Omdat ik de tieten van mijn vriendin PM.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha pffjij hebt anders ook nog nooit een ban gehad?
Kan niet. Het maximale usericon aantal in de OP is reeds bereikt.quote:
Nee, valt ook heel erg mee. En zoveel hoef ik ook niet te leren eigenlijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat alle leraren er vanalles op pleuren en dan kunenn wij thuis van die internetdingen doenSowieso maakt 1 iemand dat en die stuurt het naar de rest, je kent het wel.
[..]
Dat valt heus wel reuze mee voor een proefwerkweek. Alhoewel je denk ik per vak minimaal een boek moet leren![]()
Mijn les is trouwens weer afgelopen dus ik ga nu naar wiskunde toe
Ik leerde goedquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, echt niet.Het is het lot.
Oh, da's wel kut.(Ik zei toch dat je harder moest leren.
)
Dat mocht niet meer van relmof. Net als het strafbankje. mensen zouden dan wel eens jaloers kunnen worden (incl op het strafbankje).quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Waar is het kopje bazen van de oude garde? En wie er door BT gepijpt is?
In beide hoor ik namelijk thuis
We mogen alleen nog de standaard baggeruserlijstquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Kliekjesvorming! Ik vind dat IQM in de op magquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan niet. Het maximale usericon aantal in de OP is reeds bereikt.
Kwestie van tijd dat ook die eruit moetquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
We mogen alleen nog de standaard baggeruserlijst
Wat flauw zegquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat mocht niet meer van relmof. Net als het strafbankje. mensen zouden dan wel eens jaloers kunnen worden (incl op het strafbankje).
Gnagnagna.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Juist niet, hij wil een kliekje vormen met ons.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kliekjesvorming! Ik vind dat IQM in de op maga
Aangezien ik toch bezig was, sta je er nu in.quote:
Jij hebt niks te vinden. Jij bent niet van de oude garde.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik tof ben. En behulpzaam. En lief. En slim. En grappig. En bescheiden.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tenzij ze haar ti.... naja laat maar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij hebt niks te vinden. Jij bent niet van de oude garde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |