quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Omdat!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef Lyzio het volgende:
KOM 'S OP!
En waarom staat mijn UI niet tussen de rest van het gespuis?
Jij wilt gewoon dat ik die Emma Watson avatar weer pak zodat je op de OP van iedere SC kunt fappen, vuige knalkolonel!quote:
We willen iedereen gelijkwaardig behandelen, dus dat komt welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef Lyzio het volgende:
KOM 'S OP!
En waarom staat mijn UI niet tussen de rest van het gespuis?
Terwijl jij aan iemands pik zuigt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef superXmacho het volgende:
BT , Het is gewoon leuk ommachtig te zijn als je boos bent.
Of het kan gewoon kommen omdat we geen meisjes-meisje zijn.
Of het is gewoon leuk om anderen neer teschieten in bijv. call of duty
The Conquerors suckt! The Age of Kings is de enigste echte AoE! Vooral als je één op één speelt in een Giant map met eilandjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We willen iedereen gelijkwaardig behandelen, dus dat komt wel![]()
Age of Empires, the age of kings erop gezet. Nu the conquerors nog.
Dan moet die kerel wel hard ownen hequote:
Ja, maar... Dan moet je al die villagers nog aan het werk zetten als je ze een opslagplaats voor goud en stenen laat makenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
The Conquerors suckt! The Age of Kings is de enigste echte AoE! Vooral als je één op één speelt in een Giant map met eilandjes
BWEHEHEHEHE dat heb ik ook een keer gehad, maar ja, toen kon ik nog 50KM rijden ofzo toen ie zei dat ie nog maar 0KM op de tank kon.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sackboy en ik hebben een date op de klb meetdat is heel iets anders
!
Omdat ze kunnen lopen en zulks (vliegen en zwemmenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef hardromacore het volgende:
Waar blijven die gesprekken?
Laten we het hebben over onze bewondering voor dieren!?
Waarom?
Ik heb ongeveer hetzelfde maar dan met m'n telefoon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BWEHEHEHEHE dat heb ik ook een keer gehad, maar ja, toen kon ik nog 50KM rijden ofzo toen ie zei dat ie nog maar 0KM op de tank kon.
Villagers moet je sowieso constant aan het werk zetten. In het begin heul veel van die mensen maken, zodat je flink in de supplies zit en daarna iedereen killen zodat je een massive army kan gaan bouwen die je vervolgens vervoert met scheepjes geëscorteerd door een hele vloot gevechtsbootjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, maar... Dan moet je al die villagers nog aan het werk zetten als je ze een opslagplaats voor goud en stenen laat maken
Stella, toon ons je borsten eens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Maarre Stella, wanneer krijgen we wat meer van je te zien?
Zou een catering in de file, per scooter, rendabel zijn?quote:
Volgens mij heeft Stella van die hele vlezige tokkie borsten. En dan maar stijf volhouden dat het sproeten zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Maarre Stella, wanneer krijgen we wat meer van je te zien?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
NEE!!
Dan ben je te druk bezig met ^^^^^^^ knallen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef IQM het volgende:
Eén van de betere fipo's van het jaar. Mijn welgemeende complimenten, Bobby.
Heb je ook een cup?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Bah, ik kots op degene die dat in de op heeft gezet
Juuplover-alert!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
Bah, ik kots op degene die dat in de op heeft gezet
Of ze heeft punttieten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Stella van die hele vlezige tokkie borsten. En dan maar stijf volhouden dat het sproeten zijn.
PARDON?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En het was niet eens bedoeld als fipo eigenlijk
[..]
Heb je ook een cup?
Dat was toch een keer, dat ze met scootertjes door de file gingen met drinken of zo? Ik zeg: gat in de markt!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een catering in de file, per scooter, rendabel zijn?
Call of duty is leuker!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Villagers moet je sowieso constant aan het werk zetten. In het begin heul veel van die mensen maken, zodat je flink in de supplies zit en daarna iedereen killen zodat je een massive army kan gaan bouwen die je vervolgens vervoert met scheepjes geëscorteerd door een hele vloot gevechtsbootjes
Oh, nu wil ik ook spelen
Het gaat helemaal niet over Juup het gaat er gewoon over dat iemand blijkbaar zo sneu/verveeld/levenloos is dat diegene moeite gaat doen om de OP te verneuken. Op wat voor manier dan ookquote:
Een paar borsten in je kamelenpet bedoeld ie.quote:
Kun je samen met Stella erin kotsen. En hebben we 2girls1cup V2quote:
Ja, misschien is dat het Stellaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef superXmacho het volgende:
BT , Het is gewoon leuk ommachtig te zijn als je boos bent.
Of het kan gewoon kommen omdat we geen meisjes-meisje zijn.
Of het is gewoon leuk om anderen neer teschieten in bijv. call of duty
Want in AoE wordt dat natuurlijk gedaan door de Heer zelfquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Call of duty is leuker!
Dan kan je teminste zelf knallen!
Ik wil jou ook wel een keer knallen hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Call of duty is leuker!
Dan kan je teminste zelf knallen!
Ooh ja geil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je samen met Stella erin kotsen. En hebben we 2girls1cup V2
Ben het met je eens Stella Ilsequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet over Juup het gaat er gewoon over dat iemand blijkbaar zo sneu/verveeld/levenloos is dat diegene moeite gaat doen om de OP te verneuken. Op wat voor manier dan ook
Ja, van Go Fast ! ofzo, alleen vind ik dat spul niet weg te krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was toch een keer, dat ze met scootertjes door de file gingen met drinken of zo? Ik zeg: gat in de markt!
En soms heb je met die internet -tegenstanders dat ze zo slap zijn dat het potje zo over is,..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Want in AoE wordt dat natuurlijk gedaan door de Heer zelf
Nou ik vraag je niet om het grapje uit te leggen, want als je grapjes moet uitleggen is het vrij sneu.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef Lyzio het volgende:
WHAHA JULLIE HEBBEN M'N GRAPJE GEMISTBH = KAMELENPET, HILARISCH!
Hang je hilari-jas weg en trek je lolbroek uit, want dit word hem niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik snapte m eerst niet eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:13 schreef Lyzio het volgende:
Is dat dat spul met honing erin?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, van Go Fast ! ofzo, alleen vind ik dat spul niet weg te krijgen.
Maar verkoop van blikjes normaal drinken en candybars ofzo..
Hmmm...
Thank you captain obviousquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hang je hilari-jas weg en trek je lolbroek uit, want dit word hem niet.
Jij hand pistool ik bazuka??quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel een keer knallen hoor.
Dat nummer komt gelukkig ook om de 3 minuten langs op elk radiostation. En als ik jou zie posten hoor ik het ook in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef Fascination het volgende:
Oh weten jullie welk nummer ze laatst draaien in het hoorcollege, fascination![]()
.
Suuuuu-perquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef Fascination het volgende:
Oh weten jullie welk nummer ze laatst draaien in het hoorcollege, fascination![]()
.
Wie had het over wapens?quote:
Uhm, het smaakte naar aardbeien-kauwgom.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is dat dat spul met honing erin?Dat is inderdaad niet weg te krijgen, wat een bocht.
Vanaf 0.15MEKMUFFIN!
Zwervers ownen namelijk hard in welke film dan ook.
Dat is wel een hele ervaring zeg. Ik draai op het moment I'm Blue van Eiffel 65. Aangestoken door de 90's Request op 3FM. De vuige mindtrickers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:17 schreef Fascination het volgende:
.
och..quote:
Of je praat voor de verandering eens intellectueel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga. Ik hou niet zo van intellectuele gesprekken en discussies enzo, misschien kan ik wat foto's van mezelf plaatsen zodat ik meer aandacht krijg!!
Je weet best dat ik 't niet zo bedoel. Maar doeiiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga. Ik hou niet zo van intellectuele gesprekken en discussies enzo, misschien kan ik wat foto's van mezelf plaatsen zodat ik meer aandacht krijg!!
Ja goed idee..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, doe!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
Sorry, can't.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Of je praat voor de verandering eens intellectueel.
met knallen bedoelde ik eigenlijke heerlijke harde sex!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
och..
Ja dat bedoel ik der mee , ben blondt..
Maar met wapens is toch ook wel leuk???
Lieverd, zo bedoel je het wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet best dat ik 't niet zo bedoel. Maar doeii.
why not?quote:
Touché!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
We moeten Emma ook nog eens samen uitwonen. Dat was namelijk de afspraak. Heb jij al contact met haar kunnen leggen? Weet ze eigenlijk wel dat er FOK! is, de arme meid?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
met knallen bedoelde ik eigenlijke heerlijke harde sex!
Tot mijn grote ongenoegen heb ik geen persoonlijkheid waarmee ik jullie kan vermakenquote:
Leerze!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieverd, zo bedoel je het wel.
Maarja, ik ga leren. Dus ik hoop dat ze dit hele topic over jou zullen praten
WI is Emmaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
We moeten Emma ook nog eens samen uitwonen. Dat was namelijk de afspraak. Heb jij al contact met haar kunnen leggen? Weet ze eigenlijk wel dat er FOK! is, de arme meid?
Oefquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah joh. kom opquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot mijn grote ongenoegen heb ik geen persoonlijkheid waarmee ik jullie kan vermakenmaar gelukkig heb ik mn prachtig mooie hoofd nog
Het vriendinnetje van Pino.quote:
Echt nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je eens hoe het voelt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt niet.
Bah wat een flauwe opmerking.
Natuurlijk weet ik zelf ook wel beterquote:
En een ego van hier totquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot mijn grote ongenoegen heb ik geen persoonlijkheid waarmee ik jullie kan vermakenmaar gelukkig heb ik mn prachtig mooie hoofd nog
Nee, ik doe alleen nog maar Hayden, Haley en Hilaryquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
We moeten Emma ook nog eens samen uitwonen. Dat was namelijk de afspraak. Heb jij al contact met haar kunnen leggen? Weet ze eigenlijk wel dat er FOK! is, de arme meid?
Je zei zelf ook dat je gek werd van dat fapvolkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik zelf ook wel betermaar fascination moet niet van die ondoordachte opmerkingen gaan maken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen nog maar Hayden, Haley en Hilary
Wanneer zei ik datquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei zelf ook dat je gek werd van dat fapvolk. Misschien heb ik 't verkeerd verwoord maar ik doelde met die opmerking op dat trieste plebs niet op jou
.
jaja , vast..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei zelf ook dat je gek werd van dat fapvolk. Misschien heb ik 't verkeerd verwoord maar ik doelde met die opmerking op dat trieste plebs niet op jou
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |