Hou op... deze blazers staan nu te koop in mijn maat @ lacebag en ik heb geen geldquote:Op maandag 15 september 2008 19:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Godverdomme ik heb geen geld en ik wil nog 3 paar van Kho
en er is nog 2 paar onderweg
Ga toch ff bellen.... maar over die blazers... die moet je toch half maatje groter pakken? Helemaal als je brede voeten hebt? zeg ja anders moet ik ze kopenquote:Op maandag 15 september 2008 19:51 schreef thaWarhead het volgende:
Ik denk dat je iets te laat bent voor die Vans, hebben ze een maand geleden al gehad. Al staan er nog wel wat Classickicks Era's op de site.
mijn lokale sportzaak had laatst nog een paar wit/groene Superstars voor 40 euro, geen idee of ze nu er nog liggen. Ik kan morgen wel even voor je checken als je dat wil.quote:Op maandag 15 september 2008 19:12 schreef Stansfield het volgende:Ik ben niet zo van het customizen. Ik dacht dat zo'n basic schoentje altijd wel te krijgen was ergens.[
Precies. Waar zit die sportzaak? Als je wilt checken graag. Misschien ook of ze met lichtblauwe strepen. Maatje 45 1/3quote:Op maandag 15 september 2008 20:00 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
mijn lokale sportzaak had laatst nog een paar wit/groene Superstars voor 40 euro, geen idee of ze nu er nog liggen. Ik kan morgen wel even voor je checken als je dat wil.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik ga vandaag nog even de stad in zal wel even kijken. Zag de superstar 1 vorig seizoen dus in de lente in de winkel o.a. die sneakersgayshops op de lijnbaan hier in Rotterdam.quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk gewoon hele basic superstars met lichtblauwe strepen. Waar zag je die in de stad dan?
Ze zijn bezig met de server ofzo, dat zei die kerel ten minste in de winkel. Hun andere site footwears.nl doet t ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:45 schreef Rekkof het volgende:
ik wil de Aqua Blue's bestellen, maar boardlords doet t maar niet![]()
footwears.nl heeft het toch nog nooit gedaan ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:25 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met de server ofzo, dat zei die kerel ten minste in de winkel. Hun andere site footwears.nl doet t ook niet.
oh, kan welquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:55 schreef bbaadd het volgende:
[..]
footwears.nl heeft het toch nog nooit gedaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |