quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd Arme bt.
Wel toevallig dat de SC leeg loopt als BT altijd weg gaat.
Valt wel mee eigenlijk, gelukkig morgen vrij dus kan voor zover de dagelijkse taken toestaan uitslapen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik dacht laat ik hier maar weer eens kijken, maar ik geloof dat iedereen (net als ik) een zwaar weekend gehad heeft. Ik nok ook maar dan ofzo.
Jij bent toch bekend met deze regel uit de Policy hoop ik?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
Gers pm't me, hij wil graag een trio met mij en de noorse schone van noorsbloed. Ik zei, noorsbloed vindt dat vast niet leuk. Maar ik moest het even voor stellen van m?
Waarschuwing.quote:Indien je zelf niet gebanned bent maar post uit naam van de gebande zal ook jij gebanned worden.
Ze is de gangmaakster van de SC.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd Arme bt.
Wel toevallig dat de SC leeg loopt als BT altijd weg gaat.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent toch bekend met deze regel uit de Policy hoop ik?
[..]
Waarschuwing.
Nou.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is de gangmaakster van de SC.
Jullie blijven hier alleen maar omdat zij heeft gezegd ooit tietenfoto's te postenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is de gangmaakster van de SC.
Don't ban Bt, we need her to keep the thread alive!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent toch bekend met deze regel uit de Policy hoop ik?
[..]
Waarschuwing.
Iedereen is Bt idolaatquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
BobbyB is toch de enige die BT idolaat is?
Natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen is Bt idolaat.
Behalve ik natuurlijk.
Nou nee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jullie blijven hier alleen maar omdat zij heeft gezegd ooit tietenfoto's te posten
You're the boss.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Don't ban Bt, we need her to keep the thread alive!
Haha nee hoor, ik heb die foto's dan ook alquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jullie blijven hier alleen maar omdat zij heeft gezegd ooit tietenfoto's te posten
En ik, al wil ik wel haar tietjesfoto's zienquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen is Bt idolaat.
Behalve ik natuurlijk.
Kut.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik heb die foto's dan ook al.
Juup hoe gaat 't met jou trouwens? Wat doe je eigenlijk voor werk?
Doe is pmen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik heb die foto's dan ook al.
Juup hoe gaat 't met jou trouwens? Wat doe je eigenlijk voor werk?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij blijft vast omdat afcajos ergens heeft aangegeven zijn ballen te posten.
Ik deel de reactie van broekpalingquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoezo gaat 't kutquote:
Die heeft ze al eens gezienquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |