister... Johnny Cash![]()
Zeur niet, ik vraag altijd hiphop aan. En ze draaien het ook nooitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Johnny CashWordt helaas nooit gedraaid als ik dat aanvraag in den clubs
Ik was AofE doen. Heb alle 7 beginlevels zo snel gehaaldquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef BobbyB het volgende:
Heb ik staan koken en al gegeten en zijn we welgeteld maar 10 (bagger) reacties verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |