quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zeg, druk jij nog weleens op je prostaat of doet je wijf dat?
Wat overigens een aanrader is, maar niet in het rijtje Safe, Sane and Consensual past (helaas) is voordat je je laat inwikkelen met folie een dikke joint te roken.quote:
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk .. GERS VIEZE LURKER !![]()
Mijn Noorse schone zei dat je te klein geschapen was, en dat ze je er daarom niet bij wilt hebben.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, leraressen meesteressen![]()
.
Ja, daar dacht ik ook al aan jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat overigens een aanrader is, maar niet in het rijtje Safe, Sane and Consensual past (helaas) is voordat je je laat inwikkelen met folie een dikke joint te roken.
Oeh sex + alcohol en drugs zijn ook hipquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan jaof een paar (veel) wijntjes
Met links als ik nuchter ben, met rechts als ik dronken ben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Dat doet mijn Noorse schone.
Maar goed , jij hebt zeker alleen maar saaie sex ?
Of alleen met je rechter en linker hand ?
Opzich kan dit wel, maar je partner kan het beste niets gebruiken. Veiligheid boven allesquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dan heb je kinky seks terwijl je kei lam bent. Word je de volgende ochtend wakker weet je er niks meer van en vraag je je af wat dat zaad in je oor en neusgat doet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Met links als ik nuchter ben, met rechts als ik dronken ben.
Die mag toekijken hoe ik drinkquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich kan dit wel, maar je partner kan het beste niets gebruiken. Veiligheid boven alles
Jij telt voor twee?quote:
En waarom er met een mes Satan in je rug gekerfd is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan heb je kinky seks terwijl je kei lam bent. Word je de volgende ochtend wakker weet je er niks meer van en vraag je je af wat dat zaad in je oor en neusgat doet.
Ciao!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die mag toekijken hoe ik drink!
Maar ik ga slapennn. Ik ben heel trots dat jullie je zo goed aan het thema houden jongens![]()
Welterusten en slaap lekker allemaal!!
Hahaha nee joh, ik herinner me altijd allesquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan heb je kinky seks terwijl je kei lam bent. Word je de volgende ochtend wakker weet je er niks meer van en vraag je je af wat dat zaad in je oor en neusgat doet.
Trustenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik ga slapennn. Ik ben heel trots dat jullie je zo goed aan het thema houden jongens![]()
Slaapze lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doeiquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En waarom er met een mes Satan in je rug gekerfd is.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En waarom er met een mes Satan in je rug gekerfd is.
Jij snap het!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Wel gewoon trekken met links , en duwen en masseren met rechts.
What's new?quote:
quote:
Ze heeft 't maar druk met al die kerelsquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
Oh ja, ik ging ook.Niet geheel toevallig tegelijkertijd met Breath.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Jij bestempeld mij als een alcoholist.
Idd Arme bt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft 't maar druk met al die kerels.
Wel.quote:
Ja zo tragischquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd Arme bt.
Wel toevallig dat de SC leeg loopt als BT altijd weg gaat.
O jee...quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel.
Nu moet ik nog meer drinken om mijn eigenwaarde weer omhoog te brengen.
Wel ik heb wel gezondigd vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O jee...
Je dieet dan![]()
(gooi maar overboord)
Dat lukt nooitquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ik heb wel gezondigd vandaag.
Maar bier is ook niet echt goed ..
Och , de rest van de week maar een balans week van maken.
Tsk wedden ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lukt nooit![]()
EH...
ik bedoel: suc6 !!
Ik ben laatst best wat afgevallen door domweg haast niets te etenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ik heb wel gezondigd vandaag.
Maar bier is ook niet echt goed ..
Och , de rest van de week maar een balans week van maken.
Lol neen dat werkt niet ..quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben laatst best wat afgevallen door domweg haast niets te eten. Maar dat hongergevoel is niet zo fijn
.
Laterquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol neen dat werkt niet ..
Maar mensen ik ga een filmpje kijken !
Fijne avond nog.
Ow en lurkende Gers !
Dat je maar snel weer terug mag komen hier.
Fijne avond en bedankt voor je komst !quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol neen dat werkt niet ..
Maar mensen ik ga een filmpje kijken !
Fijne avond nog.
Ow en lurkende Gers !
Dat je maar snel weer terug mag komen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |