quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Een der gebanden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:42 schreef BigKahuna het volgende:
Wie heeft die SM troep van het vorige topic in de wiki gezet?
De meeste mensen denken dat autisten mensen zijn die de gehele dag voor zich uit staren en repeterende bewegingen maken, volledig in zichzelf gekeerd zijn en geen stom woord zeggen. Maar zo simpel is het niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Interessant. Ik had eigelijk geen idee dat er verschillende soorten van autisme bestonden
.
Meer info hier over is op veel plekken op internet te vinden, b.v. op Wikipedia.quote:* Autisme.
* Aan Autisme verwante stoornis.
* Stoornis van Asperger.
* Multiplex ontwikkelingsstoornis of Multiplex (Complex) Development Disorder (M(C)DD).
* Pervasieve ontwikkelingsstoornis Niet Anders Omschreven (Pos.NAO).PDD-NOS is de engelse term hiervoor en staat voor Pervasive Developmental Disorder - Not Otherwise Specified. Ook worden de termen A-typische ontwikkelingsstoornis of A-typisch Autisme wel gebruikt.
whehe ik weet wie!!!11!quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebeurd helaas wel vaker door een bekende gebande
Nou zo'n idee had ik niet, maar ik dacht dat autisme inhield dat die persoon zeg maar in een 'eigen wereldje' leeft, en daardoor vreemd overkomt op anderen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
De meeste mensen denken dat autisten mensen zijn die de gehele dag voor zich uit staren en repeterende bewegingen maken, volledig in zichzelf gekeerd zijn en geen stom woord zeggen. Maar zo simpel is het niet.
[..]
Meer info hier over is op veel plekken op internet te vinden, b.v. op Wikipedia.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebeurd helaas wel vaker door een bekende gebande
Ik zei al, vragen e.d. mag altijd. En als jij er meer over wilt gaan lezen vind ik dat alleen maar mooi. Zulke reacties kwetsen mij juist niet, als ik een beetje duidelijkheid kan scheppen is het al goed voor mij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou zo'n idee had ik niet, maar ik dacht dat autisme inhield dat die persoon zeg maar in een 'eigen wereldje' leeft, en daardoor vreemd overkomt op anderen.
Ik hoop niet dat dit soort reacties je kwetsen, ik ga er meer over opzoeken.
Als je de wiki gaat uitpluizen en weet wanneer hij een wijziging heeft gedaan en dat ip naast het ip legt van de irritante wijzigingen dan zou je wel eens een enorm hit kunnen hebbenquote:
Alstuquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:55 schreef Fascination het volgende:
Bedankt voor je uitleg Juup. M'n zusjes hebben ook een aan autisme gerelateerde contactstoornis, ik merk er bij hun ook vrij weinig van al hebben ze soms aparte manieren van doen.
Eigenlijk zou het moedwillig verbaggeren van de wiki ook een straf moeten hebben. Minimaal 1 week en als het gedaan wordt door een gebande een verdubbeling van zijn ban.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als je de wiki gaat uitpluizen en weet wanneer hij een wijziging heeft gedaan en dat ip naast het ip legt van de irritante wijzigingen dan zou je wel eens een enorm hit kunnen hebben
Bij gebrek aan vriendin.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:01 schreef afcajos het volgende:
Ik ga mijn bed een beurt geven
Tot morgn!
Ik ben getrouwd, heb drie honden en twee katten en werk niet momenteel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:57 schreef Broekpaling het volgende:
Juup, heb je wel gewoon werk en een vriendin ofzo? Hoe doe je het dan als je bij om 0900 op het werk moet zijn en door file kom je pas om 0915 aan? Raak je dan ook heftig in de war?
Dat is het ook, daar ben ik eerlijk in. En voor mijn vrouw ook.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:15 schreef MASD het volgende:
Interessant, lijkt mij best zwaar, dat wel.
Is dat ook de reden waarom je niet werkt? Dat je stress en drukte niet tot weinig aankan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is het ook, daar ben ik eerlijk in. En voor mijn vrouw ook.
Wel ik heb veel respect voor de manier waarop je ermee omgaat.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is het ook, daar ben ik eerlijk in. En voor mijn vrouw ook.
Ik wil er met alle plezier op ingaan maar het is het KLB-SC topic en ik wil dat niet verpesten voor anderen zeg maar. Kan b.v. wel hier PDD [Autisme, Asperger en PDD-NOS] deel 8quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Is dat ook de reden waarom je niet werkt? Dat je stress en drukte niet tot weinig aankan?Tot in welke mate kun je overweg met prikkels van buiten, wat is de grens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |