En kanker gebruiken om je verhaal kracht bij te zetten is een vorm van simpliciteit.quote:
Euhm, ik nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
Ik geloof in de grote god jitzzzze
Wie is er met mij?
'I believe in youquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
Ik geloof in de grote god jitzzzze
Wie is er met mij?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, ik niet? Gij zult alleen gehoorzamen aan godin BT
In de betreffende zin diende het woord kanker als lijdend voorwerp, het was dus overduidelijk niet bedoeld om het verhaal kracht bij te zetten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:38 schreef IQM het volgende:
[..]
En kanker gebruiken om je verhaal kracht bij te zetten is een vorm van simpliciteit.
Je presenteert een situatie uit de Bijbel als ware het feitelijk gebeurd, en je voegt daar een citaat uit de Bijbel aan toe. Dan ga ik er vanuit dat je gelovig bent.quote:Anyway, wie heeft het hier over religie?Ik ben in ieder geval niet religieus.
Hey, die foto heb ik gemaakt!quote:
Hey ik heb je helemaal geen toestemming gegeven om mijn vriendin te fotograferenquote:
Van haar mocht het. Maar ze deed sowieso nergens moeilijk over, ook niet toen Blackzilla langs kwam. Even kijken of ik die foto nog ergens heb.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hey ik heb je helemaal geen toestemming gegeven om mijn vriendin te fotograferen
DAT IS MIJN ZUSJE, JA.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hey ik heb je helemaal geen toestemming gegeven om mijn vriendin te fotograferen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:21 schreef Sackboy het volgende:
Tijd voor wat lekkers op de vroege morgen.
[ afbeelding ]
Ze kon wel moelijk lopen vanochtend zeker? Sorry, zal het de volgende keer wat rustiger aan doenquote:
Ik presenteer het nergens als feitelijk gebeurd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
In de betreffende zin diende het woord kanker als lijdend voorwerp, het was dus overduidelijk niet bedoeld om het verhaal kracht bij te zetten.
[..]
Je presenteert een situatie uit de Bijbel als feitelijk gebeurd, en je voegt daar een citaat uit de Bijbel aan toe. Dan ga ik er vanuit dat je gelovig bent.
Ik ben net wakker idd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, daar wordt zelfs Juup van wakker
Ze kon nog prima lopen vanochtend, totdat ik haar onder handen nam.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze kon wel moelijk lopen vanochtend zeker? Sorry, zal het de volgende keer wat rustiger aan doen
--> WFLquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik presenteer het nergens als feitelijk gebeurd.Vertellen dat Jezus niet werd geaccepteerd door de gemeenschap is vergelijkbaar met "Darth Vader werd ook niet aardig gevonden". En met die zin suggereer ik toch ook niet dat het genoemde ook daadwerkelijk feitelijk gebeurd is. Oftewel dat Darth Vader echt heeft bestaan.
En besides, er is altijd nog zoiets als de benadering van Jezus als historisch persoon, los van de religieuze en magische dingetjes die hij zou hebben gedaan.![]()
En religie kan genoeg mooie dingen teweegbrengen, maar ook genoeg slechte dingen. En daarom ben ik niet gelovig. Ik heb het ook niet nodig in mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |