Sorry had het verkeerd begrepen, Solebox heeft een paar superstars 80's met lichtblauwe strepen in hun webwinkel. Weet niet welke maat je zoekt? Anders heeft harputs.com the superstar 80's consortium serie ( ook lichtblauw alleen met slangenleer motief). ALs je dat ook niet zoekt, ff stad in gaan zag nog wat paartjes die je bedoelde.quote:Op zondag 14 september 2008 18:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik gewoon nog een paar superstars wil. Ik heb nu 1 paar en die valt in die serie. MAar ik zoek gewoon een paar basic witte met lichtblauwe strepen.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef thaWarhead het volgende:
Ach ja, iemand moet het doen.
mooie kleur paars ook jaquote:Op maandag 15 september 2008 15:23 schreef De Wouzeraar het volgende:
Deze zijn ook wel weer gaaf:
[ afbeelding ]
(van NikeSB.org dus)
Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een "lichtere" schoen.
Edit: foto via Warhead zie ik nu!
Ik zoek eigenlijk gewoon hele basic superstars met lichtblauwe strepen. Waar zag je die in de stad dan?quote:Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef irencus het volgende:
[..]
Sorry had het verkeerd begrepen, Solebox heeft een paar superstars 80's met lichtblauwe strepen in hun webwinkel. Weet niet welke maat je zoekt? Anders heeft harputs.com the superstar 80's consortium serie ( ook lichtblauw alleen met slangenleer motief). ALs je dat ook niet zoekt, ff stad in gaan zag nog wat paartjes die je bedoelde.
Geweldig... pcies het soort volk waarvan ik altijd hoop dat ze trainers niet kunnen waarderen en er zeker niet op rond zullen lopenquote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef Mirel het volgende:
Over het algemeen vind ik de Adidas en Converse gedeeltes in de Footlocker altijd wel tof.![]()
???????quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
Oh en volgens de verkoper in de vans store in Utrecht loopt Nike SB zo slecht dat ze er mee gaan kappen
Ik ben niet zo van het customizen. Ik dacht dat zo'n basic schoentje altijd wel te krijgen was ergens.quote:Op maandag 15 september 2008 18:52 schreef thaWarhead het volgende:
Gewoon wit paartje kopen en strepen verven, klaar.
boot schoenen lolzquote:Op maandag 15 september 2008 18:53 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Geweldig... pcies het soort volk waarvan ik altijd hoop dat ze trainers niet kunnen waarderen en er zeker niet op rond zullen lopenWord ik liever niet mee geassocieerd namelijk en dat lukt prima zo te zien
Haha, tering. Man, waarom kom ik nooit zulke verkopers tegen?quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
Oh en volgens de verkoper in de vans store in Utrecht loopt Nike SB zo slecht dat ze er mee gaan kappen
Ik wist ook niet echt wat ik moest zeggen behalve...quote:Op maandag 15 september 2008 19:14 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Haha, tering. Man, waarom kom ik nooit zulke verkopers tegen?
Bootschoenen zijn toch echt wat anders dan Air Trainers.quote:
Laat 'm... mensen die Air trainers bootschoenen noemen kun je moeilijk serieus nemenquote:Op maandag 15 september 2008 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bootschoenen zijn toch echt wat anders dan Air Trainers.
Al vind ik de Air Trainer 3 wel het lelijkste der Air Trainers.
Valt me tegen dat ie dan geen Vans zei. Moet weer eens wat meer Vans dragen trouwens. Ik haat mn werk op dat punt echt de laatste tijd, alleen maar Nike's gaat na een tijdje vervelen.quote:Op maandag 15 september 2008 19:15 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Ik wist ook niet echt wat ik moest zeggen behalve...
"kerel wat je nu zegt is gewoon ECHT niet waar"
Volgens hem was DC zo de bomb en versloeg alles....
O, sorryquote:Op maandag 15 september 2008 18:42 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
mooie kleur paars ook ja![]()
eerlijk, hier kan je niet mee rond lopen kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |