abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61641619
Gisteren Prom Night gezien, ik ga er ook maar niet teveel over schrijven

3/10 voor de moeite.
MOKUM XXX RATED
pi_61641627
Té onrealistisch .. lol. Als ik realisme als belangrijke factor bij films ga houden, houd ik misschien een tiental films over

En wat betreft Wanted, het idee dat een kogel een bochtje kan maken is natuurlijk wat vergezocht.
Maarja, een kogel vliegt nooit recht. Dus daar over nadenkend vind ik dat ze bij Wanted het idee wel goed uitgewerkt hebben. Het is een heerlijke actie flick zonder al te veel na denken, en perfect voor een vrijdag avond.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61641666
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:07 schreef dronkeykong het volgende:
Gisteren Prom Night gezien, ik ga er ook maar niet teveel over schrijven

3/10 voor de moeite.
Over neppe shit gesproken , over die film moet je niet al te veel woorden vuil maken
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 15 september 2008 @ 12:25:34 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61641974
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:36 schreef Orbeatle het volgende:
Ja precies.
Dat vond ik ook zo slecht aan The Matrix.
Het is echt te onrealistisch allemaal, wat een baggerfilm .
Sarcasme blijft toch iets heerlijks
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 15 september 2008 @ 12:34:46 #245
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_61642134
Vrijdag heb ik tijdens het Film by the sea gala Burn after reading gezien. Hij was wel ok maar om hem nou zo'n hoog cijfer te geven.... Denk bij het soort film richting snatch en lock stock alleen dan echt Amerikaans. De absurdistische humor af en toe is erg leuk, soms lijkt het meer drama dan humor. Het resultaat van de Big lebowski zullen ze niet halen. 7/10

Zonder er iets van weg te geven: de plotwending met Brad Pitt verdient speciale erkenning.

[ Bericht 3% gewijzigd door the_RAVEN op 15-09-2008 12:58:51 ]
  maandag 15 september 2008 @ 12:42:58 #246
51286 w00h00
Digital man!
pi_61642330
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Té onrealistisch .. lol. Als ik realisme als belangrijke factor bij films ga houden, houd ik misschien een tiental films over

En wat betreft Wanted, het idee dat een kogel een bochtje kan maken is natuurlijk wat vergezocht.
Maarja, een kogel vliegt nooit recht. Dus daar over nadenkend vind ik dat ze bij Wanted het idee wel goed uitgewerkt hebben. Het is een heerlijke actie flick zonder al te veel na denken, en perfect voor een vrijdag avond.
Als ik naar onrealistische films wil gaan, ga ik wel naar star trek ofzo.

Maar van een film als Wanted verwacht je zoiets naar mijn mening niet. Iemand die door een dak van z'n auto dood wordt geschoten, door een auto die er over de kop overheen vliegt. Laat staan dat iemand neergeschoten wordt over een paar kilometer, terwijl de kogel door een donut van iemand wordt heen geschoten

Sorry, maar zulke onrealistische dingen hou ik niet van bij een film als Wanted.
  maandag 15 september 2008 @ 12:50:18 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61642488

Happy accidents (2000)
Heerlijke film over een vrouw, Ruby (Marisa Tomei), die erg veel moeite heeft in relaties. Als ze opnieuw een man ontmoet en een relatie met hem begint wordt het er niet beter op. Deze man, Sam ((Vincent D'Onofrio), vertelt haar op een dag dat hij uit het jaar 2470 komt en is teruggekomen uit de toekomst om haar te vinden. Behalve dat heeft hij nog veel meer eigenaardigheden. Ruby besluit een tijdje gewoon te doen alsof ze hem gelooft en vertelt intussen alles aan haar psychiater. Ze vindt Sam wel heel erg leuk, maar vraagt zich af hoe lang ze met hem mee kan doen in zijn fantasie. Toch gebeuren er ook dingen wardoor ze af en toe begint te twijfelen of het wel allemaal fantasie is. Langzaam maar zeker gaat ze zich afvragen: is Sam geestelijk niet helemaal in orde of komt hij misschien echt uit de toekomst.

Ik heb me geen moment verveeld bij deze orginele romcom. Wel een aanrader
pi_61642524
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Als ik naar onrealistische films wil gaan, ga ik wel naar star trek ofzo.

Maar van een film als Wanted verwacht je zoiets naar mijn mening niet. Iemand die door een dak van z'n auto dood wordt geschoten, door een auto die er over de kop overheen vliegt. Laat staan dat iemand neergeschoten wordt over een paar kilometer, terwijl de kogel door een donut van iemand wordt heen geschoten

Sorry, maar zulke onrealistische dingen hou ik niet van bij een film als Wanted.
Ach opzich heb je er ook wel gelijk in. Zo erger ik mij ook aan veel films omdat het onrealistisch is, en vaak overdreven nep .. zie alle Chuck Norris films .. zie alles Steven Seagal films, echt dikke crap.
Maar ik kijk de films graag met een paar maten op een zat. avond voor het stappen met wat vreten er bij

En zo nog veel meer voorbeelden, zoals bijv. te Titanic toen de boot zonk, en er zo veel mensen door de stroming naar beneden werd getrokken Officiële studies hebben uitgewezen dat dat lariekoek is
pi_61642709
Als je alle realiteits "wetten" gaat loslaten op films, dan zul je merken dat 99,9% van de films onrealistisch is.
Ik vind 't geen argument om te zeggen dat een film te onrealistisch is en dat je 'm daardoor niet goed vind. Juist bij een film zoals Wanted. Als die 100% realistisch is, is er toch geen fuck aan. Zulke films horen een over-the-top-factor te hebben, vind ik.
  maandag 15 september 2008 @ 13:04:43 #250
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61642826
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:59 schreef Orbeatle het volgende:
Als je alle realiteits "wetten" gaat loslaten op films, dan zul je merken dat 99,9% van de films onrealistisch is.
Ik vind 't geen argument om te zeggen dat een film te onrealistisch is en dat je 'm daardoor niet goed vind. Juist bij een film zoals Wanted. Als die 100% realistisch is, is er toch geen fuck aan. Zulke films horen een over-the-top-factor te hebben, vind ik.
Hear, hear.
  maandag 15 september 2008 @ 13:10:03 #251
51286 w00h00
Digital man!
pi_61642948
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:59 schreef Orbeatle het volgende:
Maar bij Wanted was het echt wel heel erg hoor. Het gelach ging in sommige gevallen door de bioscoop zaal heen, puur omdat er echt teveel van die onmogelijke dingen in zaten.

Maar goed zoals Sitting Elfling al zei, is het wellicht een film om met een paar maten onder het genot van een potje bier te kijken.

Overigens zag ik in de bios de trailer van Body of Lies, die lijkt me wel ook wel wat, maar dat terzijde.
pi_61643335
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:10 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Maar bij Wanted was het echt wel heel erg hoor. Het gelach ging in sommige gevallen door de bioscoop zaal heen, puur omdat er echt teveel van die onmogelijke dingen in zaten.

Maar goed zoals Sitting Elfling al zei, is het wellicht een film om met een paar maten onder het genot van een potje bier te kijken.

Overigens zag ik in de bios de trailer van Body of Lies, die lijkt me wel ook wel wat, maar dat terzijde.
Dat had ik ook bij een scene uit The Dark Knight. Dat dat ballonnetje uit z'n utility belt komt, en dattie zo opgepikt wordt door dat vliegtuig . Hoezo vergezocht.
pi_61643480
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:23 schreef Orbeatle het volgende:
Dat had ik ook bij een scene uit The Dark Knight. Dat dat ballonnetje uit z'n utility belt komt, en dattie zo opgepikt wordt door dat vliegtuig . Hoezo vergezocht.
Bestaat echt hoor. CIA heeft er in de jaren '60 mee geexperimenteerd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_61644310
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:29 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja prima, ik vond 't er niet uitzien.
pi_61644474
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:29 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat dus, het bestaat wel degelijk.

Dat was hetzelfde in de laatste aflevering van Prison Break, niet dat dat een film is maar toch. Daar betrof het een server ruimte met PC's.. die automatisch hermetisch afgesloten wordt als er een brand in het zelfde gebouw is en alle zuurstof wordt uit de kamer gehaald .. en de reacties na de uitzending waren vooral .. ! dat kan toch heulemaal niet! Wel dus!
pi_61645209
Elegy (Isabel Coixet, 2008)
Prima drama met in de hoofdrollen Penélope Cruz en Ben Kingsley, verder goede bijrollen van Patricia Clarkson, Dennis Hopper en Peter Sarsgaard. De film moet het vooral van het acteerwerk hebben, met name Cruz laat zien naast schoonheid ook zeker over acteertalent te beschikken. Helaas ligt het tempo wel wat (te) laag waardoor de film langdradig aan doet voelen. 7.3

Ying hung boon sik (John Woo, 1986)
Al mag A Better Tomorrow zeker niet de beste film van Woo zijn, het was wel de eerste samenwerking tussen hem en Yun-Fat Chow in een harde aktiefilm. De aktiescenes zijn prima, al zie je de kenmerken van Woo in deze film nog niet echt terug die hij in latere films wel veelvuldig zal gebruiken. Prima voor keertje dus wanneer je je niet al te veel zal storen aan het matige acteerwerk en de mega slechte nederlandse dvd uitgave. 7.0

Wanted (Timur Bekmambetov, 2008)
Vermakelijke aktiefilm die het niet moet hebben van een goed verhaal, maar van de eye-candy. Regisseur Timur Bekmambetov laat na Night- en Daywatch wederom zien dat hij er geen problemen mee heeft om grootse aktiescenes goed op het witte doek te brengen. Het verhaal zelf is redelijk simpel en bevat een vrij voorspelbare twist, het gebruik van de voice-over en droge humor maakten dat deels weer goed. Verder vond ik het acteerwerk van de meeste acteurs wat op de automatische piloot, James McAvoy is echter wel sterk. 7.0
  maandag 15 september 2008 @ 14:36:37 #257
140318 Thy...
Met puntjes
pi_61645276
Stranger than Fiction

Een ietwat neurotische man gaat opzoek naar de persoon die zit achter de stem die hij in zijn hoofd hoort.
Een erg origineel verhaal, geen spannende plotwendingen maar al met al zit de film erg goed in elkaar.

IMDB: 7.9/10
Mijn cijfer: 8.0/10

Into the Wild

Een jongen trekt na zijn studie de wijde wereld in met zo min mogelijk bepakking met als einddoel Alaska.
De hoofdpersoon is iets teveel tot een Hollywood held gemaakt, maar voor de rest is het een erg aangrijpende film, met prachtige ontspannen shots van de Amerikaanse natuur. Ook de soundtrack past er erg goed bij.

IMDB: 8.3/10
Mijn cijfer: 7.8/10
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_61652809
Wall-e

Echt een goede film, goed en ontroerend verhaal, zag er ook mooi uit. Jammer dat een 10 het maximum is.
  maandag 15 september 2008 @ 18:58:39 #259
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_61652905
Ik heb een ratingsysteem dat tot 11 gaat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 15 september 2008 @ 22:23:33 #260
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_61660341
Knocked Up
Best een leuke comedie over een sukkelige puberale jongen (Seth Rogen) en een bloedmooie tv-presentatrice (Katherine Heigl) waarbij een one-night stand niet afloopt zoals gepland: zij raakt in verwachting. Wat nu?
Over de hele linie is het best een leuke en vermakelijke film. Rogen is opnieuw erg grappig en zet met z`n vrienden een typische puberale vriendengroep neer en Heigl is een lust voor `t oog, prachtig.
Maar toch waren de overgangen tussen grappige en "serieuzere" scenes soms te veel en voelden ze wat geforceerd aan. Ook hadden sommige scenes er best uit gekund. Met z`n 2 uur en 7 minuten duurt de film (voor een komedie) eigenlijk te lang.
Kortom: best een aangename film om te zien maar Superbad is echt een stuk grappiger.

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
pi_61661998
Volgens mij vind je 'm alleen maar leuk omdat-ie zo'n hoog cijfer heeft. Ik heb me nog nooit zo geschaamd voor een film.
Graag op anoniem
pi_61662932

Burn after reading
Met deze droge comedy slaan de Coen bros weer een richting in die wat meer commercieel is. De verzameling leuke karakters, met ieder hun eigen tik, maken het verhaal erg interessant maar daarbij is het verhaal zelf ook erg inginieus weer. Omdat het vlechtwerk in het verhaal te ingewikkeld is en ik daardoor ws spoilers zou weggeven ga ik daar verder niet op in. De humor was wat minder plat als andere films uit het genre en ook is t crime level een stuk lager als gewend, waarmee duidelijk een breder publiek wordt aangesproken. De prestaties en uitvoeringen van de acteurs, het gedrag van de personages met Brad Pitt als uitsmijter in zijn rol als personal coach op een sportschool, was op zich al humor genoeg om naar te kijken. Al met al weer een lekkere "clusterfuck", om maar een quote te noemen
Where facts are few, experts are many.
pi_61663291
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Burn after reading
Met deze droge comedy slaan de Coen bros weer een richting in die wat meer commercieel is. De verzameling leuke karakters, met ieder hun eigen tik, maken het verhaal erg interessant maar daarbij is het verhaal zelf ook erg inginieus weer. Omdat het vlechtwerk in het verhaal te ingewikkeld is en ik daardoor ws spoilers zou weggeven ga ik daar verder niet op in. De humor was wat minder plat als andere films uit het genre en ook is t crime level een stuk lager als gewend, waarmee duidelijk een breder publiek wordt aangesproken. De prestaties en uitvoeringen van de acteurs, het gedrag van de personages met Brad Pitt als uitsmijter in zijn rol als personal coach op een sportschool, was op zich al humor genoeg om naar te kijken. Al met al weer een lekkere "clusterfuck", om maar een quote te noemen
[ afbeelding ]
Die film wil ik nog zien
  dinsdag 16 september 2008 @ 09:22:29 #264
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_61667370
wat voor cijfer geef je hem Atreidez? Ga je ook zo hoog als IMDB? Ik heb het gevoel dat ze dit cijfer krijgen vanwege hun Oscar winst.
  dinsdag 16 september 2008 @ 09:22:54 #265
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_61667376
Burn After Reading die heb ik ook gezien afgelopen zaterdag. Vond hem wel aardig, maar valt voor mij toch in de categorie B-Coen. Leuke details, en ook heel wat leuke grappen. Helaas stond er tegen over iedere subtieliteit weer iets dat zo overduidelijk was en tegen iedere leuke grap een slechte. Brad Pitt was ook enorm vermoeiend. Alhoewel zijn haar wel weer leuk was. Details dus. De bewerking van de beroemde Shower Scene uit Psycho was wel vrij geniaal.
  dinsdag 16 september 2008 @ 12:57:42 #266
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_61672167
Judex - Georges Franju; 1963

Dit werk van Franju is gebaseerd op de gelijknamige serie van Louis Feuillade uit 1916. De bankier Favraux is een rijk man, maar heeft zijn geld op onrechtmatige wijze (chantage) verkregen. De gemaskerde held Judex ontvoert de bankier nadat deze zogenaamd is gestorven op een gemaskerd bal (haast surrealistische scene waarin mensen met realistische vogelmaskers rondlopen). Ondertussen zit de landvoogdes die een dubbelleven leidt, en waarmee Favraux wilde trouwen, achter het fortuin aan en komt daarbij in aanraking met Judex. Daarbij raakt ook de dochter van de bankier verweven in dit kat-en-muisspel. Franju bereikt een haast sprookjesachtige wereld met zijn cinematografie en mise-en-scene. De beste rol is weggelegd voor de landvoogdes gespeeld door Francine Bergé. Franju weet een mooie balans te vinden tussen het karakteristieken van de stomme film en de moderne technieken uit de nouvelle vague en levert daarmee een goede film af.
pi_61672660
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:57 schreef Zoot het volgende:
Judex - Georges Franju; 1963

Dit werk van Franju is gebaseerd op de gelijknamige serie van Louis Feuillade uit 1916. De bankier Favraux is een rijk man, maar heeft zijn geld op onrechtmatige wijze (chantage) verkregen. De gemaskerde held Judex ontvoert de bankier nadat deze zogenaamd is gestorven op een gemaskerd bal (haast surrealistische scene waarin mensen met realistische vogelmaskers rondlopen). Ondertussen zit de landvoogdes die een dubbelleven leidt, en waarmee Favraux wilde trouwen, achter het fortuin aan en komt daarbij in aanraking met Judex. Daarbij raakt ook de dochter van de bankier verweven in dit kat-en-muisspel. Franju bereikt een haast sprookjesachtige wereld met zijn cinematografie en mise-en-scene. De beste rol is weggelegd voor de landvoogdes gespeeld door Francine Bergé. Franju weet een mooie balans te vinden tussen het karakteristieken van de stomme film en de moderne technieken uit de nouvelle vague en levert daarmee een goede film af.
Heb je deze film op de DVD gezien waar ook Nuits Rouges op staat? De gerestaureerde versie?
Of via internet? Nuits Rouges is namelijk ook en leuke film als je Judex leuk vindt.
  dinsdag 16 september 2008 @ 13:31:05 #268
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_61672966
Nuits Rouges heb ik al eerder gezien, maar die vond ik net wat minder dan Judex.
pi_61675824
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:22 schreef the_RAVEN het volgende:
wat voor cijfer geef je hem Atreidez? Ga je ook zo hoog als IMDB? Ik heb het gevoel dat ze dit cijfer krijgen vanwege hun Oscar winst.
Ik meet eigenlijk nooit in cijfers, maar op speciaal verzoek krijgt ie een 6.7 op de Coen schaal en een 7.5 op de comedy schaal... Het heeft op zich niets te maken met hele goeie films, maar het is goed vermaak in een wereld vol Ben Stiller en Seth Rogen comedies
Where facts are few, experts are many.
pi_61676229
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:21 schreef Atreidez het volgende:
maar het is goed vermaak in een wereld vol Ben Stiller en Seth Rogen comedies
.
pi_61687310
Iron Man, eindelijk gezien, wat een leuke film was dat zeg, een van de betere Marvel verfilmingen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator dinsdag 16 september 2008 @ 21:56:54 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_61687863
Tales of Terror
Stuk of tien Japanse griezelverhalen, de een wat langer dan de ander. Soort van Edgar Allen Poe verhaaltjes, urban legends (of broodje aap verhalen in het Nederlands). Eigenlijk een tv serie.

Sommige zijn best eng, vooral als er van die typische enge Japanse vrouwen in voorkomen, met hele witte gezichten, zwarte lange haren en donkere ogen. In geen van de verhalen is trouwens ook maar 1 druppel bloed te zien. Leuk als je van griezelen houdt. Er zijn meerdere delen van met allemaal verschillende verhaaltjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_61689048
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
Iron Man, eindelijk gezien, wat een leuke film was dat zeg, een van de betere Marvel verfilmingen.
Ik heb vandaag de Hulk gezien .. het echt goede van de film, was het einde met Iron Man of beter gezegd Tony Stark.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:37:53 #274
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_61689211
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:01 schreef Mainport het volgende:
Volgens mij vind je 'm alleen maar leuk omdat-ie zo'n hoog cijfer heeft.
ooit al eens bedacht dat ik `m misschien leuk vind omdat ik `m gewoon leuk vind??
quote:
Ik heb me nog nooit zo geschaamd voor een film.
Dan heb je toch niet veel films gezien
pi_61691828
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb vandaag de Hulk gezien .. het echt goede van de film, was het einde met Iron Man of beter gezegd Tony Stark.
Die moet ik ook nog steeds zien
De moeite waard? Edward Norton en Tim Roth
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 17 september 2008 @ 02:17:03 #276
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61693525
Ondanks dat dit topic al zo lang loopt (en ik hier vooral meelees) is er nog geen header voor de openingspost gemaakt en is de lijst erg lang om te scrollen. Nu niet meer!
quote:

© donroyco

Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDB-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nou zo gaaf of niet gaaf aan de film vond. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zo dat je voor andere de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken .

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze

Vorige topics:
CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
Hij is trouwens hier te vinden..

[ Bericht 0% gewijzigd door donroyco op 17-09-2008 02:26:52 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 september 2008 @ 02:23:46 #277
862 Arcee
Look closer
pi_61693554
TOP.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 17 september 2008 @ 02:25:28 #278
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61693566
quote:
Op woensdag 17 september 2008 02:23 schreef Arcee het volgende:
TOP.
Thanks
Wie alle films raadt uit de header, krijgt van mij een kadootje ..
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 september 2008 @ 02:30:18 #279
862 Arcee
Look closer
pi_61693587
Bee Movie, Alles is Liefde, Lord of the Rings, Pirates of the Caribbean, Austin Powers, 300, Shrek, Shawshank Redemption, Indiana Jones, Mr. & Mrs. Smith... hmmm... en dan nog minimaal twee... Superbad, misschien? Nèh.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 17 september 2008 @ 02:34:56 #280
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61693610
quote:
Op woensdag 17 september 2008 02:30 schreef Arcee het volgende:
Bee Movie, Alles is Liefde, Lord of the Rings, Pirates of the Caribbean, Austin Powers, 300, Shrek, Shawshank Redemption, Indiana Jones, Mr. & Mrs. Smith... hmmm... en dan nog minimaal twee... Superbad, misschien? Nèh.
Bijna goed

300
Alles is Liefde
Austin Powers
Bee Movie
Beerfest
Boondock Saints
Indiana Jones
Lord Of The Rings
Mr. & Mrs. Smith
Pirates of the Caribbean
Shawshank Redemption
Shrek
  woensdag 17 september 2008 @ 02:57:12 #281
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61693686
quote:
Op woensdag 17 september 2008 02:34 schreef donroyco het volgende:

[..]

Bijna goed

300
Alles is Liefde
Austin Powers
Bee Movie
Beerfest
Boondock Saints
Indiana Jones
Lord Of The Rings
Mr. & Mrs. Smith
Pirates of the Caribbean
Shawshank Redemption
Shrek
Nu geef je zelf al het antwoord zodat niemand het meer kan raden??
  woensdag 17 september 2008 @ 03:00:15 #282
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61693707
quote:
Op woensdag 17 september 2008 02:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nu geef je zelf al het antwoord zodat niemand het meer kan raden??
Klopt
pi_61693776
Wat heb ik gezien?

3 films van de Olson twins (dochter was ziek dus tsja)

Was iets in de Tropen, iets in London en iets in nog iets ergens. Nouja, best vermakelijk als je tussen de snotlappen en de hoestdrankjes zit. EN dat je tussendoor een beetje weg kan dommelen

Ook The parent trap gezien en dat was wel grappig, beetje verhaal erin ook nog.............soort van.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 17 september 2008 @ 03:37:07 #284
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61693834
quote:
Op woensdag 17 september 2008 03:16 schreef Morwen het volgende:
Wat heb ik gezien?

3 films van de Olson twins (dochter was ziek dus tsja)

Ik heb oprecht medelijden met je.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61693845
quote:
Op woensdag 17 september 2008 03:37 schreef Chielus het volgende:

[..]

Ik heb oprecht medelijden met je.
Thanx, het was een zware dag.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 17 september 2008 @ 09:03:04 #286
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_61695140
quote:
Op woensdag 17 september 2008 02:34 schreef donroyco het volgende:

[..]

Bijna goed

300
Alles is Liefde
Austin Powers
Bee Movie
Beerfest
Boondock Saints
Indiana Jones
Lord Of The Rings
Mr. & Mrs. Smith
Pirates of the Caribbean
Shawshank Redemption
Shrek
Veel te recent en op een na allemaal Hollywood. Eigenlijk is het een prima initiatief, maar wat meer afwisseling is noodzakelijk.
  woensdag 17 september 2008 @ 10:33:40 #287
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61696998
quote:
Op woensdag 17 september 2008 02:17 schreef donroyco het volgende:
Ondanks dat dit topic al zo lang loopt (en ik hier vooral meelees) is er nog geen header voor de openingspost gemaakt en is de lijst erg lang om te scrollen. Nu niet meer!
[..]

Hij is trouwens hier te vinden..
Koning.
pi_61698311
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Koning.
Very nice indeed
  woensdag 17 september 2008 @ 12:39:28 #289
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61699747
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:03 schreef Flitspaal het volgende:

[..]

Veel te recent en op een na allemaal Hollywood. Eigenlijk is het een prima initiatief, maar wat meer afwisseling is noodzakelijk.
Ik kan meerdere banners maken, als jij/iemand/meerdere dan 10-15 titels in mijn PMbox wil neergooien, dan kunnen we afwisselen

Thanks Lonewolf2003 en Orbeatle
pi_61701203
Laatst Rise of the Footsoldier op dvd gezien. Ik ben wel een fan van Britse hooliganfilms als The Football Factory en I.D., maar deze was wel een stuk harder en vetter. Is gebaseerd op een waargebeurd verhaal van de Londense ex-hooligan en ex-gangster Carlton Leach, die opklimt in de criminele wereld. Keiharde film, aanrader!

Verder Superhero Movie in de bios gezien. Spoof op allerlei films over superhelden zoals Spiderman en X-Men, met veel celebrities erin. Je moet wel van de humor van Leslie Nielsen enzo houden maar ik vond m erg grappig.
  woensdag 17 september 2008 @ 15:12:12 #291
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61703374
Gezien: Bobby

Goede film al blijft het lastig om in 1 film maarliefst meer dan 20 karakters en daarmee verhaallijnen uit te werken, maar misschien moet je dat ook wel helemaal niet willen en het meer moet zien als een portret van de tijdsgeest. 7/10

Gezien: Be kind rewind

Na ESOTSM blijft het verwachtingspatroon bij films van Michel Gondry erg hoog liggen. Be kind rewind komt nergens in de buurt van de kwaliteit die hij eerder heeft gelevert, beetje flauwe film waarin Jack Black zijn favoriete rolletje weer speelt. 5.5/10
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:39 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik kan meerdere banners maken, als jij/iemand/meerdere dan 10-15 titels in mijn PMbox wil neergooien, dan kunnen we afwisselen

Thanks Lonewolf2003 en Orbeatle
Denk eens aan There will be Blood, Into the Wild, the Diving Bell and the Butterfly, Pan's labyrint, en recenter; Estomago of Mongol
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  woensdag 17 september 2008 @ 15:22:34 #292
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61703663
quote:
Op woensdag 17 september 2008 15:12 schreef Chielus het volgende:

[..]

Denk eens aan There will be Blood, Into the Wild, the Diving Bell and the Butterfly, Pan's labyrint, en recenter; Estomago of Mongol
Zal er vanavond eens naar kijken, meer ideeën zijn welkom
pi_61706854
donroyco
Graag op anoniem
pi_61706918
Nixon (Oliver Stone, 1995)
Film van Oliver Stone over het het leven van president Nixon. Niet alleen de tijd van zijn regeren komt aan bod, maar ook zijn verleden d.m.v. flashbacks. Stone neemt de tijd om het verhaal te vertellen (dik drie uur) en doet dit in niet chronologische volgorde, voeg daar ook nog eens aan toe dat de film verwacht dat je enige kennis hebt van de Amerikaanse geschiedenis en je hebt een bij vlagen moeilijk te volgen film. Toch is het zeker geen slechte film. Het acteerwerk is zeer sterk, met als uitschieter Anthony Hopkins die als Nixon een van zijn beste rollen neerzet, maar ook de vele bijrollen krijgen een prima invulling. Verder maakt Stone naast de flashbacks ook gebruik van archiefbeelden, iets wat de film zeker ten goede komt. Wanneer Stone iets meer de tijd had genomen om bepaalde zaken wat verder uit te werken was het zeker een topper geweest, nu is het een prima film. 7.5
  woensdag 17 september 2008 @ 17:28:03 #295
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61706977
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:23 schreef Mainport het volgende:
donroyco
  woensdag 17 september 2008 @ 17:35:18 #296
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61707129
Voor ideeën van titels kan je in de Fok top 100 of anders in de imdb top 250 kijken voor een wat grotere verscheidenheid.
  woensdag 17 september 2008 @ 17:41:54 #297
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61707282
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Voor ideeën van titels kan je in de Fok top 100 of anders in de imdb top 250 kijken voor een wat grotere verscheidenheid.
Dat is er wel makkelijk vanaf maken Ik wil graag weten van users welke films zij terug willen zien in de banners. De IMDb top250 heb ik al bekeken en ook films uit gekozen. De eerste zin is tevens van toepassing op de FOK! top 100..
  Redactie Games woensdag 17 september 2008 @ 18:01:59 #298
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_61707749
Komend weekend maar eens de volgende film bekijken:

Red Cliff (Chi Bi) (2008)

Website: met Trailer
Regie: John Woo
Land: China
Genre: Actie / Avontuur / Oorlog / Drama
Tijdsduur: 150 minuten
Acteurs: Tony Leung Chiu Wai, Takeshi Kaneshiro en Wei Zhao

Ben benieuwd, John Woo die terug keert naar z'n Roots, vervolgens $80 miljoen aan budget voor deze duurste Aziatische film ooit uitgetrokken heeft en de grootste cast aan figuranten ooit in filmgeschiedenis heeft aangetrokken..

Kort samengevat verhaal, "De slag bij Waterloo", alleen in China met iets meer mensen..
Vergelijkbaar materiaal: 300, Brave Heart, The Patriot, The Last Samurai.

Hopelijk beter dan de vorige film gebaseerd op hetzelfde verhaal (Three Kingdoms: resurrection of the Dragon)

Alleen zo jammer, dat er vrij weinig bekend over is in het Westen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 17 september 2008 @ 18:41:44 #299
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61708762
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CXXXI is toch echt de titel van het topic. Niet Welke film ga jij vandaag/binnenkort gezien? Deel CXXXI
pi_61708818
clear and present danger - met onze indiana jones vriend :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')