Mooi. Gaan jullie lekker op donderdag, ga ik op zaterdagquote:Op woensdag 17 september 2008 00:21 schreef sjimz het volgende:
donderdag heb ik een college wat ik kan missen!
Ik ga steeds meer twijfelen!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anyone?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:47 schreef RSie het volgende:
weet iemand waar ik de Nike Court Force High Neon kan krijgen?
Jottem Kinderschoenen.nlquote:Op woensdag 17 september 2008 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
Hmm, hmm. Maar ik heb ook zoiets, gewoon bruin leder, en daar moet ik wel een maat groter van hebbenZit verder toch ook niets in oid?
[ afbeelding ]
why not?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:46 schreef zabaz het volgende:
ik denk dat rijen voor die nb lfstl niet echt nodig is..
Staan voor 80 euro op Azitaquote:
Ja, kon via Google even niets anders vindenquote:
Waar heb je die gehaald? Wat is de naaamquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Aight, heb ze voor 75 DS lijkt me redelijke prijs. Over 2 weken meetup in Agga tijdens todays arts.
Can't go wrong with black & white.. leuke schoen voor in de winter. Alleen ff kijken of ik ze met witte of zwarte laces ga rocken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat bij dat ze bij Overkill (in Duitsland) te krijgen zijn. Dat is geen opvallend exclusieve winkel dus er moet een NL winkel te vinden zijn van hetzelfde caliber (met hetzelfde soort assortiment dus). Kan hem alleen nog niet zo snel vinden, maar denk aan Concrete, Patta, Re-Issue, dat soort zaken, of ms wel een Frontrunner of Coach.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.nicekicks.com/converse-fast-break-2/ Hoeveel maten groter moet dit, dan je eigen maat? En iemand enig idee of ze ook in een winkel te krijgen zijn?
Nike SB Dunk "Wieger"quote:Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? Wat is de naaam?
Hmm, thanks. Heb die sites even bekijken maar hij staat in ieder geval nergens online. Ik heb verder weinig kennis van sneakershops ookquote:Op woensdag 17 september 2008 19:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Er staat bij dat ze bij Overkill (in Duitsland) te krijgen zijn. Dat is geen opvallend exclusieve winkel dus er moet een NL winkel te vinden zijn van hetzelfde caliber (met hetzelfde soort assortiment dus). Kan hem alleen nog niet zo snel vinden, maar denk aan Concrete, Patta, Re-Issue, dat soort zaken, of ms wel een Frontrunner of Coach.
Dat vind ik dus echt afschuwelijkquote:Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nike SB Dunk "Wieger"
[ afbeelding ]
Ze blijven zo lekker he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |