quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef Lyzio het volgende:
En nog even tussendoor, een pareltje!
The man in black. Mister... Johnny Cash![]()
quote:
heb nog ergens een boel originele clips van Johnny Cashquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:25 schreef IQM het volgende:
[..].
Zometeen, om 20.30, Walk The Line, op RTL8.
Erg goed inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:25 schreef IQM het volgende:
[..].
Noob-smiley.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
En ik ben... [ afbeelding ] ...CSI:Miami kijken.
Ik heb een grafhekel aan Joaquin Phoenixquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:25 schreef IQM het volgende:
[..].
quote:
iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:39 schreef Lyzio het volgende:
Ik pleit voor een volgende SC met het thema Johnny Cash!
Ik heb laatst alle cd's die ik van hem kon vinden gekocht samen met alle classics van Bruce Springsteen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd![]()
Ik heb laatst 3 cd box sets gedownloaded van Johnny, man wat is die goed
check ur mailquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb laatst alle cd's die ik van hem kon vinden gekocht samen met alle classics van Bruce Springsteen!
Jump down, turn around, pick a bale o'cotton!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:22 schreef Lyzio het volgende:
En nog even tussendoor, een pareltje!
The man in black. Mister... Johnny Cash![]()
Wat doet die rare Crane en Biels nou weer jongen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Goede avond mensen !
Biels![]()
Crane![]()
Stelletje labiele kut users.
Hij was uniek, qua soundquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:52 schreef BigKahuna het volgende:
Bruce Springsteen > Johnny Cash.
Hank Williams > Johnny Cash.
Maar toch; Johnny Cash
ywquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jump down, turn around, pick a bale o'cotton!Mijn dank is groot!
Keke Palmer?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:55 schreef BigKahuna het volgende:
If it aint love
Then tell me why am I always searching for excuses to call
And if it aint love
Then tell me why am I always hopin' to see him in the hall
And if it aint love
Somebody tell me why I lie awake at night starin' at the wall
Het zijn gewoon de twee grootste debielen van het forum.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat doet die rare Crane en Biels nou weer jongen?
Misschien way out of line, maar kennen jullie (en met name Hupt hier) Willy DeVille?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
yw
i shot a man in Reno, just to see him die
Je vindt mij niet de grootste debiel van FOK!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de twee grootste debielen van het forum.![]()
Zelfingenomen dwazen.
Zo dat lucht op.
Geen idee meer wat je zei eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je vindt mij niet de grootste debiel van FOK!Ook al maakte ik een minder mooie opmerking over je kapotte schoen/hand
Spanish strollquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien way out of line, maar kennen jullie (en met name Hupt hier) Willy DeVille?
BRO!quote:
Het begin heeft wel echt de vibe van BRoF. Erg mooi, maar toch wel een beetje gemakkelijkquote:
ik heb nog ergens een mp3 van hem hoe ze de bergen ingaan om geluiden op te nemen voor z'n nieuwe lp, duurt iets van 20 minuten, machtig manquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het begin heeft wel echt de vibe van BRoF. Erg mooi, maar toch wel een beetje gemakkelijkMaar Johnny blijf Johnny, daar is niets lelijk of old aan.
BTquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Halloin de uren dat ik zei dat ik aan het leren was heb ik een uur lang met mn beste vriendin gebeld, gegeten, te veel energie drink gedronken, gedouched en nog meer leuks
Je hebt net zoveel discipline als een Franse (quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Halloin de uren dat ik zei dat ik aan het leren was heb ik een uur lang met mn beste vriendin gebeld, gegeten, te veel energie drink gedronken, gedouched en nog meer leuks
Hoe cliché het ook klinkt blijf ik I Walk The Line het mooiste vinden. De tekst is zo ontzettend mooi en waar en voor die tijd nog vrij onuitgesproken. Gevolgd door Hurt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb nog ergens een mp3 van hem hoe ze de bergen ingaan om geluiden op te nemen voor z'n nieuwe lp, duurt iets van 20 minuten, machtig man
maar God's Gonna Cut You Down is wel een van mn fav's
Ja iemand moet er echt eens wat discipline in rammen ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je hebt net zoveel discipline als een Franse () hoor ik al wel.
Slecht hoor.
Wel...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja iemand moet er echt eens wat discipline in rammen ofzo(Voel je niet geroepen dit letterlijk te nemen)
Haha, ik zei in rammen, haha ik zei nemen.
Big River en Cry! Cry! Cry! blijven mn Sun fav's, en vooral z'n laatste werk is echt heel sterkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe cliché het ook klinkt blijf ik I Walk The Line het mooiste vinden. De tekst is zo ontzettend mooi en waar en voor die tijd nog vrij onuitgesproken. Gevolgd door Hurt.
And you can have it all, my empire of dirt.
Ongeëvenaard.
Ja survivallen prima hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel...
Ik kan je wel discipline leren hoor.![]()
Kom maar 2 weken mee survivallen.
hoe istie, lief fobo postertje?quote:
Johnny Cash heeft in het begin en op het laatst gepiekt. Dat is maar weinig artiesten gegeven. Met recht een held dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Big River en Cry! Cry! Cry! blijven mn Sun fav's, en vooral z'n laatste werk is echt heel sterk
Zag laatst een docu over hem op de BCC, lol, wat was die man sterk in z'n laatste jaren.
Mijn Noorse schone heeft hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja survivallen prima hoordan zou ik discipline genoeg hebben. Leren daarentegen ..
Hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn Noorse schone heeft hetzelfde probleem.
Maar goed, ze is oud en wijs genoeg om zelf te weten wat ze doet.
Ik steun der toch wel wat er ook gebeurd.
Hahaha over 6 jaar wonen wij weer in Noorwegen als het goed is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahadat is nou aardig van je
maarja, ik heb nog wel 6 jaar leren te gaan vrees ik!
![]()
Oeh, gaafquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha over 6 jaar wonen wij weer in Noorwegen als het goed is.
Als de studies af zijn dan gaan we zo snel mogelijk terug.
Eigenlijk de gehele tijd, maar z'n laatsten waren echt z'n creatiefstequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Johnny Cash heeft in het begin en op het laatst gepiekt. Dat is maar weinig artiesten gegeven. Met recht een held dus.
Ik kan niets luisteren op youtubequote:
Het is duidelijk dat we nu samen pleiten voor een volgende SC met thema: Johnny Cash?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Eigenlijk de gehele tijd, maar z'n laatsten waren echt z'n creatiefste
Dat moet je zelf beslissen, iets downloaden kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niets luisteren op youtubeis het zo goed dat ik het zou moeten downloaden?
quote:
Jullie fokkers lezen altijd wat jullie willen lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik las bijna dat je wou, dat je van mij was
Jij kent Veldhuis & Kemper met "ik wou dat ik jou was" niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niets luisteren op youtubeis het zo goed dat ik het zou moeten downloaden?
yup Daddy-Oquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat we nu samen pleiten voor een volgende SC met thema: Johnny Cash?
Nu op rtl8!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat we nu samen pleiten voor een volgende SC met thema: Johnny Cash?
Nog gebeft van het weekend?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij kent Veldhuis & Kemper met "ik wou dat ik jou was" niet?
Respect voor BT: -10
DAT NUMMER![]()
![]()
![]()
Zwoele herinneren![]()
Al zo'n half jaar niet meer denk ikquote:
Dude, dat is het mooiste wat er is!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Al zo'n half jaar niet meer denk ik
Ik luister het nu tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij kent Veldhuis & Kemper met "ik wou dat ik jou was" niet?
Respect voor BT: -10
DAT NUMMER![]()
![]()
![]()
Zwoele herinneren![]()
En waarom staat onze befkoning op non-actief?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Al zo'n half jaar niet meer denk ik
iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie fokkers lezen altijd wat jullie willen lezen
Volgens mij vind jij Jason Mraz - Details in the Fabric een heel goed nummer of niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik download ook maar een shitload John(n?)y Cash
Ik hou er gewoon van om zo af en toe een nummer heeeel vaak achter elkaar te luisterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij Jason Mraz - Details in the Fabric een heel goed nummer of niet?
ehh, je hebt smaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik download ook maar een shitload John(n?)y Cash
Hmm dat doe ik ook weleens, maar dan wil ik hem daarna meestal ook nooit meer horen omdat ie me strot uitkomtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon van om zo af en toe een nummer heeeel vaak achter elkaar te luisteren
Haha ja heb ik ook, maar ik kan een nummer ook 50 keer achter elkaar luisterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hmm dat doe ik ook weleens, maar dan wil ik hem daarna meestal ook nooit meer horen omdat ie me strot uitkomt
Ik weet het. Ik heb mijn photobucket-album gedeletequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef afcajos het volgende:
Zeg lyzio, ik zat weer eens even je pareltje: Door sperma moonwalken [PAINT] door te lezen en de paints doen het niet meer
Tja, wie biedt zich aan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En waarom staat onze befkoning op non-actief?
Zeg d'r even dat het met dubbele N moet. John[b]n[/n]y Cash dus.quote:
Origineel is van Wilbert Harrisonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:23 schreef Lyzio het volgende:
Vroegah konden artiesten nog strak staan van de dope. Bryan Ferry! HELD!
Kun jij dat zelf niet zeggen danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zeg d'r even dat het met dubbele N moet. John[b]n[/n]y Cash dus.
Ben ik nou de enigste die na 3.11 kippenvel krijgt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef Lyzio het volgende:
In naleving van het gestorven topic daarom, miss Whitney Houston.. bring it darling:
Ik kan niet meer leren. Ik sta wel vroeg op ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
Breath, ga eens leren.![]()
En ga door met Johnny Cash downloaden.
En apart dat je dat Veldhuis en Kemper-nummer niet kent.
't Is reclame op RTL 8.
Ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ben ik nou de enigste die na 3.11 kippenvel krijgt?
nog iemand met tastequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
Breath, ga eens leren.![]()
En ga door met Johnny Cash downloaden.
En apart dat je dat Veldhuis en Kemper-nummer niet kent.
't Is reclame op RTL 8.
Moet ik er wat discipline in rammen ofzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren. Ik sta wel vroeg op ofzobah. ik ga mn diploma nooit halen.
Je kan hem beter voor een prikkie op de bazaar in Beverwijk halen, veel makkelijker en snellerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet meer leren. Ik sta wel vroeg op ofzobah. ik ga mn diploma nooit halen.
Succesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet ik er wat discipline in rammen ofzo.
YOU ARE DEAD INSIDE!quote:
Ja, die optie overweeg ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je kan hem beter voor een prikkie of de bazaar in Beverwijk halen, veel makkelijker en sneller
Ik misschien ook welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
'Je middelbare school niet afgemaakt? Op websites als Marktplaats kun je Nederlandse makkelijk nepdiploma's vinden. Ze zijn nauwelijks van echt te onderscheiden en kosten zo'n 300 euro. Dit blijkt uit een onderzoek van NOS. Het diploma ligt binnen drie dagen klaar, officieel gestempeld en ondertekend. Nederlandse diploma's zijn gewoon heel simpel te vervalsen.
Dat zegt het Nuffic, een instantie die de diploma's controleert. De IB Groep krijgt jaarlijks een heleboel diploma's binnen en het is moeilijk om ze allemaal te bekijken op echtheid, daar moeten ze namelijk experts voor inhuren. Het probleem ligt bij de diploma's zelf die geen speciaal kenmerk hebben. Binnenkort is het afgelopen met de neppapiertjes want de IB Groep is bezig met een database waarin alle namen van de leerlingen staan die een diploma hebben behaald.'
Nou, ben ik net op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |