Ik heb ze in 10.5-11, weet het zo niet uit mijn hoofd. Check het dit weekend wel ff voor je.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:16 schreef De Wouzeraar het volgende:
tvp voor als iemand Purple Pigeons in de aanbieding heeft/weet waar ik ze kan kopen. Maatje 10/10.5
[ afbeelding ]
quote:
To celebrate the launch of our webshop We Rock Your Socks, we are presenting you with this limited time offer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:36 schreef thaWarhead het volgende:
Zie dat de OP geupdate is met de nieuwe webstore van T-Shu, nice.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:57 schreef Ian_Curtis het volgende:
Iemand PP size 9,5 kopen? 100 euro, er is wel een kop koffie overheen gegaan.
Fotoquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:57 schreef Ian_Curtis het volgende:
Iemand PP size 9,5 kopen? 100 euro, er is wel een kop koffie overheen gegaan.
Aight, heb ze voor 75 DS lijkt me redelijke prijs. Over 2 weken meetup in Agga tijdens todays arts.quote:
Zijn een maat 10 trouwens maar vallen als een (mischien ietswat ruime) 9,5.quote:
Idd, waar zie jij hier trainers? Maar ik wil wel een paartje voor je posten hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
De eerste die hier iets post dat geen betrekking heeft op die gare kankertrainers die krijgt een zoentje.
Ik zit ook nauwelijks op te letten idd... excuus.quote:
Vind je? Die zitten er ook bij iigquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:58 schreef seto het volgende:
Witte veters staan 10x beter in Purple Pigeons.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:06 schreef Placenta het volgende:
Witte laces zijn fucking veel fresher
Vind het ook niet zo'n tof model hoor, daar niet vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik zit ook nauwelijks op te letten idd... excuus.
Ik zat in een vorig deel te kijken en hier te reageren, dus het was een ongelukkige reactie.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:09 schreef Ian_Curtis het volgende:
Welke trainer bedoel je nou eigenlijk, 1, 2 of 3? Of bedoel je een ander model, aangezien trainers hier niet al te veel voorbij komen?
Ja!quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:16 schreef DubzOne het volgende:
Zijn er hier peeps geïnteresseerd in vvnds Nike SB 'Takashi 2' in size 9,5?!
Tja ik moet toch wel een keer een paar trainers gaan kopen man. Echt een dope schoen en dat als adidas freak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:05 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Idd, waar zie jij hier trainers? Maar ik wil wel een paartje voor je posten hoor![]()
[ afbeelding ]
Yep hetzelfde... die koffie is weg, je ziet er vrijwel niks meer van zoals je ziet op de foto's.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:54 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hoe vallen Dunk Lows t.o.v. Team Edition? Hetzelfde neem ik aan?
En waar is de kop koffie gebleven?
Waar zat de koffie dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Yep hetzelfde... die koffie is weg, je ziet er vrijwel niks meer van zoals je ziet op de foto's.
Haha thanx man!! Jij was toch de langharige adidasfreak van de BBQ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef irencus het volgende:
[..]
Tja ik moet toch wel een keer een paar trainers gaan kopen man. Echt een dope schoen en dat als adidas freak.
Lelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:29 schreef Maaike_20 het volgende:
Vanmiddag op Rosada geweest (werk er ook) en deze puma's gezien, overigens in meerdere kleuren:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze?
Ben eigenlijk een echte nike gek (dunk en sb) maar vond deze wel vet eigenlijk.
Als je geen Vans of Nike SB dingen post is de kans vrij groot dat je geen goedkeuring krijgt hier.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:29 schreef Maaike_20 het volgende:
Vanmiddag op Rosada geweest (werk er ook) en deze puma's gezien, overigens in meerdere kleuren:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze?
Ben eigenlijk een echte nike gek (dunk en sb) maar vond deze wel vet eigenlijk.
Beetje onzin.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je geen Vans of Nike SB dingen post is de kans vrij groot dat je geen goedkeuring krijgt hier..
Vergeet AM1's, AM180's, AML's en Air Structures nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beetje onzin.
Puma Suedes/clydes, NB's, Jordans , Reebok Reverse Jams worden hier ook vaak goed genoeg goed gekeurd.
Blijft nog zat over om te posten.
En met moet sowieso posten wat men zelf mooi vindt.
Ja en Adidas ZX'jes en Air Stabs en AM90's en Asics GLIIIquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Vergeet AM1's, AM180's, AML's en Air Structures niet
visvim van schoenen zijn next level maar te ugly voor mijn voetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Cloud_SB het volgende:
Alles wat gemiddeld is is goed. Fok! is nog niet next-level genoeg.
Daarom kom je ook geen visvim tegen hier.
Nee maar dat komt doordat visvim lelijk isquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:08 schreef Cloud_SB het volgende:
Alles wat gemiddeld is is goed. Fok! is nog niet next-level genoeg.
Daarom kom je ook geen visvim tegen hier.
Ik wil je een whopper geven voor wat swaggerquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Cloud_SB het volgende:
footscapes zijn ook next level ja. en Free hybrid boots, en free wovens.
Kut ik ben echt kei next-level.
Ik ga denk ik swagger les geven voor 20 euro per advies ofzo.
Die indianenflap kan je eraf halen gewoon, met flap zijn ze inderdaad lelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee maar dat komt doordat visvim lelijk is
Wat ben ik blij dat ik dan geen next-level benquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Cloud_SB het volgende:
footscapes zijn ook next level ja. en Free hybrid boots, en free wovens.
Kut ik ben echt kei next-level.
Ik ga denk ik swagger les geven voor 20 euro per advies ofzo.
Heb nog wel een Maharishi vest voor je wat gesneden is als een overhemd. pas je wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil je een whopper geven voor wat swagger
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:18 schreef sjimz het volgende:
Ik ga denk ik ook de Melbourne Dunk halen
Die puma's de bovenste sowieso zijn nu in de aanbieding in de puma store, exacte prijs ben ik ff kwijt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:51 schreef Ian_Curtis het volgende:
Idd, ik heb deze maand nog 2 puma's gekocht:
[ afbeelding ]
Voor de onderste uiteraard dikke witte laces gekocht
[ afbeelding ]
Frisco skateshop.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:38 schreef RoW_0 het volgende:
Kan ik hier ergens in de achterhoek/arnhem, de nike SB vinden?
Snap ik!quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:39 schreef Cloud_SB het volgende:
New Balance is zo next-level.
Niet haten op mijn vloer cloud!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:17 schreef Cloud_SB het volgende:
Houten vloeren zijn fail.
Ik heb nog 2 paar op het postkantoor/DHL kantoor liggen.. Wat een gedoe toch ook altijd om die dingen wel gewoon binnen te krijgen..quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:48 schreef Cloud_SB het volgende:
Talache's jeeeeeeeeeujj. Moet ook nog steeds die zwarte en witte oppikken maar komt er maar niet van.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:32 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Is niet van jou, is van je vrouw....
quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef DubzOne het volgende:
Damn, wat een slechte fake Marshall Amps zeg!
http://link.marktplaats.nl/193174797
quote:Deze schoenen zijn niet in nederland verkrijgbaar.
Inderdaad ja!quote:
Je hebt PM...quote:
Vind trainers op foto's - niet aan de voet - nooit zo vet, maar ze komen hard als je ze aan hebt!quote:
Waar zijn die te koop/ waar komen ze te koop?quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:34 schreef PinPine het volgende:
Dit word maybe wel mijn Oktober pickup:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I like
Bij de Nike SB dealers.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waar zijn die te koop/ waar komen ze te koop?
Rrrrrrrrquote:
Mooi, dus niet alleen bij Patta of zo. Maar eens naar op zoek danquote:
Patta heeft ook geen nike sb.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mooi, dus niet alleen bij Patta of zo. Maar eens naar op zoek dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Patta heeft ook geen nike sb.Oh, ik dacht dat die Black/Aqua mids alleen bij Patta lagen, maar dan heb ik dus weer niet op zitten letten. Zal toen ook wel Ben-G zijn gweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
ben-g zit benedenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die Black/Aqua mids alleen bij Patta lagen, maar dan heb ik dus weer niet op zitten letten. Zal toen ook wel Ben-G zijn gweest.
Dat wist ik dan weer wel, sjimzquote:
wel potverdorie!quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:07 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ja, ik heb je topic al bekeken, maar heb geen interesse meer.
Die zoek ik eigenlijk ook nog ja. Heb nu alleen een paar uit de 35th anniversary serie en wil er nog wel wat bij. Wit met lichtblauw ofzo. Weet iemand waar ze die voor weinig verkopen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef Vince22 het volgende:
Heeft iemand nog een goed adres voor adidas superstars in verschillende motieven?
Bedoel je 35h anniversary buenos aires? Licht blauw met bloemetjes? Zijn niet meer te koop, misschien hebben een paar webshops nog wat deadstock alleen dat zal de consortium serie zijn van de 35th serie's. Meeste city serie zijn niet meer te vinden. Op ebay is 99% fake dus daar geef ik je weinig kans. Anders kan je harputs een mail sturen of ze nog wat hebben liggen. Anders www.superstardb.com en daar vragen of iemand nog een adress. Wat is jou idee van 'weinig verkopen'? Ik denk dat je toch al gauw 90 a 100 euro moet dokken of meer.quote:Op zondag 14 september 2008 17:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die zoek ik eigenlijk ook nog ja. Heb nu alleen een paar uit de 35th anniversary serie en wil er nog wel wat bij. Wit met lichtblauw ofzo. Weet iemand waar ze die voor weinig verkopen?
Ik bedoel eigenlijk dat ik gewoon nog een paar superstars wil. Ik heb nu 1 paar en die valt in die serie. MAar ik zoek gewoon een paar basic witte met lichtblauwe strepen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:49 schreef irencus het volgende:
[..]
Bedoel je 35h anniversary buenos aires? Licht blauw met bloemetjes? Zijn niet meer te koop, misschien hebben een paar webshops nog wat deadstock alleen dat zal de consortium serie zijn van de 35th serie's. Meeste city serie zijn niet meer te vinden. Op ebay is 99% fake dus daar geef ik je weinig kans. Anders kan je harputs een mail sturen of ze nog wat hebben liggen. Anders www.superstardb.com en daar vragen of iemand nog een adress. Wat is jou idee van 'weinig verkopen'? Ik denk dat je toch al gauw 90 a 100 euro moet dokken of meer.
Post dan ook eens welke sneakers jij mooi vindt dan?quote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef Mirel het volgende:
!
quote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Post dan ook eens welke sneakers jij mooi vindt dan?
En ik vind het lelijk!quote:
Sorry had het verkeerd begrepen, Solebox heeft een paar superstars 80's met lichtblauwe strepen in hun webwinkel. Weet niet welke maat je zoekt? Anders heeft harputs.com the superstar 80's consortium serie ( ook lichtblauw alleen met slangenleer motief). ALs je dat ook niet zoekt, ff stad in gaan zag nog wat paartjes die je bedoelde.quote:Op zondag 14 september 2008 18:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik gewoon nog een paar superstars wil. Ik heb nu 1 paar en die valt in die serie. MAar ik zoek gewoon een paar basic witte met lichtblauwe strepen.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef thaWarhead het volgende:
Ach ja, iemand moet het doen.
mooie kleur paars ook jaquote:Op maandag 15 september 2008 15:23 schreef De Wouzeraar het volgende:
Deze zijn ook wel weer gaaf:
[ afbeelding ]
(van NikeSB.org dus)
Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een "lichtere" schoen.
Edit: foto via Warhead zie ik nu!
Ik zoek eigenlijk gewoon hele basic superstars met lichtblauwe strepen. Waar zag je die in de stad dan?quote:Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef irencus het volgende:
[..]
Sorry had het verkeerd begrepen, Solebox heeft een paar superstars 80's met lichtblauwe strepen in hun webwinkel. Weet niet welke maat je zoekt? Anders heeft harputs.com the superstar 80's consortium serie ( ook lichtblauw alleen met slangenleer motief). ALs je dat ook niet zoekt, ff stad in gaan zag nog wat paartjes die je bedoelde.
Geweldig... pcies het soort volk waarvan ik altijd hoop dat ze trainers niet kunnen waarderen en er zeker niet op rond zullen lopenquote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef Mirel het volgende:
Over het algemeen vind ik de Adidas en Converse gedeeltes in de Footlocker altijd wel tof.![]()
???????quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
Oh en volgens de verkoper in de vans store in Utrecht loopt Nike SB zo slecht dat ze er mee gaan kappen
Ik ben niet zo van het customizen. Ik dacht dat zo'n basic schoentje altijd wel te krijgen was ergens.quote:Op maandag 15 september 2008 18:52 schreef thaWarhead het volgende:
Gewoon wit paartje kopen en strepen verven, klaar.
boot schoenen lolzquote:Op maandag 15 september 2008 18:53 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Geweldig... pcies het soort volk waarvan ik altijd hoop dat ze trainers niet kunnen waarderen en er zeker niet op rond zullen lopenWord ik liever niet mee geassocieerd namelijk en dat lukt prima zo te zien
Haha, tering. Man, waarom kom ik nooit zulke verkopers tegen?quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
Oh en volgens de verkoper in de vans store in Utrecht loopt Nike SB zo slecht dat ze er mee gaan kappen
Ik wist ook niet echt wat ik moest zeggen behalve...quote:Op maandag 15 september 2008 19:14 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Haha, tering. Man, waarom kom ik nooit zulke verkopers tegen?
Bootschoenen zijn toch echt wat anders dan Air Trainers.quote:
Laat 'm... mensen die Air trainers bootschoenen noemen kun je moeilijk serieus nemenquote:Op maandag 15 september 2008 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bootschoenen zijn toch echt wat anders dan Air Trainers.
Al vind ik de Air Trainer 3 wel het lelijkste der Air Trainers.
Valt me tegen dat ie dan geen Vans zei. Moet weer eens wat meer Vans dragen trouwens. Ik haat mn werk op dat punt echt de laatste tijd, alleen maar Nike's gaat na een tijdje vervelen.quote:Op maandag 15 september 2008 19:15 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Ik wist ook niet echt wat ik moest zeggen behalve...
"kerel wat je nu zegt is gewoon ECHT niet waar"
Volgens hem was DC zo de bomb en versloeg alles....
O, sorryquote:Op maandag 15 september 2008 18:42 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
mooie kleur paars ook ja![]()
eerlijk, hier kan je niet mee rond lopen kerel
Hou op... deze blazers staan nu te koop in mijn maat @ lacebag en ik heb geen geldquote:Op maandag 15 september 2008 19:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Godverdomme ik heb geen geld en ik wil nog 3 paar van Kho
en er is nog 2 paar onderweg
Ga toch ff bellen.... maar over die blazers... die moet je toch half maatje groter pakken? Helemaal als je brede voeten hebt? zeg ja anders moet ik ze kopenquote:Op maandag 15 september 2008 19:51 schreef thaWarhead het volgende:
Ik denk dat je iets te laat bent voor die Vans, hebben ze een maand geleden al gehad. Al staan er nog wel wat Classickicks Era's op de site.
mijn lokale sportzaak had laatst nog een paar wit/groene Superstars voor 40 euro, geen idee of ze nu er nog liggen. Ik kan morgen wel even voor je checken als je dat wil.quote:Op maandag 15 september 2008 19:12 schreef Stansfield het volgende:Ik ben niet zo van het customizen. Ik dacht dat zo'n basic schoentje altijd wel te krijgen was ergens.[
Precies. Waar zit die sportzaak? Als je wilt checken graag. Misschien ook of ze met lichtblauwe strepen. Maatje 45 1/3quote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
mijn lokale sportzaak had laatst nog een paar wit/groene Superstars voor 40 euro, geen idee of ze nu er nog liggen. Ik kan morgen wel even voor je checken als je dat wil.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik ga vandaag nog even de stad in zal wel even kijken. Zag de superstar 1 vorig seizoen dus in de lente in de winkel o.a. die sneakersgayshops op de lijnbaan hier in Rotterdam.quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk gewoon hele basic superstars met lichtblauwe strepen. Waar zag je die in de stad dan?
Ze zijn bezig met de server ofzo, dat zei die kerel ten minste in de winkel. Hun andere site footwears.nl doet t ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:45 schreef Rekkof het volgende:
ik wil de Aqua Blue's bestellen, maar boardlords doet t maar niet![]()
footwears.nl heeft het toch nog nooit gedaan ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:25 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met de server ofzo, dat zei die kerel ten minste in de winkel. Hun andere site footwears.nl doet t ook niet.
oh, kan welquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:55 schreef bbaadd het volgende:
[..]
footwears.nl heeft het toch nog nooit gedaan ?
Is volgens mij een Vans x W)Tap Era. Moeilijk te vinden, en als je ze vindt waarschijnlijk nogal prijzigquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe deze heten en/of waar ik ze kan halen?
zo kun je het bekijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef Ian_Curtis het volgende:
Nice... zijn dat viotech dunks?
Jammer, tnx voor het kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef SHOOOTO het volgende:
Stansfield: de Superstars zijn gone. Misschien komen ze wel weer tevoorschijn bij de volgende sale
Het is wel de bedoeling ja, ff kijken hoe ik financieel uit komt, is wel net na stufidag dus dat is mooi. Gel Lytes zijn ook nog onderweg en stiekem wil ik die unbranded solebox dingen ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:40 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ait... ga je nou voor die lfstlxNB? Zit er over te denken om ook te gaan.... donderdag naar patta voor die vans, en dan na die 2 paartjes voorlopig ff een sneakerpauze van 1 a 2 maanden.
No way.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:55 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ja ligt eraan hoe lang... overnachten lijkt me niet echt iets
vast wel, maar ik denk dat ik om een uur of 05:00 er heen fiets ofzo. En anders pech gehad, echt niet dat ik heel de nacht daar ga zittenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef Ian_Curtis het volgende:
Alleen geen idee hoe druk het gaat worden, hoe lang vantevoren ik daar moet gaan staan ofzo.... gelukkig zit ik dat weekend in Den Haag voor Todays arts en blijf ik daarvoor slapen bij een maat van me uit Rotterdam, denk je dat er mensen gaan overnachten?
dedicatie is next level.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:09 schreef Teije het volgende:
Lekker rijen jongens, beetje dedicatie hé.
quote:Op woensdag 17 september 2008 00:16 schreef Ian_Curtis het volgende:
Maar hij is ook gewoon echt lekker....
[ afbeelding ]
Gaan! Samen treinen.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:21 schreef sjimz het volgende:
donderdag heb ik een college wat ik kan missen!
Ik ga steeds meer twijfelen!!!!
Mooi. Gaan jullie lekker op donderdag, ga ik op zaterdagquote:Op woensdag 17 september 2008 00:21 schreef sjimz het volgende:
donderdag heb ik een college wat ik kan missen!
Ik ga steeds meer twijfelen!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anyone?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef RSie het volgende:
weet iemand waar ik de Nike Court Force High Neon kan krijgen?
Jottem Kinderschoenen.nlquote:Op woensdag 17 september 2008 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
Hmm, hmm. Maar ik heb ook zoiets, gewoon bruin leder, en daar moet ik wel een maat groter van hebbenZit verder toch ook niets in oid?
[ afbeelding ]
why not?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:46 schreef zabaz het volgende:
ik denk dat rijen voor die nb lfstl niet echt nodig is..
Staan voor 80 euro op Azitaquote:
Ja, kon via Google even niets anders vindenquote:
Waar heb je die gehaald? Wat is de naaamquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Aight, heb ze voor 75 DS lijkt me redelijke prijs. Over 2 weken meetup in Agga tijdens todays arts.
Can't go wrong with black & white.. leuke schoen voor in de winter. Alleen ff kijken of ik ze met witte of zwarte laces ga rocken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat bij dat ze bij Overkill (in Duitsland) te krijgen zijn. Dat is geen opvallend exclusieve winkel dus er moet een NL winkel te vinden zijn van hetzelfde caliber (met hetzelfde soort assortiment dus). Kan hem alleen nog niet zo snel vinden, maar denk aan Concrete, Patta, Re-Issue, dat soort zaken, of ms wel een Frontrunner of Coach.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.nicekicks.com/converse-fast-break-2/ Hoeveel maten groter moet dit, dan je eigen maat? En iemand enig idee of ze ook in een winkel te krijgen zijn?
Nike SB Dunk "Wieger"quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? Wat is de naaam?
Hmm, thanks. Heb die sites even bekijken maar hij staat in ieder geval nergens online. Ik heb verder weinig kennis van sneakershops ookquote:Op woensdag 17 september 2008 19:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Er staat bij dat ze bij Overkill (in Duitsland) te krijgen zijn. Dat is geen opvallend exclusieve winkel dus er moet een NL winkel te vinden zijn van hetzelfde caliber (met hetzelfde soort assortiment dus). Kan hem alleen nog niet zo snel vinden, maar denk aan Concrete, Patta, Re-Issue, dat soort zaken, of ms wel een Frontrunner of Coach.
Dat vind ik dus echt afschuwelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nike SB Dunk "Wieger"
[ afbeelding ]
Ze blijven zo lekker he![]()
Wat kan er nou afschuwelijk zijn aan zwart en wit suede?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt afschuwelijk
Ik denk dat hij/zij de NB 577 bedoelt.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef koston het volgende:
[..]
Wat kan er nou afschuwelijk zijn aan zwart en wit suede?
Mijn favoriete dunk ever
Ow shit, ik zie het. My badquote:Op woensdag 17 september 2008 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij/zij de NB 577 bedoelt.
Ja de NB 577 zit ook super nice.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
DIe NB577 komt echt GRU-WE-LIJK hard... materialen, cw... model. Vind 'm nicer dan 1500, is trouwens ook de meest comfortabele runner die ik ooit gedragen heb.
En ze komen hier niet uit? Een trip naar de UK zijn ze nou ook niet waard.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef thaWarhead het volgende:
Iemand (Koston?) vroeg naar de Shoegoos: Ze zijn nu uit in de UK. Instore only
350 paar in Europa voor die Goretex's, sowieso bij Frisco (support die gasten)quote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef koston het volgende:
[..]
En ze komen hier niet uit? Een trip naar de UK zijn ze nou ook niet waard.
En die Goretex knakkers, die komen toch ook binnenkort? Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Damn, eens kijken of ik die een paartje te pakken kan krijgen dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:13 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
350 paar in Europa voor die Goretex's, sowieso bij Frisco (support die gasten)
Ik wil je niet op stang jagen maar ik heb over slechte ervaringen met die toko gelezen, dat door hun iets opgestuurd krijgen al een strijd is met bijbehorende slechte communicatie.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Die overkillshop.com hoe duur is het om iets te retourneren? Mijn Duits is niet zo heel goed
Haha serieus? Mooi dat ik al een paartje gereserveerd had @ frisco dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:13 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
350 paar in Europa voor die Goretex's, sowieso bij Frisco (support die gasten)
Shoegoos heb ik geen idee van wiewatwaarwanneer.
Okay, even daar wat over retourneren zoeken dan, bedankt!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wil je niet op stang jagen maar ik heb over slechte ervaringen met die toko gelezen, dat door hun iets opgestuurd krijgen al een strijd is met bijbehorende slechte communicatie.
-edit
http://kickz.com/fs_index_marke.aspx?m=converse&lang=en heeft ze ook en die staan beter bekend dacht ik.
for each order, we will charge a flat shipping rate of ¤ 5. this shipping rate is charged only once if an order is delivered in several parts. shipments abroad cost ¤ 10 for austria, ¤ 15 for switzerland, ¤ 25 for usa and ¤ 50 for all other countries.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, even daar wat over retourneren zoeken dan, bedankt!
Neeeee! Juist andersom. Overkill is geweldig, Kickz is kut. Ging een schoen bestellen, netjes betaald, hoor niks, ik mailen: We hebben de schoen niet meer (stond nog wel op de site) Ik een andere schoen uitkiezen: Hebben we ook niet meer (stond ook nog steeds op de site) NOG een schoen gekozen: Ook weg (maar stond nog wel op de site) Toen nog 2 weken gewacht voor ik mn geld terugkreeg. Prutsers.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wil je niet op stang jagen maar ik heb over slechte ervaringen met die toko gelezen, dat door hun iets opgestuurd krijgen al een strijd is met bijbehorende slechte communicatie.
-edit
http://kickz.com/fs_index_marke.aspx?m=converse&lang=en heeft ze ook en die staan beter bekend dacht ik.
Hard.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:29 schreef thaWarhead het volgende:
Vandaag aan de voet:
[ afbeelding ]
Hoe gaat die eruit zien dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik ga de Lijfstijl New Balance niet halen.
Ding wordt gehyped als een malle al 2/3 jaar lang.
Doe mij maar de Asics X Concrete collabo.
Boardlords is dan ook kut, koop ze gewoon ergens anders?quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:04 schreef Rekkof het volgende:
Wil ik eindelijk de aqua blue's bestellen, want boardlords doet 't weer.
zie ik nergens zo'n dingentje dat je je maat kan aanklikken en bestellen.
en 't is alleen bij de aqua blue's..![]()
Weet niet waar je ze anders nog kan halen?quote:Op zondag 21 september 2008 03:16 schreef seto het volgende:
[..]
Boardlords is dan ook kut, koop ze gewoon ergens anders?
Welke kicks heeft E. aan?!quote:
Frisco zit in Arnhem, Is Sparky een online store of niet?quote:Op zondag 21 september 2008 21:38 schreef thaWarhead het volgende:
Re-Issue , Frisco en Sparky verkopen ze.
Daar zijn ze teringduur, en bovendien niet in de colorway die ik zoek. Toch bedankt!quote:T-shu volgens mij ook.
Sparky zit in Zwolle, geen website. Re-Issue zit in Tilburg en Breda. Clae's zijn nu eenmaal teringduur, kwaliteit kost geld.quote:Op maandag 22 september 2008 00:13 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Frisco zit in Arnhem, Is Sparky een online store of niet?
En waar zit RE-ISSUE?
[..]
Daar zijn ze teringduur, en bovendien niet in de colorway die ik zoek. Toch bedankt!
Thanks. Klopt, kwaliteit kost geld maar als je ze laat verzenden vanuit Amerika heb je ze voor 117 euro in totaal. Vandaar dat ik dat zei. Maar ik pas ze liever voor ik ze koop dus zal wel een retourtje richting Zwolle nemen.quote:Op maandag 22 september 2008 05:00 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Sparky zit in Zwolle, geen website. Re-Issue zit in Tilburg en Breda. Clae's zijn nu eenmaal teringduur, kwaliteit kost geld.
Dan kom ik waarschijnlijk ook op 150 euroquote:Op maandag 22 september 2008 11:55 schreef thaWarhead het volgende:
Dat is met alles zo natuurlijk. Of het nu schoenen, andere kleding, media of electronica is, uit de VS laten halen is vrijwel altijd goedkoper (totdat de douane je past)
vergeleken met wat? Normale Dunks zitten true to size, SB lows halve maat omhoog. Als je het niet zeker weet, loop dan even langs een Footlocker.quote:Op maandag 22 september 2008 12:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Weet iemand heel toevallig of Nike Dunk Low's klein vallen of groot? Of misschien gewoon normaal
Vergeleken met Asicsquote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
vergeleken met wat? Normale Dunks zitten true to size, SB lows halve maat omhoog. Als je het niet zeker weet, loop dan even langs een Footlocker.
Geen dunks willen omdat dat niet origineel is.quote:Op maandag 22 september 2008 16:15 schreef Jekoos het volgende:
Jeetje in het begin van dit jaar was voorspeld dat Dunk helemaal 2008 ging worden. Zo gezegt zo gedaan, werkelijk elk forum wat een sneakertopic heeft, zit vol met dunks.
Ben zelf ook opzoek naar dope dunks. Wilde ze eerst al kopen maar toen liep ik tegen die na-maaks van de jack en jones aan, die heb ik toen gekocht, ik zag dat jack en jones nu ineens 10 extra nieuwe modellen heeft gemaakt in 600 kleurenmaargoed, nu mijn J&J's bijna "uit" zijn wil ik onderhand weer wat nieuws.
Ik denk na over dunks, maarja da's dus niet echt origineel meer.
bovendien heb je hier in de buurt (emmen) nou niet echt veel keuze
Je moet iets dragen omdat je het mooi vind.quote:Op maandag 22 september 2008 16:21 schreef Jekoos het volgende:
Als ik zeg dat ik graag dunks wil ben ik een meeloper.
Als ik zeg dat ik iets anders wil omdat ik origineel wil zijn dan is dat niet goed?
Wat doe je dom?
Era's vind ik er erg mooi en basic sneakertjes alleen jammer dat ze zo ongelovelijk klote zitten.quote:
Beetje laat misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |