hey, mijn ex.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:21 schreef Sackboy het volgende:
Tijd voor wat lekkers op de vroege morgen.
[ afbeelding ]
Maar daar hoeft ook verder niets inquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Net alsof het bij jou nog zo strak is, daar heeft een banaan ingezeten
Wie ben jij? We hebben het niet zo op nieuwkomers in deze SC.quote:
MOHHH GERTJE! WAT EEN GEILE DROOM!quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik had vanochtend door dat ik in mien droom zat, lekker veel geneukt jong!!!!!!!!!!!!!! Ik kwam bijna tot een orgasme maar toen werd ik mij te bewust dat het de droom was![]()
Ik ben je moeder.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wie ben jij? We hebben het niet zo op nieuwkomers in deze SC.
Jaloers!!!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
Zo geweldig is ze nu ook weer niet.
Zie jij een puntkin dan?quote:
Doe jij een ICT opleiding ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik serieus niet gedaan!
Hallo trouwens
Onder school? In de kelder dan of zo?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe jij een ICT opleiding ofzo? Je zit echt elke dag onder school op Fok!
Inderdaad. Stelletje klaplopers zijn dat.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:42 schreef KingOfPop het volgende:
Sommigen zitten zelfs niet op school, de hele dag op FOK!
Hihi. ik wilde het ook al zeggenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is 'uit de hand gelopen' of het is 'geëscaleerd'.
Grammarnazi tot uw dienst
Nee joh, ik zit nu niet op schoolquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe jij een ICT opleiding ofzo? Je zit echt elke dag onder school op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |