Nouja, het is wat je er zelf van maakt hoor. Dit is al deel 8!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:02 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Jammer dat deze topic niet echt loopt
quote:Op maandag 8 september 2008 10:10 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze erachter toen ik 11 was. Daarvoor hadden ze inderdaad al symptomen ontdekt, alleen wisten de scholen niet zo goed wat ze met me aanmoesten. Ik heb een half jaar op mijn oude basisschool gezeten in de buurt bij mij, daarna moest ik naar een school voor mensen met taalproblemen die me vervolgens op een Smokschool ''zette''. Daar heb ik een hele nare tijd gehad, omdat ik minder autistisch bleek te zijn als de rest van de klas. Ik ben daar heel veel gepest. Later deed mijn Leraar ook mee (details laat ik achterwege voor de rest, dat doet er hier niet toe..). Later kon ik de laatste 2 jaar nog wel plezier hebben op gewoon Speciaal Onderwijs.
Ik had veel moeite met vrienden maken, en wist niet hoe indruk te maken op hen. Ook vergeet ik veel, en heb ik altijd constant het gevoel in een droomwereld te leven (het meeste van de tijd). En nee, ik ben dan niet moe o.i.d, gewoon een melancholieke stemming altijd in m'n kop. Ook kan ik me altijd weken van te voren druk om iets maken, zoals een tandarts, of een grote verandering. Ik heb veel structuur nodig. Meestal heb ik door die verwachtings-spanningen veel onrust in m'n hoofd, wat ook mijn werkstemming/tempo kan beïnvloeden, omdat ik er constant mee bezig ben.
Iemand die hier wat uit herkent?
euhm, in het verkeer kunnen dingen altijd anders gaan dan je van tevoren bedacht had. Je moet kunnen inspelen op snel veranderende situaties.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:49 schreef Innocence het volgende:
Daarnaast kan ik er vreselijk slecht tegen als iets anders is dan dat ik verwacht of hoe ik me erop voorbereid heb. 'Leuke' verrassingen zijn dus niet aan me besteed en heb bijvoorbeeld m'n laatste rijexamen verknalt omdat het op een andere manier werd gegeven als dat me beloofd was.
Ook als je gekozen hebt voor een 'nieuwe manier' van examens afnemen, daar op geoefend hebt en het dan opeens alsnog op de oude manier gedaan wordt? Ik vind dat niet kunnen, hoe onvoorspelbaar het verkeer verder ook mag zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
euhm, in het verkeer kunnen dingen altijd anders gaan dan je van tevoren bedacht had. Je moet kunnen inspelen op snel veranderende situaties.
Nee, ik was me er niet eens van bewust dat ik al eerder op jou had gereageerd. Ik reageer willekeurig op posts en als het voor mij onbekende users zijn, blijft de naam niet hangen.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:47 schreef Innocence het volgende:
Je reageert alleen overal op, dat 'iedereen' de dingen die ik vertel ook heeft. Heb jij er wel problemen mee als ik hier post?
Hoe kan er uberhaupt van te voren aangegeven worden hoe dit zal gaan? (Maarja, dat zeggen al meer mensen zag ik)quote:Op woensdag 10 september 2008 12:49 schreef Innocence het volgende:
Daarnaast kan ik er vreselijk slecht tegen als iets anders is dan dat ik verwacht of hoe ik me erop voorbereid heb. 'Leuke' verrassingen zijn dus niet aan me besteed en heb bijvoorbeeld m'n laatste rijexamen verknalt omdat het op een andere manier werd gegeven als dat me beloofd was.
In zo'n geval moet je gewoon bezwaar laten aantekenen door je instructeur.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:47 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ook als je gekozen hebt voor een 'nieuwe manier' van examens afnemen, daar op geoefend hebt en het dan opeens alsnog op de oude manier gedaan wordt? Ik vind dat niet kunnen, hoe onvoorspelbaar het verkeer verder ook mag zijn.
Maar inderdaad, misschien als ik goed genoeg was, dan had ik het sowieso met stalen zenuwen moeten volbrengen. Geloof alleen niet dat dat de eis op een examen is...
Je reageert alleen overal op, dat 'iedereen' de dingen die ik vertel ook heeft. Heb jij er wel problemen mee als ik hier post? Ik wil mezelf juist niet in een hokje plaatsen, maar vind het wel erg fijn om eindelijk ergens een beetje begrepen te worden.
Dat is toch niet zo raar, voor een examinator zijn er ook richtlijnen hoor.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe kan er uberhaupt van te voren aangegeven worden hoe dit zal gaan? (Maarja, dat zeggen al meer mensen zag ik)
Mijn baas weet ook niet het verschil tussen links en rechts, ze kan het niet onthouden maar is verder hoog opgeleid en geen gevaar in het verkeerquote:Op woensdag 10 september 2008 14:59 schreef Troel het volgende:
Als je het verschil tussen rechts en links niet weet, lijkt het je dan uberhaupt verstandig om achter welk stuur dan ook te gaan zitten?
(klinkt misschien harder dan dat het bedoelt is hoor, maar ik zou daar heel goed op gaan trainen, want dat hoor je otch echt wel door te hebben als je 10 jaar of ouder bent en niet een verstandelijke handicap hebt)
Ja, omdat zij geen richtingsgevoel heeft zekerquote:Op woensdag 10 september 2008 15:38 schreef Re het volgende:
och ik sla ook steevast linksaf als mijn vriendin naast me zegt dat ik hier rechts af moet slaan...
Nee hoor er zijn zat mensen die in meer of minderemate moeite hebben met het verschil tussen links en rechts. Ik heb een keer geraft met een gids die het verschil tussen links en rechts niet wist en daarom de naam van iemand noemde die aan een kant van de raft zat als we die kant op moesten.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:59 schreef Troel het volgende:
Als je het verschil tussen rechts en links niet weet, lijkt het je dan uberhaupt verstandig om achter welk stuur dan ook te gaan zitten?
(klinkt misschien harder dan dat het bedoelt is hoor, maar ik zou daar heel goed op gaan trainen, want dat hoor je otch echt wel door te hebben als je 10 jaar of ouder bent en niet een verstandelijke handicap hebt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |