quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Weet ik, thuis werd het mij meteen gezegdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef reetveter het volgende:
Jazz, ze is precies 3 jaar ouder dan jou
Volledige naam Hayden Leslie Panettiere
Geboren 21 augustus 1989
AND YOU NEVER WALK ALONEquote:
moest je bij zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
#$%@% In odins naam waarom heeft iedereen zijn UI veranderd
iedereen zou hayden doen als ze kondenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet ik, thuis werd het mij meteen gezegdIk doe haar wel als ik de mogelijkheid heb. (lukt me wel(
quote:
Haydenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef reetveter het volgende:
Jazz, ze is precies 3 jaar ouder dan jou
Volledige naam Hayden Leslie Panettiere
Geboren 21 augustus 1989
Maar is die Breathtaking ook indo?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neejoh, dat is die ene met die ajaxUI. (Breathtaking toch?)
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
#$%@% In odins naam waarom heeft iedereen zijn UI veranderd
Quickpostquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hayden
[..]
Maar is die Breathtaking ook indo?
[..]
Waar heb je het over?
Dat ik je niet meer herkende lul !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hayden
[..]
Maar is die Breathtaking ook indo?
[..]
Waar heb je het over?
Wees blij. Jij word alom geaccepteerd als nieuw lid in de SCquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Grom ik ben ook even weg en gelijk mis ik al het plezier
Ik dacht al, waarom post die kutFA nou 2x dezelfde post. Blijk jij het te zijnquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:22 schreef reetveter het volgende:
Oh ik ben trouwens Remlof, ik ben ook nieuw hier. In het echte leven heet ik ook wel Noel sanna Bert.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wees blij. Jij word alom geaccepteerd als nieuw lid in de SC
Hoezo dan? Ik heb gewoonquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ik je niet meer herkende lul !
Je moet je bakkes houwequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef behangplakker het volgende:
3 criteria op de OP:
-Sackboy is unbanned
-Topicreeks nog niet bijgewerkt
-NG moet nog gepest worden in Highlights
Nu tette postequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Daar voel ik mij dan wel zeer vereert over !
Dank u Bazen der SC !
Zeg ik trouwens, maar ik weet bijna wel zeker dat iedereen het ermee eens isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Daar voel ik mij dan wel zeer vereert over !
Dank u Bazen der SC !
Ik zie ajax ding.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo dan? Ik heb gewoon [ afbeelding ] als UI.
Ik heb geen tieten.quote:
fons heeft een poliep op ze stembande, hij mag een week nie prate nie, en nie zinge nie.quote:
Ja. Veel plezier, tot straks!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:24 schreef Fascination het volgende:
Nu kan ik zeker die topics gaan teruglezen om te weten wat jullie met dat indogedoe bedoelen he?
Nice .quote:
Rond 1 uur als ik mijn pauze neem !quote:
knuppel zequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Rond 1 uur als ik mijn pauze neem !
Want ik ga maar aan het werk.
kwam er op neer dat de gehele sc indo's tof vondenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:24 schreef Fascination het volgende:
Nu kan ik zeker die topics gaan teruglezen om te weten wat jullie met dat indogedoe bedoelen he?
,moar jojoortjuh lijkt toch niet op een gremlinquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
JULLIE MOETEN WEL OVER HET THEMA PRATEN
LIES!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat ik half-indo ben![]()
failquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Cancer SC #213] Waar de lapo-zetter de nieuwe opent
REGELS SIND REGELS!
Oh okquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:28 schreef gers het volgende:
[..]
kwam er op neer dat de gehele sc indo's tof vonden
Wtf, is dat de UI van Noorsbloed?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:31 schreef reetveter het volgende:
Heeft iemand mijn ui gevonden, ik ben hem namelijk kwijt
sorry maar ik wist nou niet of jij het was of ik het was die postequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ok.
Je ui wat doe je?
Oh ik heb net brokeback mountain gekekentres bien.
Oh paultjuhhh post eens een foto van jullie samen.
prutser, kom je daar nu pas achter?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:29 schreef reetveter het volgende:
OOH NOEEESSS WAAROM IS MIJN UI NIET IN DE OP
Ja dus beter dan hetero's kijkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Brokeback mountain
Beetje homo's kijken
En Michelle Williams.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Brokeback mountain
Beetje homo's kijken
dat heb ik al netzo vaak aangegevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
prutser, kom je daar nu pas achter?Weet je hoeveel delen dat al zo is
Ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof Ajax het beter had gedaan.
Dus beter, maar goed, Ajax mag Borac verslaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof Ajax het beter had gedaanWel in aanvallend opzicht, geen twijfel mogelijk, maargoed.
Ajax doet alles beter. Schoonmaken, brandblussen etc.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof Ajax het beter had gedaanWel in aanvallend opzicht, geen twijfel mogelijk, maargoed.
Ach, Liverpool en Boracquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dus beter, maar goed, Ajax mag Borac verslaan.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
En roflveter.
[ afbeelding ]
Shay Laren. Moet je onderhand toch weten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:39 schreef reetveter het volgende:
fearless wie is die chick ook alweer
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef gers het volgende:
TOP heeft geeneen europese wedstrijd uit verloren
Geen een gespeeld ook denk?!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef gers het volgende:
TOP heeft geeneen europese wedstrijd uit verloren
quote:
Jawel, dit is de B&H/SEX/GAM/PUB/SES/TVR/VBL/MUZ/SHO SCquote:
Krijg ik terugquote:Ga vooral in mijn fobo posten als ik niets terug kan posten
Maar om je stellling te beantwoorden:
Dat mag JIJ vinden
quote:Laat me met rust!
Wie ben jij en wat heb ik met jou te maken?
Alles wat ik vind is trouwens waarheid.
Moet ik d'r afschieten?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:44 schreef afcajos het volgende:
Wat ik nu weer mee maak![]()
bondgirl007 zet in mijn fobo neer dat ik een kankeruser ben oid, aangezien haar fobo op slot stond en ik niet kon terugreageren heb ik die reactie maar verwijderd.
Dus ik pm haar:
[..]
Krijg ik terug
[..]
![]()
Dat wijf post wel vaker haatvolle reacties bij mensenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:44 schreef afcajos het volgende:
Wat ik nu weer mee maak![]()
bondgirl007 zet in mijn fobo neer dat ik een kankeruser ben oid, aangezien haar fobo op slot stond en ik niet kon terugreageren heb ik die reactie maar verwijderd.
Dus ik pm haar:
[..]
Krijg ik terug
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |