quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Een der gebanden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:42 schreef BigKahuna het volgende:
Wie heeft die SM troep van het vorige topic in de wiki gezet?
De meeste mensen denken dat autisten mensen zijn die de gehele dag voor zich uit staren en repeterende bewegingen maken, volledig in zichzelf gekeerd zijn en geen stom woord zeggen. Maar zo simpel is het niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Interessant. Ik had eigelijk geen idee dat er verschillende soorten van autisme bestonden
.
Meer info hier over is op veel plekken op internet te vinden, b.v. op Wikipedia.quote:* Autisme.
* Aan Autisme verwante stoornis.
* Stoornis van Asperger.
* Multiplex ontwikkelingsstoornis of Multiplex (Complex) Development Disorder (M(C)DD).
* Pervasieve ontwikkelingsstoornis Niet Anders Omschreven (Pos.NAO).PDD-NOS is de engelse term hiervoor en staat voor Pervasive Developmental Disorder - Not Otherwise Specified. Ook worden de termen A-typische ontwikkelingsstoornis of A-typisch Autisme wel gebruikt.
whehe ik weet wie!!!11!quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebeurd helaas wel vaker door een bekende gebande
Nou zo'n idee had ik niet, maar ik dacht dat autisme inhield dat die persoon zeg maar in een 'eigen wereldje' leeft, en daardoor vreemd overkomt op anderen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
De meeste mensen denken dat autisten mensen zijn die de gehele dag voor zich uit staren en repeterende bewegingen maken, volledig in zichzelf gekeerd zijn en geen stom woord zeggen. Maar zo simpel is het niet.
[..]
Meer info hier over is op veel plekken op internet te vinden, b.v. op Wikipedia.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebeurd helaas wel vaker door een bekende gebande
Ik zei al, vragen e.d. mag altijd. En als jij er meer over wilt gaan lezen vind ik dat alleen maar mooi. Zulke reacties kwetsen mij juist niet, als ik een beetje duidelijkheid kan scheppen is het al goed voor mij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou zo'n idee had ik niet, maar ik dacht dat autisme inhield dat die persoon zeg maar in een 'eigen wereldje' leeft, en daardoor vreemd overkomt op anderen.
Ik hoop niet dat dit soort reacties je kwetsen, ik ga er meer over opzoeken.
Als je de wiki gaat uitpluizen en weet wanneer hij een wijziging heeft gedaan en dat ip naast het ip legt van de irritante wijzigingen dan zou je wel eens een enorm hit kunnen hebbenquote:
Alstuquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:55 schreef Fascination het volgende:
Bedankt voor je uitleg Juup. M'n zusjes hebben ook een aan autisme gerelateerde contactstoornis, ik merk er bij hun ook vrij weinig van al hebben ze soms aparte manieren van doen.
Eigenlijk zou het moedwillig verbaggeren van de wiki ook een straf moeten hebben. Minimaal 1 week en als het gedaan wordt door een gebande een verdubbeling van zijn ban.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als je de wiki gaat uitpluizen en weet wanneer hij een wijziging heeft gedaan en dat ip naast het ip legt van de irritante wijzigingen dan zou je wel eens een enorm hit kunnen hebben
Bij gebrek aan vriendin.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:01 schreef afcajos het volgende:
Ik ga mijn bed een beurt geven
Tot morgn!
Ik ben getrouwd, heb drie honden en twee katten en werk niet momenteel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:57 schreef Broekpaling het volgende:
Juup, heb je wel gewoon werk en een vriendin ofzo? Hoe doe je het dan als je bij om 0900 op het werk moet zijn en door file kom je pas om 0915 aan? Raak je dan ook heftig in de war?
Dat is het ook, daar ben ik eerlijk in. En voor mijn vrouw ook.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:15 schreef MASD het volgende:
Interessant, lijkt mij best zwaar, dat wel.
Is dat ook de reden waarom je niet werkt? Dat je stress en drukte niet tot weinig aankan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is het ook, daar ben ik eerlijk in. En voor mijn vrouw ook.
Wel ik heb veel respect voor de manier waarop je ermee omgaat.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil er met alle plezier op ingaan maar het is het KLB-SC topic en ik wil dat niet verpesten voor anderen zeg maar. Kan b.v. wel hier PDD [Autisme, Asperger en PDD-NOS] deel 8quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Is dat ook de reden waarom je niet werkt? Dat je stress en drukte niet tot weinig aankan?Tot in welke mate kun je overweg met prikkels van buiten, wat is de grens?
Het is soms wel eens moeilijk, maar dat duurt nooit langquote:Op maandag 6 oktober 2008 01:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:30 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Het is soms wel eens moeilijk, maar dat duurt nooit lang
Getrouwd zijn met een autist is best leuk
We hebben heel veel lol samen en zijn heel close.
Wat ik vooral heb geleerd is dat de ene autist de andere niet isIeder heeft zijn of haar eigen beperkingen of juist bijzonderheden. Autisten zijn leuk vanwege hun soms bijzondere kijk op de wereld, kan heel verfrissend zijn. Ook het zien, weten, kennen, onthouden etc. van details is erg interessant
Ga maar eens een stuk wandelen met een autist; je zult merken dat hij/zij veel meer dingen ziet, hoort, ruikt en voelt dan jijzelf!
Interpretatie van voor niet-autisten normale dingen door een autist kan haarscherp zijn en interessante discussies opleveren (zo niet filosofische discussies).
Autisten zijn soms bot, maar wel goudeerlijk en hebben een groot rechtvaardigheidsgevoel. Je weet waar je aan toe bent. Toch ook handig
Anyway, ikJuup en heb geen moment spijt dat we een relatie kregen en getrouwd zijn
Haha okay, bedankt voor de bevestiging !quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:04 schreef ondeugend het volgende:
Het is gewoon waar hoor, niks aan de hand dus...
En gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.
19 oktober zijn we 6 jaar getrouwdquote:Op maandag 6 oktober 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Geweldig om te horen dit en te lezen![]()
Bij deze wil ik mijn Noorse Schone ook bedanken dat ze het zo lang volhoud met mij.
en het zelfs aan durft om in het huwelijksbootje te stappen.
Juup & DuchessX Ik hoop dat jullie nog lang samen zijn.![]()
En als dit niet waar is , en jij bent niet zijn vrouw zet ik mijzelf mooi voor lul nu![]()
Klopt, er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hebben over het algemeen een getinte huidskleur.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klopt, er zijn uitzonderingen.
[ afbeelding ]
Een tijdje terug was er iets in gezet wat niet wenselijk was, en gisteren is er iets fout gegaan met editten of zo denk ik omdat er van alles mbt het latextopic van BT in stond als ik het goed heb.quote:
Heb net even dat topic doorgelezenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een tijdje terug was er iets in gezet wat niet wenselijk was, en gisteren is er iets fout gegaan met editten of zo denk ik omdat er van alles mbt het latextopic van BT in stond als ik het goed heb.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb net even dat topic doorgelezen![]()
![]()
Dus je stopt met KLB SC pesten? Er mag weer gebaggerd worden?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, eens komt aan al het lijden een einde
Waarom zou zo een post verwijderd moeten worden?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waar is die Boswachter om zo een post gelijk te verwijderen?
Wie? Welke post?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:48 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waar is die Boswachter om zo een post gelijk te verwijderen?
Dat is jouw interpretatiequote:Op maandag 6 oktober 2008 08:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus je stopt met KLB SC pesten? Er mag weer gebaggerd worden?
In een ver verleden was bagger nog kwaliteit.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie
Ik heb nergens aangegeven dat baggeren niet mag, er zijn alleen bepaalde regels waar het gebagger binnen moet blijven.
Het is waarschijnlijk afhankelijk van de staus in KLB, stel ik post "wat een kuttopic" dan wordt er anders met omgegaan dan een vaste incrowd KLB usert dat doet toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom zou zo een post verwijderd moeten worden?
Nee, zo werkt het nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk afhankelijk van de staus in KLB, stel ik post "wat een kuttopic" dan wordt er anders met omgegaan dan een vaste incrowd KLB usert dat doet toch?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:54 schreef MASD het volgende:
[..]
In een ver verleden was bagger nog kwaliteit.
SC'ers zijn nogal recalcitrantquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
Is het dit weekend weer volledig uit de hand geëscaleerd?
Nee. Als b.v. een mod zoiets post op een plek waar ik van vind dat het niet thuishoort dan edit of delete ik de post. Ik maak daar geen onderscheid in.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:55 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk afhankelijk van de staus in KLB, stel ik post "wat een kuttopic" dan wordt er anders met omgegaan dan een vaste incrowd KLB usert dat doet toch?
Toen bagger nog op de modderschuit lag.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:54 schreef MASD het volgende:
[..]
In een ver verleden was bagger nog kwaliteit.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beetje veel, zijn af en toe net opgroeiende tegendraadse pubers
Het is 'uit de hand gelopen' of het is 'geëscaleerd'.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
Is het dit weekend weer volledig uit de hand geëscaleerd?
Het was toevallig wel in een kuttopic van een mod.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. Als b.v. een mod zoiets post op een plek waar ik van vind dat het niet thuishoort dan edit of delete ik de post. Ik maak daar geen onderscheid in.
Ja, dat snap ik ook wel. WIlde even kijken of jullie wel aan het opletten waren op maandagochtendquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is 'uit de hand gelopen' of het is 'geëscaleerd'.
Grammarnazi tot uw dienst
Maar dit is geen FB topic. Dus, wieberenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:59 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het was toevallig wel in een kuttopic van een mod.
Tuurlijk jitzzzze. Wees me nou maar dankbaar dat je dit nu geleerd heb zodat je het straks niet in een MT rapport zetquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. WIlde even kijken of jullie wel aan het opletten waren op maandagochtend
JE HEBT GELIJK.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dit is geen FB topic. Dus, wieberen
Heb ik altijd al een willen roepen
Ik zal eraan denkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tuurlijk jitzzzze. Wees me nou maar dankbaar dat je dit nu geleerd heb zodat je het straks niet in een MT rapport zet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Week is weer begonnen, ben ik weer.
Ik denk dat dat sletje heel mooi bij mijn vloerbedekking pastquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ik denk dat dat setje heel mooi bij mijn vloerbedekking past
Met Dario gaat het goed, rustig weekend gehad, met de boeken iets minderquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jo. Hoe is t? lekker weekend gehad?
Nu ben je uitgewoond?quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sletje heel mooi bij mijn vloerbedekking past
Net alsof het bij jou nog zo strak is, daar heeft een banaan ingezetenquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uitgewoonde ... Nou ja, laat ook maar
hey, mijn ex.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:21 schreef Sackboy het volgende:
Tijd voor wat lekkers op de vroege morgen.
[ afbeelding ]
Maar daar hoeft ook verder niets inquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Net alsof het bij jou nog zo strak is, daar heeft een banaan ingezeten
Wie ben jij? We hebben het niet zo op nieuwkomers in deze SC.quote:
MOHHH GERTJE! WAT EEN GEILE DROOM!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik had vanochtend door dat ik in mien droom zat, lekker veel geneukt jong!!!!!!!!!!!!!! Ik kwam bijna tot een orgasme maar toen werd ik mij te bewust dat het de droom was![]()
Ik ben je moeder.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wie ben jij? We hebben het niet zo op nieuwkomers in deze SC.
Jaloers!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
Zo geweldig is ze nu ook weer niet.
Zie jij een puntkin dan?quote:
Doe jij een ICT opleiding ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik serieus niet gedaan!
Hallo trouwens
Onder school? In de kelder dan of zo?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe jij een ICT opleiding ofzo? Je zit echt elke dag onder school op Fok!
Inderdaad. Stelletje klaplopers zijn dat.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:42 schreef KingOfPop het volgende:
Sommigen zitten zelfs niet op school, de hele dag op FOK!
Hihi. ik wilde het ook al zeggenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is 'uit de hand gelopen' of het is 'geëscaleerd'.
Grammarnazi tot uw dienst
Nee joh, ik zit nu niet op schoolquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe jij een ICT opleiding ofzo? Je zit echt elke dag onder school op Fok!
Ja. BAN!quote:
Oh oke, ga es leren danquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit nu niet op schoolik zit in 6vwo. En ik heb nu toetsweek! Had net een toets economie van 8:15 tot 10:15 dus op die manier.
Jaaa, hoe ging het?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit nu niet op schoolik zit in 6vwo. En ik heb nu toetsweek! Had net een toets economie van 8:15 tot 10:15 dus op die manier.
Je post gewoon expres tegelijk hequote:
Je hebt zeker je tieten gePMed dat je daar geen ban voor krijgt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Boehoeee. Die zou ik ook al moeten krijgen voor posten voor gers![]()
Hoe weet je datquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt zeker je tieten gePMed dat je daar geen ban voor krijgt.
Hoeveel toetsen heb je dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Om 12 uurheb sowieso pas woensdag weer een toets
Geen idee. Het was een ingeving.quote:
Reetveter komt donderdag terug. Gers zondag dacht ik, BK is ook alweer terug. Dus vanaf volgende week is KLB-SC daar weer helemaal vertegenwoordigt. (Op Jordeeeh en Ananas na dan, maar die zijn zo lang gebandquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:57 schreef Sackboy het volgende:Top 100 van zondag 5 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
16. 107 Broekpaling
19. 106 Het_hupt
26. 084 Juup©
36. 075 IQM
39. 071 Breathtaking
58. 058 Noorsbloed
67. 054 Kali-Mist1
70. 053 Fascination
75. 052 Rhythm
84. 047 Sackboy
Gaat de goede kant op, nog 16 plaatsen te gaan.
Dirty mind.quote:
Wat is dat voor programma danquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoeveel toetsen heb je dan?
Ik zit nu op school met het programma "itslearning" te werken. Is me toch een kloteprogramma
Neuh, gewoon logisch denken.quote:
Kliekjesvorming, ban!quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
Waarom staat gers eigenlijk 2 keer in de OP? Deze zie ik ook nooit meer [ afbeelding ] en markvanrinsum [ afbeelding ] kan er ook wel uit.
Of mogen we het daar ook niet meer over hebben?
Nee, echt niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je post gewoon expres tegelijk he!
Het viel me tegen moet ik zeggen, vreemde vraagstelling en ik heb sowieso al een paar dingen foutdus ik hoop op het beste. Baal wel, had net zo goed niet kunnen leren..
Dat alle leraren er vanalles op pleuren en dan kunenn wij thuis van die internetdingen doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is dat voor programma dan?
Dat valt heus wel reuze mee voor een proefwerkweek. Alhoewel je denk ik per vak minimaal een boek moet lerenquote:En ik heb 4 toetsen, economie, management&organisatie, geschiedenis en wiskunde A1,2
Omdat ik de tieten van mijn vriendin PM.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha pffjij hebt anders ook nog nooit een ban gehad?
Kan niet. Het maximale usericon aantal in de OP is reeds bereikt.quote:
Nee, valt ook heel erg mee. En zoveel hoef ik ook niet te leren eigenlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat alle leraren er vanalles op pleuren en dan kunenn wij thuis van die internetdingen doenSowieso maakt 1 iemand dat en die stuurt het naar de rest, je kent het wel.
[..]
Dat valt heus wel reuze mee voor een proefwerkweek. Alhoewel je denk ik per vak minimaal een boek moet leren![]()
Mijn les is trouwens weer afgelopen dus ik ga nu naar wiskunde toe
Ik leerde goedquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, echt niet.Het is het lot.
Oh, da's wel kut.(Ik zei toch dat je harder moest leren.
)
Dat mocht niet meer van relmof. Net als het strafbankje. mensen zouden dan wel eens jaloers kunnen worden (incl op het strafbankje).quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is het kopje bazen van de oude garde? En wie er door BT gepijpt is?
In beide hoor ik namelijk thuis
We mogen alleen nog de standaard baggeruserlijstquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Kliekjesvorming! Ik vind dat IQM in de op magquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan niet. Het maximale usericon aantal in de OP is reeds bereikt.
Kwestie van tijd dat ook die eruit moetquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
We mogen alleen nog de standaard baggeruserlijst
Wat flauw zegquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat mocht niet meer van relmof. Net als het strafbankje. mensen zouden dan wel eens jaloers kunnen worden (incl op het strafbankje).
Gnagnagna.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Juist niet, hij wil een kliekje vormen met ons.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kliekjesvorming! Ik vind dat IQM in de op maga
Aangezien ik toch bezig was, sta je er nu in.quote:
Jij hebt niks te vinden. Jij bent niet van de oude garde.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik tof ben. En behulpzaam. En lief. En slim. En grappig. En bescheiden.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tenzij ze haar ti.... naja laat maar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden. Jij bent niet van de oude garde.
Je kan het je nog herinneren zie ik. Je zag een beetje witjes toen je wegging. Gaat het nu weer een beetje?quote:
Waarom zijn de bananen krom?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef Emimich het volgende:
Waarom staan sommige ava's dubbel in de OP?
Twee verschillende personen, alhoewelquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef Emimich het volgende:
Waarom staan sommige ava's dubbel in de OP?
Je hebt er 2 over haar heen leeggegooid?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, ik zei een beetje, terwijl een melkpak er niets bij was
Jitzzzze is een tandenglazuurder waar een tandarts nog wat van leren kan, boh gekquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan het je nog herinneren zie ik. Je zag een beetje witjes toen je wegging. Gaat het nu weer een beetje?
Whehe, ik zei een beetje, terwijl een melkpak er niets bij was
Ik heb vanalles te vindenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden. Jij bent niet van de oude garde.
Daar leek het wel op. Echter kwam het niet uit een pakjequote:Op maandag 6 oktober 2008 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt er 2 over haar heen leeggegooid?
Vind eens 20.000 euro voor me dan?quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar leek het wel op. Echter kwam het niet uit een pakje
Oh, je had gewoon een 2 liter fles. okee, kan ook he.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar leek het wel op. Echter kwam het niet uit een pakje
Waarom wel? geld maakt niet gelukkig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan het allicht proberen hoorwaarom vraag je dan niet meteen 200 000 000 000?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom wel? geld maakt niet gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ook geen flesquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, je had gewoon een 2 liter fles. okee, kan ook he.
Ja, jij hebt toch zoeen kleuterleuter?quote:
Waarom zou je dan wel 20 000 vragen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom wel? geld maakt niet gelukkig.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, jij hebt toch zoeen kleuterleuter?
Beetje mij verkeerd lopen quoten he, zakkenwasser.quote:
Zodat ik naar Amerika kan verhuizen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou je dan wel 20 000 vragen?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje mij verkeerd lopen quoten he, zakkenwasser.
Met FOK!-newbies zoals jij en Sackboy?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Juist niet, hij wil een kliekje vormen met ons.
En dan geen hypotheek kunnen krijgen. En dan onder een brug moeten wonenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zodat ik naar Amerika kan verhuizen.
Amerika maakt ook niet gelukkig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dat wil ik niet. Dus ik ga ook mn best niet voor je doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had je nét terug-gePM'd!quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe eens aardig
En negeer mn pm eens niet?
Hoezo wil je dat niet?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dat wil ik niet. Dus ik ga ook mn best niet voor je doen![]()
Kan dan toch gewoon bij mijn vriendin wonenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan geen hypotheek kunnen krijgen. En dan onder een brug moeten wonen
IQM -1 En is nu weer uit OPquote:
Opblaasvriendinnen hebben geen huizen maar een doosquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat niet?
[..]
Kan dan toch gewoon bij mijn vriendin wonen
Omdat je dan de hele dag gaat neuken ipv sc'en met mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo wil je dat niet?
[..]
Kan dan toch gewoon bij mijn vriendin wonen
Jezus werd ook niet gelijk hartelijk ontvangen door de gemeenschap. Maakt niet uit. Op een dag zullen jullie het begrijpen.quote:
Ohquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je dan de hele dag gaat neuken ipv sc'en met mij
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jezus werd ook niet gelijk hartelijk ontvangen door de gemeenschap. Maakt niet uit. Op een dag zullen jullie het begrijpen.
Vergeef hen, vader, want zij weten niet wat zij doen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Jezus werd ook niet gelijk hartelijk ontvangen door de gemeenschap. Maakt niet uit. Op een dag zullen jullie het begrijpen.
Religie is een vorm van kanker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat was er gisteravond dan? Iets gemist?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond het gisteravond gezelliger
Zelfbevlekking van de bovenste plank weer, je kent der.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat was er gisteravond dan? Iets gemist?
Heb jij geen scoro?quote:
Jaaa! Check 225, 1 van mijn kwaliteitstopics uiteraardquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat was er gisteravond dan? Iets gemist?
Oh, ik weet alweer genoeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zelfbevlekking van de bovenste plank weer, je kent der.
En kanker gebruiken om je verhaal kracht bij te zetten is een vorm van simpliciteit.quote:
Euhm, ik nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
Ik geloof in de grote god jitzzzze
Wie is er met mij?
'I believe in youquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
Ik geloof in de grote god jitzzzze
Wie is er met mij?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, ik niet? Gij zult alleen gehoorzamen aan godin BT
In de betreffende zin diende het woord kanker als lijdend voorwerp, het was dus overduidelijk niet bedoeld om het verhaal kracht bij te zetten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:38 schreef IQM het volgende:
[..]
En kanker gebruiken om je verhaal kracht bij te zetten is een vorm van simpliciteit.
Je presenteert een situatie uit de Bijbel als ware het feitelijk gebeurd, en je voegt daar een citaat uit de Bijbel aan toe. Dan ga ik er vanuit dat je gelovig bent.quote:Anyway, wie heeft het hier over religie?Ik ben in ieder geval niet religieus.
Hey, die foto heb ik gemaakt!quote:
Hey ik heb je helemaal geen toestemming gegeven om mijn vriendin te fotograferenquote:
Van haar mocht het. Maar ze deed sowieso nergens moeilijk over, ook niet toen Blackzilla langs kwam. Even kijken of ik die foto nog ergens heb.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hey ik heb je helemaal geen toestemming gegeven om mijn vriendin te fotograferen
DAT IS MIJN ZUSJE, JA.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hey ik heb je helemaal geen toestemming gegeven om mijn vriendin te fotograferen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:21 schreef Sackboy het volgende:
Tijd voor wat lekkers op de vroege morgen.
[ afbeelding ]
Ze kon wel moelijk lopen vanochtend zeker? Sorry, zal het de volgende keer wat rustiger aan doenquote:
Ik presenteer het nergens als feitelijk gebeurd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
In de betreffende zin diende het woord kanker als lijdend voorwerp, het was dus overduidelijk niet bedoeld om het verhaal kracht bij te zetten.
[..]
Je presenteert een situatie uit de Bijbel als feitelijk gebeurd, en je voegt daar een citaat uit de Bijbel aan toe. Dan ga ik er vanuit dat je gelovig bent.
Ik ben net wakker idd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, daar wordt zelfs Juup van wakker
Ze kon nog prima lopen vanochtend, totdat ik haar onder handen nam.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze kon wel moelijk lopen vanochtend zeker? Sorry, zal het de volgende keer wat rustiger aan doen
--> WFLquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik presenteer het nergens als feitelijk gebeurd.Vertellen dat Jezus niet werd geaccepteerd door de gemeenschap is vergelijkbaar met "Darth Vader werd ook niet aardig gevonden". En met die zin suggereer ik toch ook niet dat het genoemde ook daadwerkelijk feitelijk gebeurd is. Oftewel dat Darth Vader echt heeft bestaan.
En besides, er is altijd nog zoiets als de benadering van Jezus als historisch persoon, los van de religieuze en magische dingetjes die hij zou hebben gedaan.![]()
En religie kan genoeg mooie dingen teweegbrengen, maar ook genoeg slechte dingen. En daarom ben ik niet gelovig. Ik heb het ook niet nodig in mijn leven.
Dat je geen godin bent.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je mijn dan de hele dag gaat neuken ipv sc'en met mij
Je bent mod over het Fok!Forum, niet over de Wikiquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben net wakker idd.
Iemand deze mededeling nog gelezen?
Mededeling
Ik heb de ip adressen en de wijzigingen van de wiki-OP nog eens goed bekeken, en ben tot de conclusie gekomen dat op basis van die gegevens blijkt dat De_Ananas de wiki-OP niet meerdere malen verbaggerd heeft.
Bij deze bied ik mijn verontschuldigingen aan De_Ananas aan.
[/Mededeling]
Bij deze
Wat bedoel je met feitelijk? Het staat wel gehost op fok.nl, dus lijkt me wel, hè?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bent mod over het Fok!Forum, niet over de Wiki![]()
Volgens mij is de Wiki feitelijk niet eens onderdeel van Fok! of wel?
Maar waarom kan je er dan niet met je Fok!username inloggen, zoals dat bij games.fok.nl, frontpage.fok.nl etc wel kan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bedoel je met feitelijk? Het staat wel gehost op fok.nl, dus lijkt me wel, hè?
Volgens mij is het een projectje van Slarioux (of hoe je het ook schrijft).quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat staot er heul nie!quote:
Seksgodin, dat wel.quote:
Op die fiets. Omdat het niet aan elkaar gelinkt is. (Of is dat te voor de hand liggend?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar waarom kan je er dan niet met je Fok!username inloggen, zoals dat bij games.fok.nl, frontpage.fok.nl etc wel kan?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
Verfrissende douche:
[ afbeelding ]
Dankquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en de ananas, al ziet die m wrs niet
quote:
quote:Beschadigde eurobankbiljetten kunt u persoonlijk of per post inwisselen bij de Nederlandsche Bank. Indien meer dan de helft van het oorspronkelijke biljet resteert,wordt het hele bedrag vergoed. Bankbiljetten waarvan 50% of minder van het originele formaat wordt aangeboden worden niet vergoed, tenzij onomstotelijk wordt aangetoond dat het ontbrekende deel is vernietigd.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:11 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb het alweer aan elkaar geplakt.
Jawel. De wiki is van FOK!. Het is geen onderdeel van wikipedia.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dude!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:11 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb het alweer aan elkaar geplakt.
Nu zo'n foto van jou aub.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
Verfrissende douche:
[ afbeelding ]
Niet gewoon ook moest eerst de plakband doormidden knippen, en het daarna heel secuur aan elkaar plakkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude!
Ik zie het al voor me:
"OMG!!!![]()
NEEEEEEEEEEE!!!! Ik heb per ongeluk een briefje van tien verscheurd!
"
...
"Oh, wacht. Ik kan het ook gewoon weer aan elkaar plakken."
Die staan gewoon op haar photobucket.quote:
Hypotetisch (helaas): Als ze hier drie naaktfoto's van zichzelf op een rij post, haal je die dan weg?quote:
begin je nu al?quote:
Password?quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die staan gewoon op haar photobucket.
http://i269.photobucket.com/albums/jj45/Breathtaking007/
'Hypothetisch' bedoel je. Grammarnazi.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hypotetisch (helaas): Als ze hier drie naaktfoto's van zichzelf op een rij post, haal je die dan weg?
quote:
geiledpsecksquote:
Ze heeft een konijn, geen poes.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:22 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn cadeautje voor Bt.
Ik heb al een basisquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je een basis nodig hebt voor de rest van je leven.
Ja lach maar !quote:
Zodat ze beter in je hol passen.quote:
Vandaag niet, morgen ook niet en wanneer dan wel dat weet ik ook niet. Heb er even de pest in.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hypotetisch (helaas): Als ze hier drie naaktfoto's van zichzelf op een rij post, haal je die dan weg?
Handigquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:22 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn cadeautje voor Bt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |