Wat kan er nou afschuwelijk zijn aan zwart en wit suede?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt afschuwelijk
Ik denk dat hij/zij de NB 577 bedoelt.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef koston het volgende:
[..]
Wat kan er nou afschuwelijk zijn aan zwart en wit suede?
Mijn favoriete dunk ever
Ow shit, ik zie het. My badquote:Op woensdag 17 september 2008 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij/zij de NB 577 bedoelt.
Ja de NB 577 zit ook super nice.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:06 schreef Ian_Curtis het volgende:
DIe NB577 komt echt GRU-WE-LIJK hard... materialen, cw... model. Vind 'm nicer dan 1500, is trouwens ook de meest comfortabele runner die ik ooit gedragen heb.
En ze komen hier niet uit? Een trip naar de UK zijn ze nou ook niet waard.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef thaWarhead het volgende:
Iemand (Koston?) vroeg naar de Shoegoos: Ze zijn nu uit in de UK. Instore only
350 paar in Europa voor die Goretex's, sowieso bij Frisco (support die gasten)quote:Op woensdag 17 september 2008 22:02 schreef koston het volgende:
[..]
En ze komen hier niet uit? Een trip naar de UK zijn ze nou ook niet waard.
En die Goretex knakkers, die komen toch ook binnenkort? Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Damn, eens kijken of ik die een paartje te pakken kan krijgen dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:13 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
350 paar in Europa voor die Goretex's, sowieso bij Frisco (support die gasten)
Ik wil je niet op stang jagen maar ik heb over slechte ervaringen met die toko gelezen, dat door hun iets opgestuurd krijgen al een strijd is met bijbehorende slechte communicatie.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Die overkillshop.com hoe duur is het om iets te retourneren? Mijn Duits is niet zo heel goed
Haha serieus? Mooi dat ik al een paartje gereserveerd had @ frisco dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:13 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
350 paar in Europa voor die Goretex's, sowieso bij Frisco (support die gasten)
Shoegoos heb ik geen idee van wiewatwaarwanneer.
Okay, even daar wat over retourneren zoeken dan, bedankt!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wil je niet op stang jagen maar ik heb over slechte ervaringen met die toko gelezen, dat door hun iets opgestuurd krijgen al een strijd is met bijbehorende slechte communicatie.
-edit
http://kickz.com/fs_index_marke.aspx?m=converse&lang=en heeft ze ook en die staan beter bekend dacht ik.
for each order, we will charge a flat shipping rate of ¤ 5. this shipping rate is charged only once if an order is delivered in several parts. shipments abroad cost ¤ 10 for austria, ¤ 15 for switzerland, ¤ 25 for usa and ¤ 50 for all other countries.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, even daar wat over retourneren zoeken dan, bedankt!
Neeeee! Juist andersom. Overkill is geweldig, Kickz is kut. Ging een schoen bestellen, netjes betaald, hoor niks, ik mailen: We hebben de schoen niet meer (stond nog wel op de site) Ik een andere schoen uitkiezen: Hebben we ook niet meer (stond ook nog steeds op de site) NOG een schoen gekozen: Ook weg (maar stond nog wel op de site) Toen nog 2 weken gewacht voor ik mn geld terugkreeg. Prutsers.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wil je niet op stang jagen maar ik heb over slechte ervaringen met die toko gelezen, dat door hun iets opgestuurd krijgen al een strijd is met bijbehorende slechte communicatie.
-edit
http://kickz.com/fs_index_marke.aspx?m=converse&lang=en heeft ze ook en die staan beter bekend dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |