Hahahquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef afcajos het volgende:
EN VOOR DE ONWETENDEN:
HATEN = VERLATEN______NO SPANG!
[ afbeelding ]
Onzquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef Sok41 het volgende:
Is er trouwens geen apart vakje voor kanker users?
Daar solliciteer ik naar..
mooy he ;Dquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie Op
HAHAHAHAquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef afcajos het volgende:
EN VOOR DE ONWETENDEN:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Mmmokay...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef afcajos het volgende:
EN VOOR DE ONWETENDEN:
[ afbeelding ]
Jepquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:04 schreef gers het volgende:
WADDINXVEEN NTB
moest werken jeweetsquote:
je UI is echt geniaalquote:
Ik heb je de ©®©®©® gegevenquote:
Oh nu wel weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
Mooi, fok werkt weer.
Wat toevallig..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef Sok41 het volgende:
Is er trouwens geen apart vakje voor kanker users?
Daar solliciteer ik naar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf is datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef afcajos het volgende:
EN VOOR DE ONWETENDEN:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:38 schreef supertard het volgende:
[..]
Wat toevallig..
Ga dan lekker in ONZ de kankeruser uithangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
True true.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:48 schreef reetveter het volgende:
Bazentopic
True true.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef gers het volgende:
onur voor FOK BAAS
Ik ben net thuis, swa, ik doe weer mee jeweetz.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef jordeeeh het volgende:
Al loopt ie niet echt rap.
Werd tijdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, swa, ik doe weer mee jeweetz.
We zoeken ngo een plek voor de KLB-meet hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:03 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij zich gedraagt in zijn natuurlijke habitat. We zouden hem moeten filmen.
niet zo stoer als onur hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben stoer.
Eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben stoer.
Ey, paarden...quote:
*fap fap*quote:
Kom op met die verhalen dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben stoer.
eej sjieke wagenquote:
"da lijk" dat is Imbeciels voor "Kijk een dooie"quote:
Dadelijk klinkt zo domquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"da lijk" dat is Imbeciels voor "Kijk een dooie"
Jij bent ook stom, maar daardoor noem ik jou toch ook niet anders.quote:
fappen op me UIquote:
Ja nou ja, je mag me ook wel meneer de Forum Admin noemen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent ook stom, maar daardoor noem ik jou toch ook niet anders.
quote:
quote:
Die wonen bij mij in de buurtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:57 schreef jordeeeh het volgende:
Oh hier nog een paar bazen:
[ afbeelding ]
Gangsta's against the wall.
[ afbeelding ]
Vette mat toch
[ afbeelding ]
Chucky![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog een keer Chucky
DUIK ONDER DE TAFEL, OF DE SCHUILKELDER.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omg![]()
[ afbeelding ] Limburger spotted [ afbeelding ]
IT'S A TRAPPP !!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUIK ONDER DE TAFEL, OF DE SCHUILKELDER.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:51 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat hebben we nog niet van hem heequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:51 schreef jordeeeh het volgende:
Merchandisequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat hebben we nog niet van hem hee
whahaha wtf jordy zelf gemaakt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:51 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zometeen maar even wat vets maken.
Eten![]()
hier wat wc papierquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef afcajos het volgende:
ff schijten brb
Thanks, maar ik heb het al met wat briefjes van 100 afgeveegd. Die ik van onur heb gekregenquote:
GODNOnDEJUUSE KANKERKACHEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik ook niet, ik ga pimpen in damsco jwz.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben er vanavond niet.
Moet oppassen bij zoeen huis.
Waar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga pimpen in damsco jwz.
Link?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:28 schreef afcajos het volgende:
OH NOEZ DRIBBEL HEEFT EEN ANTI AFCAJOS TOPIC GEMAAKT
bij zo'n geil 18 meisje met kleine tetten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben er vanavond niet.
Dat zei ik al 10 minuten geleden tegen jos!!!quote:
Nee, uit dat ONZ topic.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
whahaha wtf jordy zelf gemaakt?
Hebben ze daar geen internet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben er vanavond niet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
jos zegt:
fap maar op jordys zusje
Ik heb geen toestemming gegeven om dit te plaatsen! ik eis een maandban wegens privacyschendingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
jos zegt:
fap maar op jordys zusje
Deze is echt te briljant voor woordenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kan toch met een mes de badkamer open maken als ze staat te douchen
Betaal je mijn borgsom ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je krijgt een ''I Love Smegma'' shirt als je het doet
quote:
JOOO heb je ook t-shirts met FREE ONUR als hij in de gevangenis komtquote:
Binnekort!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JOOO heb je ook t-shirts met FREE ONUR als hij in de gevangenis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn dorp is 11+ meerderjarigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Brabants is dat meerderjarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
In mijn dorp is 11+ meerderjarig
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ga eens doodquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
jos zegt:
llol ik druk op play, en net zet mijn winamp shuffle village people - born te be alive aan
jos zegt:
JOS IS HOMO
jos zegt:
en dat liedje
Noem je me zo voortaan, minderjarig meisje?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef afcajos het volgende:
Ik probeer op msn aan een minderjarig meisje uit te leggen dat 2 zoenende vrouwen WEL opwindend is
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noem je me zo voortaan, minderjarig meisje?
Stond op de vorige pagina bij mij mên, alsof ik die bagger van jullie eerst door ga lezen. Ik wilde slechts behulpzaam zijn.quote:
Ik heb 2 msn contacten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noem je me zo voortaan, minderjarig meisje?
Elke zin met een smileyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef afcajos het volgende:
Chatten met minderjarige![]()
[ afbeelding ]
Zo gaat dat de hele avond doorquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Noem je mij soms minderjarig meisje![]()
quote:Meisje vermist in capelle a/d ijssel
Meisje van 17 vermist.
In de avond van 16 juli j.l is aan de Anton Wachterburg een meisje weggegaan/weggelopen???
Angelina Karaat,rond 21.00u is zij verdwenen,haar familie was er op dat moment niet.
Zij is 17 jaar,heeft donker lang haar en donkere ogen,ze kijkt iets verlegen.
Ze was gekleed in een blauwe spijkerbroek met een wit t-shirt en een witte trui.
Ze heeft niets meegenomen.
Daar Angelina geplaagd word door posttraumatische stress stoornissen is de familie heel erg bang dat ze zichzelf iets aandoet.
Heeft u Angelina nog gezien,weet u waar ze is?
Haar familie zou al blij zijn met een teken van leven.
Laatste Nieuws: Niemand heeft haar gezien en zij is al 3 weken weken weg. Geen geld of Id kaart bij haar.
Betrouwbare aanwijzingen van de laatste dagen:
Angelina moet gezocht worden in de omgeving van water en bomen. Vermoedelijk een boom waar goed in geklommen kan worden en dicht bij de IJssel.
De familie heeft gezocht en niets gevonden
De politie onderneemt niets omdat er geen bewijzen zijn dat zij overstuur was toen zij thuis verdween.
Haar familie leeft in onzekerheid en angst en hoopt op hulp uit de omgeving.
bwuhahaha.... yeah rightquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Oke ik heb er wel................145!!
Godver, als fugly een gezicht hadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:29 schreef jordeeeh het volgende:
Nieuwe pics van Tanja:
[ afbeelding ]
Ze heeft ondekt dat ze liever een aap is en in de bomen leeft?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:28 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ROFL.
Zielig enzo, en vlakbij in de buurt, maar toch. Kijk die zin.![]()
Open er een topic over.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme ik ga een topic openen. Kankerlijers.
quote:
00wwwww wat is zn hyves of op homo-domein hij ook zit?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef Fortitudo het volgende:
gvd die foto's.weet onur al van dit topic?
Ben jij de nieuwe aanwinst in klb?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:18 schreef Neophyte010 het volgende:
rly?
Dat heet schaduw.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf lijkt het nou of die tieten zweven?
Natuurlijk ga je dat doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef afcajos het volgende:
Bah, met dit tempo maak ik rasse schreden naar de nr1 in het dagklassement...Ware het feit niet dat ik zo ga pokeren met mijn compagnons
hoi jordeeehquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Er is maar een echte baas:
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja zeg je nog goftedomme hoi terug of hoe zit dat!!1!
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die jongen met dat lekkere zusje?
Kwam je maar uit Tilburg dan was er tenminste nog één positief punt aan je.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef Silven het volgende:
IK KOM NIE UIT TILBURGM AAR UIT ROOSENDAAL
Goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alles goed?
En met je zusje?
Dat mag ook wel minder he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
kanker
Ja prima! Beetje aan het relaxen hier, bakkie leut erbij, je kent het wel.. Wat ben jij aan het doen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:53 schreef jordeeeh het volgende:
En met jou?
Wat erg voor je moeder..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:39 schreef GasTurbine het volgende:
kanker
Kankerboer, kom je doen?quote:
dus hayden penetreren is toch lekker?quote:
kamperpietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:34 schreef Rosbief het volgende:
Ik merk zojuist trouwens op dat Kamperpiet ook nog steeds in leven is, met nieuwe pics.![]()
http://kamper-piet.hyves.nl/
Welke film?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:42 schreef gers het volgende:
omdat hayden op tv was en we allemaal aan het fappen waren?
weet ik veelquote:
Ik ben m'n kast aan het opruimen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef jordeeeh het volgende:
Echt waarom zijn we zo fucking lang bezig met 1 topic?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben m'n kast aan het opruimen.
En een paar users zijn afwezig
Ja ik twijfel...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
wat is nou belangrijker fok of je kast
maar ben je dan nu uit de kast gekomenquote:
Bring It On, roep ik de hele week al. Wel opletten! Anders stuur ik onze baas op je af. En ik was inderdaad ook aan het fappen op Hayden.quote:
/ Dijenkletser ....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
maar ben je dan nu uit de kast gekomen
slechte grap ik weet het![]()
Ah ken die film wel jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bring It On, roep ik de hele week al. Wel opletten! Anders stuur ik onze baas op je af. En ik was inderdaad ook aan het fappen op Hayden.
Bijna geen last van.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:25 schreef gers het volgende:
waarom zitten er op marktplaats alleen maar idioten
omdat alle bazen op ebay zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:25 schreef gers het volgende:
waarom zitten er op marktplaats alleen maar idioten
ja ik ook bijnaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna geen last van.
Heb nu 3kwart van mn schoolboeken binnen via mp
Ik wacht nu ook al 3 weken op een antwoord,...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef gers het volgende:
[..]
ja ik ook bijna![]()
maar dan doe ik een bod zeggen ze oke is prima , ik netjes vragen voor bankgegevens week wachten , ow sorry er was een hoger bod
maar mischien ben ik ouderwets maar toen ik me boeken verkocht verkocht en ik had een deal gemaakt verkocht ik ze gewoon aan die persoon ook al kwam er een hoger bodquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wacht nu ook al 3 weken op een antwoord,...![]()
Te kansloos..
Maar over het algemeen gaat het wel goed.
Of ook...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:35 schreef gers het volgende:
[..]
maar mischien ben ik ouderwets maar toen ik me boeken verkocht verkocht en ik had een deal gemaakt verkocht ik ze gewoon aan die persoon ook al kwam er een hoger bod
opzich een koelkast kan handig zijn voor een studentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens ook debiele dingen gratis weggegeven waar mensen dan ook op afkwamen
- Koelkast
- Peddels (die dingen voor zo'n opblaasboot)
- Knuffels
- Brommerhelm
ook leuk is trouwens een auto/brommer te koop zetten en dan bellen er altijd mensen die 10% van de vraagprijs biedenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is een "markt" voor...
En ze waren er met z'n allen blij mee...want gratis...
En stiekem wel een goeie beurt gehad zeker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens ook debiele dingen gratis weggegeven waar mensen dan ook op afkwamen
- Koelkast
- Peddels (die dingen voor zo'n opblaasboot)
- Knuffels
- Brommerhelm
Gewoon de prijs 10% hoger gooienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
ook leuk is trouwens een auto/brommer te koop zetten en dan bellen er altijd mensen die 10% van de vraagprijs bieden
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En stiekem wel een goeie beurt gehad zeker.
voorbeeldje had de oude fiat van mijn vader op marktplaats gezet voor 3500 euro wat een nette prijs wasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de prijs 10% hoger gooien![]()
Zo kreeg ik nog 80 euro voor een sloop scooter
Toen je je kleren uit deed.. ? Of?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je had die mensen moeten zien...
Tot morgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, ik ga slapen.morgen ben ik weer wat actiever aanwezig.
LoL,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:59 schreef gers het volgende:
[..]
voorbeeldje had de oude fiat van mijn vader op marktplaats gezet voor 3500 euro wat een nette prijs was
bellen er mensen
Te duur auto is uit 63![]()
ik heb een aowtje kan ik hem kopen voor 700 euro![]()
enz enz enz
Daar was toch zo'n topic over?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LoL,
soms heb je ook mensen die hun kinderen inzetten:
"ja maar, ik heb het hem beloofd als kerstcadeautje. "
Tja, ten eerste: beloof het dan niet.
Ten tweede koop dan iets wat wel in je budget past.
Ja idd, ik zou echt niet meer weten waarover dat nou precies ging.quote:
quote:
en dat isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:06 schreef De_Ananas het volgende:
Gers, je bent een kwiebus.
Mede mogelijk gemaakt door babelfishquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:04 schreef gers het volgende:
of de mailnegers die je laptop willen kopen
Baas fotosjopsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:15 schreef Fortitudo het volgende:
heeft iemand een link naar het photoshoptopic van onur?
quote:amazinglove. amazinglove. is offline
Super ELLEgirl
Standaard
je kan ook te ver gaan
hoe zou jij je voele als jij er zo uitzag?
en mensen richten zo'n hyve op
sorry hoor maar dat kan écht niet
alsof hij niet doorheeft dat hij er zo uitziet
soms moet je je grenzen kennen
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:36 schreef behangplakker het volgende:
HOI, is supertard er nog of?
Hopelijk komt hij hier dan niet weer ipv een avond weg ofzoquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij hier dan niet weer ipv een avond weg ofzo
quote:
Moeilijk is dat he, zeker als je een browser hebt zonder tabsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:43 schreef jordeeeh het volgende:
Multiquote
Jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Moeilijk is dat he, zeker als je een browser hebt zonder tabs.
Is niet moeilijk, maar het is gewoon makkelijker met quickquote. En hoezo heb je geen tabs?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:49 schreef slindenau het volgende:
[..]
Moeilijk is dat he, zeker als je een browser hebt zonder tabs.
Waarom moeten wij ze posten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja![]()
Hee, als dagcijfers er zijn, kan iemand ze dan hier posten?
En dat idee om hem weg te pesten lukt denk ik niet, want ik probeer het al 2 avonden
Nee als ik er niet meer aan denk kom ik ze hier wel tegen, aangezien ik hier het meeste van mijn tijd op Fok! besteedquote:
Hehe same, behalve als het zo rustig is als nuquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee als ik er niet meer aan denk kom ik ze hier wel tegen, aangezien ik hier het meeste van mijn tijd op Fok! besteed
Wut?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:57 schreef GasTurbine het volgende:
Kankerdikke post friend.
Ja, met mij gaat het toch weer misquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:55 schreef jordeeeh het volgende:
Wie maakt trouwens zometeen die nieuwe?Ik heb er afgelopen dagen te veel gemaakt
En wat als ik dat weer ben?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, met mij gaat het toch weer misIk stel voor gewoon de laatste
Hmm, kijken wie de langste adem heeft om niet te openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |