Bwehe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, tijd voor bier met tieten. Tieten mogen niet, maar we hebben nu een geldig excuus; we moesten de spanning breken
Tieten mogen wel hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, tijd voor bier met tieten. Tieten mogen niet, maar we hebben nu een geldig excuus; we moesten de spanning breken
Oh..quote:
Bon voyagequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:41 schreef IQM het volgende:
Zo, ik duik de trein in.![]()
(Niet echt, natuurlijk, want dat doet best wel pijn.)
Haha tieten is geen probleemquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Lyzio het volgende:
Dus tieten mogen wel?Wat een cultuurshocken allemaal op mijn persoon gericht zeg. Geen tieten, wel tieten, geen tieten van minderjarige meisjes. I'm confused
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tieten mogen wel hooralleen niet te veel jailbait plaatjes enzo, die horen thuis in b&h vinden onze mods.
Maar ik begin wel:
[ afbeelding ]
Er zijn maar twee stel tieten voorbijgekomen in het vorige topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha tieten is geen probleemjailbait ook niet. Maar gewoon niet te vaak is de regel (denk ik
) ofja, mijn interpretatie van de regel!
Dan nu, welke usert durft haar tieten te posten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er zijn maar twee stel tieten voorbijgekomen in het vorige topicWaar gaat dat dan over?
Mss was het niet zo'n tietentopic, dat kanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er zijn maar twee stel tieten voorbijgekomen in het vorige topicWaar gaat dat dan over?
Geen topics openen is tieten posten. Dat is de regel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan nu, welke usert durft haar tieten te posten?
Maar ik kan niet vrijwillig een topic openen, aangezien ik geen 'nieuw topic' knopje heb.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Geen topics openen is tieten posten. Dat is de regel.
I broke my G string while fingering a minor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:53 schreef BigKahuna het volgende:
Tyfus, snaar gebroken
Ik heb dus zegmaar de gevoelige snaar geraakt![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik kan niet vrijwillig een topic openen, aangezien ik geen 'nieuw topic' knopje heb.
Boohhhh wat een geile foto is dat toch ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tieten mogen wel hooralleen niet te veel jailbait plaatjes enzo, die horen thuis in b&h vinden onze mods.
Maar ik begin wel:
[ afbeelding ]
ER IS NOOIT TEVEEL JAILBAIT.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
alleen niet te veel jailbait plaatjes enzo
quote:
Nee, ik snap homo's gewoon niet. Voorbeeldje:quote:
Detect je ook fail bij jezelf?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik snap homo's gewoon niet. Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
EEN HOMO ZOU DIT NIET OP PRIJS STELLEN.
Nooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |