Ik heb ze in 10.5-11, weet het zo niet uit mijn hoofd. Check het dit weekend wel ff voor je.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:16 schreef De Wouzeraar het volgende:
tvp voor als iemand Purple Pigeons in de aanbieding heeft/weet waar ik ze kan kopen. Maatje 10/10.5
[ afbeelding ]
quote:
To celebrate the launch of our webshop We Rock Your Socks, we are presenting you with this limited time offer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:36 schreef thaWarhead het volgende:
Zie dat de OP geupdate is met de nieuwe webstore van T-Shu, nice.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:57 schreef Ian_Curtis het volgende:
Iemand PP size 9,5 kopen? 100 euro, er is wel een kop koffie overheen gegaan.
Fotoquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:57 schreef Ian_Curtis het volgende:
Iemand PP size 9,5 kopen? 100 euro, er is wel een kop koffie overheen gegaan.
Aight, heb ze voor 75 DS lijkt me redelijke prijs. Over 2 weken meetup in Agga tijdens todays arts.quote:
Zijn een maat 10 trouwens maar vallen als een (mischien ietswat ruime) 9,5.quote:
Idd, waar zie jij hier trainers? Maar ik wil wel een paartje voor je posten hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
De eerste die hier iets post dat geen betrekking heeft op die gare kankertrainers die krijgt een zoentje.
Ik zit ook nauwelijks op te letten idd... excuus.quote:
Vind je? Die zitten er ook bij iigquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:58 schreef seto het volgende:
Witte veters staan 10x beter in Purple Pigeons.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:06 schreef Placenta het volgende:
Witte laces zijn fucking veel fresher
Vind het ook niet zo'n tof model hoor, daar niet vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik zit ook nauwelijks op te letten idd... excuus.
Ik zat in een vorig deel te kijken en hier te reageren, dus het was een ongelukkige reactie.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:09 schreef Ian_Curtis het volgende:
Welke trainer bedoel je nou eigenlijk, 1, 2 of 3? Of bedoel je een ander model, aangezien trainers hier niet al te veel voorbij komen?
Ja!quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:16 schreef DubzOne het volgende:
Zijn er hier peeps geïnteresseerd in vvnds Nike SB 'Takashi 2' in size 9,5?!
Tja ik moet toch wel een keer een paar trainers gaan kopen man. Echt een dope schoen en dat als adidas freak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:05 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Idd, waar zie jij hier trainers? Maar ik wil wel een paartje voor je posten hoor![]()
[ afbeelding ]
Yep hetzelfde... die koffie is weg, je ziet er vrijwel niks meer van zoals je ziet op de foto's.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:54 schreef De Wouzeraar het volgende:
Hoe vallen Dunk Lows t.o.v. Team Edition? Hetzelfde neem ik aan?
En waar is de kop koffie gebleven?
Waar zat de koffie dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Yep hetzelfde... die koffie is weg, je ziet er vrijwel niks meer van zoals je ziet op de foto's.
Haha thanx man!! Jij was toch de langharige adidasfreak van de BBQ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef irencus het volgende:
[..]
Tja ik moet toch wel een keer een paar trainers gaan kopen man. Echt een dope schoen en dat als adidas freak.
Lelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:29 schreef Maaike_20 het volgende:
Vanmiddag op Rosada geweest (werk er ook) en deze puma's gezien, overigens in meerdere kleuren:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze?
Ben eigenlijk een echte nike gek (dunk en sb) maar vond deze wel vet eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |