maar wel een leuke tubgirlquote:
Ik ben echt slecht in het normale spelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:31 schreef gers het volgende:
maar mooie meisjes die warcraft speelden dat is een HOAX
Wat moeten ze nog doen voor goudquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:33 schreef afcajos het volgende:
hockeysloers gaan voor goud!
maar mooie meisjes computeren toch nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht in het normale spelkan het niet bij houden. De_Ananas wel.
Waar ik wel iedereen mee inmaak is Mario Kart, gegarandeerd
Ja jij zou m daar wel willen verstoppen hequote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:32 schreef afcajos het volgende:
TVPIEMELINJORDYSKONT
in de clip is ze leukquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
HoOOoooOoooi!!!!11!!1!!Ik b3n eR o0k w3er!!11!!1
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, rot op met dat zusje van onurquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
finale winnenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat moeten ze nog doen voor goud
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat moeten ze nog doen voor goud
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Godver, rot op met dat zusje van onur
maar waarom zou ze voor jouw kiezen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is mijn toekomstige vriendin ja. Weten zij en mijn huidige vriendin alleen nog niet, maar dat komt wel.
[ afbeelding ]
Hoe valt "msn'en" nu onder "niet computeren" bij jouquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef gers het volgende:
[..]
maar mooie meisjes computeren toch niet![]()
die zitten de hele dag te msn'en en te smsen
computeren als in spelletjes spelenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoe valt "msn'en" nu onder "niet computeren" bij jou
Ze zei dat ik "cute" was ( ik verzin het echt nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef gers het volgende:
[..]
maar waarom zou ze voor jouw kiezen?
Schaamhaar? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef jordeeeh het volgende:Heeft ze trouwens een relatie met haar haar?
Wat upload je? Dansfilmpjes van je zusje van 13?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:42 schreef jordeeeh het volgende:
En net als ik dat typ is ie natuurlijk klaar![]()
Thank you! Your upload is complete.
This video will be available in My Videos after it has finished processing.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zei dat ik "cute" was ( ik verzin het echt niet_! ) toen ik haar had gezien bij Paradiso.
Converteren naar avi of divx ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef Maisnon het volgende:
Shit, kheb een video gemaakt maar weet niet hoe ik hem het beste kan opslaan zonder dat ie huge wordt.
jpegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef Maisnon het volgende:
Shit, kheb een video gemaakt maar weet niet hoe ik hem het beste kan opslaan zonder dat ie huge wordt.
Nah op MSN valt nu geen drol te beleven, veel vrienden zijn net op vakantie of heb ik al gezien of whatever, en als ik op MSN ga zijn 't vooral studievrienden die er zijn die zeuren over stage die ik dus moet regelen in plaats van filmpjes makenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:35 schreef gers het volgende:
[..]
maar mooie meisjes computeren toch niet![]()
die zitten de hele dag te msn'en en te smsen
Ja LeKkEr LeVeLs MaKeN!1!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nah op MSN valt nu geen drol te beleven, veel vrienden zijn net op vakantie of heb ik al gezien of whatever, en als ik op MSN ga zijn 't vooral studievrienden die er zijn die zeuren over stage die ik dus moet regelen in plaats van filmpjes maken
Moet aan portfolio werken
Waar blijft het dan?quote:
quote:
quote:
maar ze vroeg nog net naar jequote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar blijft het dan?
Oja, gers, je mag Duffy hebben hoor, ik ga toch maar voor deze dame:
[ afbeelding ]
ohquote:
maar ik weet het ook niet, maar ik ken wel meer meiden die constant in hun haar zitten.quote:
True, maar waarom doen ze dat altijd?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar ik weet het ook niet, maar ik ken wel meer meiden die constant in hun haar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |