quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Weet ik, thuis werd het mij meteen gezegdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef reetveter het volgende:
Jazz, ze is precies 3 jaar ouder dan jou
Volledige naam Hayden Leslie Panettiere
Geboren 21 augustus 1989
AND YOU NEVER WALK ALONEquote:
moest je bij zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
#$%@% In odins naam waarom heeft iedereen zijn UI veranderd
iedereen zou hayden doen als ze kondenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet ik, thuis werd het mij meteen gezegdIk doe haar wel als ik de mogelijkheid heb. (lukt me wel(
quote:
Haydenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef reetveter het volgende:
Jazz, ze is precies 3 jaar ouder dan jou
Volledige naam Hayden Leslie Panettiere
Geboren 21 augustus 1989
Maar is die Breathtaking ook indo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neejoh, dat is die ene met die ajaxUI. (Breathtaking toch?)
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
#$%@% In odins naam waarom heeft iedereen zijn UI veranderd
Quickpostquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hayden
[..]
Maar is die Breathtaking ook indo?
[..]
Waar heb je het over?
Dat ik je niet meer herkende lul !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hayden
[..]
Maar is die Breathtaking ook indo?
[..]
Waar heb je het over?
Wees blij. Jij word alom geaccepteerd als nieuw lid in de SCquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Grom ik ben ook even weg en gelijk mis ik al het plezier
Ik dacht al, waarom post die kutFA nou 2x dezelfde post. Blijk jij het te zijnquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:22 schreef reetveter het volgende:
Oh ik ben trouwens Remlof, ik ben ook nieuw hier. In het echte leven heet ik ook wel Noel sanna Bert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |