Och..quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Van het een komt het ander moet je maar denken.
Ik weet het wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon daarom, is uitleg genoeg
Ik ben niet voor niets een kutmod
O ja...quote:
We hebben het hier over het forum natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwehe, volgens mij staat de provider een stuk hoger.
Toon ik een keer interessequote:Op zondag 5 oktober 2008 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon daarom, is uitleg genoeg
Ik ben niet voor niets een kutmod
Ja hoor jij mag mij een persoonlijke vraag stellen, of ik er antwoord op geef is een 2equote:Op zondag 5 oktober 2008 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toon ik een keer interesse.
Mag ik een persoonlijke vraag stellen?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja...
Die jeugddementie heh...
Nee helaas dat kun jij niet weten, tenzij jij mij persoonlijk kent. Het is niet iets dat ooit besproken is op FOK!, zelfs niet in het crew gedeeltequote:
Oh, ik dacht namelijk een tijd terug een pittig topic van jou te hebben gelezen over jezelf en iets in je familie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee helaas dat kun jij niet weten, tenzij jij mij persoonlijk kent. Het is niet iets dat ooit besproken is op FOK!, zelfs niet in het crew gedeelte
Dat was m.b.t. mijn vader. Daar gaat het beter mee gelukkig, al zal de toekomst moeten uitwijzen in hoeverre hij hersteld.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ik dacht namelijk een tijd terug een pittig topic van jou te hebben gelezen over jezelf en iets in je familie.Maar het is aan jou daarop verder te gaan, dat zijn mijn zaken niet.
Maakt niet uit, dat is je goed recht.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat was m.b.t. mijn vader. Daar gaat het beter mee gelukkig, al zal de toekomst moeten uitwijzen in hoeverre hij hersteld.
Maar dit is geen R&P, dus eeuhhm ja daar heb ik even niets op te zeggen.
Ik zou het niet weten. Wie dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten er niet een paar users unbanned worden?
Dat was zomaar een vraag die in me opkwam...
Ik las ergens over je autisme, was benieuwd waar dat zich in uit en hoe zwaar je 't hebt zeg maar. Mijn zusjes hebben namelijk ook een lichte vorm maar bij hun is 't vrijwel niet zichtbaar. Geeft niet als je niet wil antwoorden hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja hoor jij mag mij een persoonlijke vraag stellen, of ik er antwoord op geef is een 2eInteresse is leuk
, maar ik geef gewoon niet veel info over mezelf op FOK!.
Oehh sorry voor je Juup.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat was m.b.t. mijn vader. Daar gaat het beter mee gelukkig, al zal de toekomst moeten uitwijzen in hoeverre hij hersteld.
Maar dit is geen R&P, dus eeuhhm ja daar heb ik even niets op te zeggen.
Ik ben een Hoog Functionerend Autist. Dat wil zeggen dat ik een normaal tot hoog verstandelijk vermogen heb, en mezelf vaardigheden kan aanleren om b.v. normaal mee te draaien in de maatschappij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las ergens over je autisme, was benieuwd waar dat zich in uit en hoe zwaar je 't hebt zeg maar. Mijn zusjes hebben namelijk ook een lichte vorm maar bij hun is 't vrijwel niet zichtbaar. Geeft niet als je niet wil antwoorden hoor![]()
.
Om een unban moet altijd gevraagd worden, doen we niet vanzelfquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten er niet een paar users unbanned worden?
Dat was zomaar een vraag die in me opkwam...
Puntje van aanmerking op de service.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Om een unban moet altijd gevraagd worden, doen we niet vanzelf
Interessantquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben een Hoog Functionerend Autist. Dat wil zeggen dat ik een normaal tot hoog verstandelijk vermogen heb, en mezelf vaardigheden kan aanleren om b.v. normaal mee te draaien in de maatschappij.
Mensen die mij niet kennen zien of merken niets aan mij in normale situaties, tenzij ik overprikkeld, enorm moe of gespannen ben want dat kan ik de aangeleerde handvatten niet of nauwelijks hanteren (op zulke momenten ben ik ook niet op FOK! te vinden).
Het autisme zorg er bij mij voor dat ik slecht tegen harde geluiden, snelle beeldwisselingen, aanrakingen, verandering van situaties of planningen e.d. kan.
Dingen moeten voor mij te plannen zijn, anders kan ik niet voorspellen wat ik moet gaan doen en dan raak ik in de war. Als ik b.v. een afspraak met iemand heb en die belt 10 minuten van te voren af, dan is mijn planning in de war en daar heb ik moeite mee en dat uit zich dan ik het terugtrekken in mezelf en redeneren met mezelf zodat ik de vrijgekomen tijd weer een plekje kan geven
Men mag mij altijd vragen hoe het is om autist te zijn of wat het met mij doet. Ik ben een mens, maar heb een stoornis in het autisme spectrum. En daar schaam ik mezelf absoluut niet voor. Mensen die daar denigrerende opmerkingen over maken (en daar zijn er zat van, ook op FOK!), die negeer ik want die weten simpelweg niet beter.
Aha, toch maar een e-mail gestuurd dusquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Puntje van aanmerking op de service.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |