wtfquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Juup is dik en stemt op de Christenunie!!
Vaarwel 4EBEBEBEquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:25 schreef remlof het volgende:
OP aangepast, de "bazen" en het strafbankje zijn er uit en die wil ik ook niet terugzien. Update je wiki of whatever, de volgende die een OP met die elementen post heeft een ban. En die kan voor sommigen hier wel eens drie maanden gaan duren.
BEFEHL IST BEFEHL!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar ik kopieer gewoon wiki hoor
iemandquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:24 schreef Sackboy het volgende:
En waarom staat die gefrituurde goudvis van BK zo levensgroot op het strafbankje.
Ik kan hem niet wijzigen en ik wist dat niet...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
OH DIE OP MOCHT NIET MEER ZO VAN REMLOOOOF
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan hem niet wijzigen en ik wist dat niet...
Dat is een banwaardig post, hoor...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:31 schreef McFearless het volgende:
Is remlof niet van bil geweest de afgelopen twee jaar ofzo? Wat een huillie.
OHNOES T3H HORROR.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een banwaardig post, hoor...
quote:
Ik ga ook gestrekt, over 4,5 uur weer werken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:04 schreef afcajos het volgende:
Ow ik zie em al
ikga maffen ook
Ik had ruzie met een portugees omdat ik zei: deco is homooooO!!!
ik pRaat als supermachoX!!
dus ik moet maar gaan maffen
kudows
hvj
Ik zeg:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:05 schreef McFearless het volgende:![]()
[..]
Ik ga ook gestrekt, over 4,5 uur weer werken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |