quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef IQM het volgende:
Goed hoe Bt dit aanpakt.Zo doe ik het ook altijd. Gewoon dezelfde bal terugkaatsen. En dan begint diegene opeens te miepen.
Hypocriet gedoe.
HUIL DAN! GA HUILEN! MEISJE, HUIL DANquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei zelf ook dat je gek werd van dat fapvolk. Misschien heb ik 't verkeerd verwoord maar ik doelde met die opmerking op dat trieste plebs niet op jou
.
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-in-de-broek-van-Bt-te-komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef IQM het volgende:
Goed hoe Bt dit aanpakt.Zo doe ik het ook altijd. Gewoon dezelfde bal terugkaatsen. En dan begint diegene opeens te miepen.
Hypocriet gedoe.
PS = Ergo. Maar dat leer je op de grote school nog wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
jaja , vast..
Ps. de poging om je er uit telullen is mislukt..
Haley van Paramore?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen nog maar Hayden, Haley en Hilary
Paramore van Misery Business?quote:
Nou, dan is ie goed op wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-in-de-broek-van-Bt-te-komen.
Grote school.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
PS = Ergo. Maar dat leer je op de grote school nog wel.
Je weet toch dat het om opmerkingen zoals deze gaat he?quote:
Jezelf quoten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of ze ze is stiekem een vent en post internetz foto's.
Ik zeg het ook niet alleen om deze opmerking, ik zeg het omdat je altijd zo doet. En ik vind het inmiddels behoorlijk storend. En nu ga je wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:35 schreef Fascination het volgende:
Nou oke sorry Bt had 't niet moeten zeggen maar je maakt nu wel van een mug een olifant.
En om geen aandacht te trekken zal ik nu wel vertrekken.
Huilen is voor jou te laat ik kom niet meerkwam ineens in me op
.
Ja, wat? Am I right or am I right?quote:
Ja, bij een meisje van een internetforum dat aan de andere kant van het land woont en ik verder ook niet ken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-in-de-broek-van-Bt-te-komen.
Een en al uitlokkerij hier, dat hoor je te weten als SlowChattert.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je weet toch dat het om opmerkingen zoals deze gaat he?Of is dit een soort van signaal?
Ik maakte maar een grappie heur.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat? Am I right or am I right?
[..]
Ja, bij een meisje van een internetforum dat aan de andere kant van het land woont en ik verder ook niet ken.
Raar, hè, dat mensen het soms met elkaar eens zijn.Dat gevoel ken je zeker niet.
Je zou het niet zeggen, maar ik ben redelijk nieuw in de SCquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een en al uitlokkerij hier, dat hoor je te weten als SlowChattert.
Ohnoes11!!1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar ik ben redelijk nieuw in de SCEn dat als KLB-Icoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |