Mooi, dus niet alleen bij Patta of zo. Maar eens naar op zoek danquote:
Patta heeft ook geen nike sb.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mooi, dus niet alleen bij Patta of zo. Maar eens naar op zoek dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Patta heeft ook geen nike sb.Oh, ik dacht dat die Black/Aqua mids alleen bij Patta lagen, maar dan heb ik dus weer niet op zitten letten. Zal toen ook wel Ben-G zijn gweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
ben-g zit benedenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die Black/Aqua mids alleen bij Patta lagen, maar dan heb ik dus weer niet op zitten letten. Zal toen ook wel Ben-G zijn gweest.
Dat wist ik dan weer wel, sjimzquote:
wel potverdorie!quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:07 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ja, ik heb je topic al bekeken, maar heb geen interesse meer.
Die zoek ik eigenlijk ook nog ja. Heb nu alleen een paar uit de 35th anniversary serie en wil er nog wel wat bij. Wit met lichtblauw ofzo. Weet iemand waar ze die voor weinig verkopen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef Vince22 het volgende:
Heeft iemand nog een goed adres voor adidas superstars in verschillende motieven?
Bedoel je 35h anniversary buenos aires? Licht blauw met bloemetjes? Zijn niet meer te koop, misschien hebben een paar webshops nog wat deadstock alleen dat zal de consortium serie zijn van de 35th serie's. Meeste city serie zijn niet meer te vinden. Op ebay is 99% fake dus daar geef ik je weinig kans. Anders kan je harputs een mail sturen of ze nog wat hebben liggen. Anders www.superstardb.com en daar vragen of iemand nog een adress. Wat is jou idee van 'weinig verkopen'? Ik denk dat je toch al gauw 90 a 100 euro moet dokken of meer.quote:Op zondag 14 september 2008 17:23 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die zoek ik eigenlijk ook nog ja. Heb nu alleen een paar uit de 35th anniversary serie en wil er nog wel wat bij. Wit met lichtblauw ofzo. Weet iemand waar ze die voor weinig verkopen?
Ik bedoel eigenlijk dat ik gewoon nog een paar superstars wil. Ik heb nu 1 paar en die valt in die serie. MAar ik zoek gewoon een paar basic witte met lichtblauwe strepen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:49 schreef irencus het volgende:
[..]
Bedoel je 35h anniversary buenos aires? Licht blauw met bloemetjes? Zijn niet meer te koop, misschien hebben een paar webshops nog wat deadstock alleen dat zal de consortium serie zijn van de 35th serie's. Meeste city serie zijn niet meer te vinden. Op ebay is 99% fake dus daar geef ik je weinig kans. Anders kan je harputs een mail sturen of ze nog wat hebben liggen. Anders www.superstardb.com en daar vragen of iemand nog een adress. Wat is jou idee van 'weinig verkopen'? Ik denk dat je toch al gauw 90 a 100 euro moet dokken of meer.
Post dan ook eens welke sneakers jij mooi vindt dan?quote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef Mirel het volgende:
!
quote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Post dan ook eens welke sneakers jij mooi vindt dan?
En ik vind het lelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |