quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef IQM het volgende:
Goed hoe Bt dit aanpakt.Zo doe ik het ook altijd. Gewoon dezelfde bal terugkaatsen. En dan begint diegene opeens te miepen.
Hypocriet gedoe.
HUIL DAN! GA HUILEN! MEISJE, HUIL DANquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei zelf ook dat je gek werd van dat fapvolk. Misschien heb ik 't verkeerd verwoord maar ik doelde met die opmerking op dat trieste plebs niet op jou
.
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-in-de-broek-van-Bt-te-komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef IQM het volgende:
Goed hoe Bt dit aanpakt.Zo doe ik het ook altijd. Gewoon dezelfde bal terugkaatsen. En dan begint diegene opeens te miepen.
Hypocriet gedoe.
PS = Ergo. Maar dat leer je op de grote school nog wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
jaja , vast..
Ps. de poging om je er uit telullen is mislukt..
Haley van Paramore?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen nog maar Hayden, Haley en Hilary
Paramore van Misery Business?quote:
Nou, dan is ie goed op wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-in-de-broek-van-Bt-te-komen.
Grote school.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
PS = Ergo. Maar dat leer je op de grote school nog wel.
Je weet toch dat het om opmerkingen zoals deze gaat he?quote:
Jezelf quoten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of ze ze is stiekem een vent en post internetz foto's.
Ik zeg het ook niet alleen om deze opmerking, ik zeg het omdat je altijd zo doet. En ik vind het inmiddels behoorlijk storend. En nu ga je wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:35 schreef Fascination het volgende:
Nou oke sorry Bt had 't niet moeten zeggen maar je maakt nu wel van een mug een olifant.
En om geen aandacht te trekken zal ik nu wel vertrekken.
Huilen is voor jou te laat ik kom niet meerkwam ineens in me op
.
Ja, wat? Am I right or am I right?quote:
Ja, bij een meisje van een internetforum dat aan de andere kant van het land woont en ik verder ook niet ken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-eens-proberen-in-de-broek-van-Bt-te-komen.
Een en al uitlokkerij hier, dat hoor je te weten als SlowChattert.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je weet toch dat het om opmerkingen zoals deze gaat he?Of is dit een soort van signaal?
Ik maakte maar een grappie heur.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat? Am I right or am I right?
[..]
Ja, bij een meisje van een internetforum dat aan de andere kant van het land woont en ik verder ook niet ken.
Raar, hè, dat mensen het soms met elkaar eens zijn.Dat gevoel ken je zeker niet.
Je zou het niet zeggen, maar ik ben redelijk nieuw in de SCquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een en al uitlokkerij hier, dat hoor je te weten als SlowChattert.
Ohnoes11!!1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar ik ben redelijk nieuw in de SCEn dat als KLB-Icoon!
Ja, tijd voor bier met tieten. Tieten mogen niet, maar we hebben nu een geldig excuus; we moesten de spanning brekenquote:
Bwehe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, tijd voor bier met tieten. Tieten mogen niet, maar we hebben nu een geldig excuus; we moesten de spanning breken
Tieten mogen wel hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, tijd voor bier met tieten. Tieten mogen niet, maar we hebben nu een geldig excuus; we moesten de spanning breken
Oh..quote:
Bon voyagequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:41 schreef IQM het volgende:
Zo, ik duik de trein in.![]()
(Niet echt, natuurlijk, want dat doet best wel pijn.)
Haha tieten is geen probleemquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Lyzio het volgende:
Dus tieten mogen wel?Wat een cultuurshocken allemaal op mijn persoon gericht zeg. Geen tieten, wel tieten, geen tieten van minderjarige meisjes. I'm confused
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tieten mogen wel hooralleen niet te veel jailbait plaatjes enzo, die horen thuis in b&h vinden onze mods.
Maar ik begin wel:
[ afbeelding ]
Er zijn maar twee stel tieten voorbijgekomen in het vorige topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha tieten is geen probleemjailbait ook niet. Maar gewoon niet te vaak is de regel (denk ik
) ofja, mijn interpretatie van de regel!
Dan nu, welke usert durft haar tieten te posten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er zijn maar twee stel tieten voorbijgekomen in het vorige topicWaar gaat dat dan over?
Mss was het niet zo'n tietentopic, dat kanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Er zijn maar twee stel tieten voorbijgekomen in het vorige topicWaar gaat dat dan over?
Geen topics openen is tieten posten. Dat is de regel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan nu, welke usert durft haar tieten te posten?
Maar ik kan niet vrijwillig een topic openen, aangezien ik geen 'nieuw topic' knopje heb.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Geen topics openen is tieten posten. Dat is de regel.
I broke my G string while fingering a minor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:53 schreef BigKahuna het volgende:
Tyfus, snaar gebroken
Ik heb dus zegmaar de gevoelige snaar geraakt![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik kan niet vrijwillig een topic openen, aangezien ik geen 'nieuw topic' knopje heb.
Boohhhh wat een geile foto is dat toch ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tieten mogen wel hooralleen niet te veel jailbait plaatjes enzo, die horen thuis in b&h vinden onze mods.
Maar ik begin wel:
[ afbeelding ]
ER IS NOOIT TEVEEL JAILBAIT.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
alleen niet te veel jailbait plaatjes enzo
quote:
Nee, ik snap homo's gewoon niet. Voorbeeldje:quote:
Detect je ook fail bij jezelf?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik snap homo's gewoon niet. Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
EEN HOMO ZOU DIT NIET OP PRIJS STELLEN.
Nooit.quote:
MOOOOHHHH GERTJEEEEH!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ER IS NOOIT TEVEEL JAILBAIT.
[ afbeelding ]
Ach ze verzinnen telkens weer wat nieuws. Kan je toch niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:20 schreef Lyzio het volgende:
Waar staat dat dan van die regel?Te veel jailbait mag niet. Hoeveel is teveel?
Waardeloze moderators, op Juup na natuurlijk. Juup owned.
Je had ook gewoon op mij moeten stemmen destijds, dan hadden we deze ongein nu nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach ze verzinnen telkens weer wat nieuws. Kan je toch niet meer serieus nemen
Like you voted for mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:27 schreef Sackboy het volgende:
Ja maar dan was Juup nog altijd mod geworden
Nee, die al maanden in mijn UI staat.quote:
Welk trieste plebs trouwens?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei zelf ook dat je gek werd van dat fapvolk. Misschien heb ik 't verkeerd verwoord maar ik doelde met die opmerking op dat trieste plebs niet op jou
.
Niks gemist hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die al maanden in mijn UI staat.
Zijn BT en Fas uitgebitched trouwens? Heb ik dat weer gemist
quote:
Johnny Cashquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef Lyzio het volgende:
En nog even tussendoor, een pareltje!
The man in black. Mister... Johnny Cash![]()
Zeur niet, ik vraag altijd hiphop aan. En ze draaien het ook nooitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Johnny CashWordt helaas nooit gedraaid als ik dat aanvraag in den clubs
Ik was AofE doen. Heb alle 7 beginlevels zo snel gehaaldquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef BobbyB het volgende:
Heb ik staan koken en al gegeten en zijn we welgeteld maar 10 (bagger) reacties verder?
I'D HIT IT !quote:
Sorry, ik was aan het fappen op de naaktfoto's van BT die Sackboy uit haar photobucket had gehaald.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:52 schreef behangplakker het volgende:
Beschamend dat er al zolang niet hier is gepost. Dat gebeurd 's nachts bijna niet eens
PM!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het fappen op de naaktfoto's van BT die Sackboy uit haar photobucket had gehaald.
quote:
Whehehe, you wish! For my eyes only!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het fappen op de naaktfoto's van BT die Sackboy uit haar photobucket had gehaald.
Zou het superXmacho geweest zijn?quote:
Hotlinken van jj.am werkt nietquote:
Denk hetquote:
NEIN! DAS WOLLTE ICH NICHT!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk het![]()
Wil je trouwens stoppen met kettingposts?Anders druk ik op het NS Bert knopje.
Sinds wanneer mag je geen NS Bert meer zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef Sackboy het volgende:
Ik ga trouwens jou aangeven bij de mods dat je nsb-ert bent.
Sinds de oorlogquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je geen NS Bert meer zijn?
Jij weet van wanten baas. Ik heb nog wel een mooie in petto voor zulks een piraat als jij:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Johnny CashWordt helaas nooit gedraaid als ik dat aanvraag in den clubs
quote:
coolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij weet van wanten baas. Ik heb nog wel een mooie in petto voor zulks een piraat als jij:
THIS IS HOW WE ROLL!
Dire Straitsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij weet van wanten baas. Ik heb nog wel een mooie in petto voor zulks een piraat als jij:
THIS IS HOW WE ROLL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |