quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
u is goed bezig!quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:59 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
En van dat plaatje heb ik een detail nagetekend als oefening. Water is kut
quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Lol okay op zon manier.
Meh het regent hier!
En dat betekend ook geen tuig op straat ..
En dat betekend een saaie nacht voor mij
Nachtwaker.quote:
jij ook?quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nachtwaker.
Ow en subklacht:
Dieeten zuigt half tamme cubaanse dwerg lama ballen.
Wel ik fitness nu 2 uur per dag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij ook?
doe het ook een beetje zeg maar, eet gewoon minder en zuip meer water en thee overdag.
omdat ik rond de 90 wil blijven en drijg nu naar 96/97 te gaan en dat trek ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ik fitness nu 2 uur per dag.
Ik doe een programma waarbij je na 6 weken 100 push-ups kan doen.
En ik eet minder , geen suikers meer , en drink veel water.
Het is niet dat ik vet ben ofzo ( check fobo maar)
En voor de vrouwen hoef ik het niet te doen![]()
Maar ik wil gewoon wat strakker in mijn vel.
Six pack hoeft echt niet en vind ik tevens ook niet mooi.
Waarom ben jij op dieet dan ?
Lol inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
omdat ik rond de 90 wil blijven en drijg nu naar 96/97 te gaan en dat trek ik gewoon niet.
als ik net zoveel bier wil blijven drinken als nu, moet ik de buik te lijf gaan met andere straffen...
die straffen resulteren nu in overdag bruin brood met gewoon thee, water en sap...en dan ook alleen dat overdag.
zodat ik in de avond gewoon kan avondeten (alleen geeen mega bord of 2 x vlees) en m'n nootje en mijn biertje kan doen.
ik geef niet mijn avondrituelen op qua eten maar mijn dagrituelen.
en gelukkig doe ik daarbij gewoon mijn dumble-traininegen dus dat duurt meestal en maand of 2....
en dan beginnen we weer van voor af aan
Noorwegen weerquote:Op dinsdag 30 september 2008 01:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
dan is het idd een goed idee ff te gaan trainen, lekker hoor, waar gaat de reis heen?
die is voor mij net ff te veel survival maar voor de rest, top!quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Noorwegen weer![]()
Samen met mijn Noorse schone![]()
Lekker 3 weekjes met zijn tweetjes en een gids met een kajak langs de fjorden.
Slapen op eilanden
Bergen beklimmen
Grotten in
Je eigen voedsel bij elkaar zoeken.
Heh je eigen voedsel zoeken is nog het moeilijkst, maar wel een geweldige ervaring.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die is voor mij net ff te veel survival maar voor de rest, top!
telkens nieuw gebied of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |