dus hayden penetreren is toch lekker?quote:
kamperpietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:34 schreef Rosbief het volgende:
Ik merk zojuist trouwens op dat Kamperpiet ook nog steeds in leven is, met nieuwe pics.![]()
http://kamper-piet.hyves.nl/
Welke film?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:42 schreef gers het volgende:
omdat hayden op tv was en we allemaal aan het fappen waren?
weet ik veelquote:
Ik ben m'n kast aan het opruimen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef jordeeeh het volgende:
Echt waarom zijn we zo fucking lang bezig met 1 topic?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben m'n kast aan het opruimen.
En een paar users zijn afwezig
Ja ik twijfel...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
wat is nou belangrijker fok of je kast
maar ben je dan nu uit de kast gekomenquote:
Bring It On, roep ik de hele week al. Wel opletten! Anders stuur ik onze baas op je af. En ik was inderdaad ook aan het fappen op Hayden.quote:
/ Dijenkletser ....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
maar ben je dan nu uit de kast gekomen
slechte grap ik weet het![]()
Ah ken die film wel jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bring It On, roep ik de hele week al. Wel opletten! Anders stuur ik onze baas op je af. En ik was inderdaad ook aan het fappen op Hayden.
Bijna geen last van.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:25 schreef gers het volgende:
waarom zitten er op marktplaats alleen maar idioten
omdat alle bazen op ebay zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:25 schreef gers het volgende:
waarom zitten er op marktplaats alleen maar idioten
ja ik ook bijnaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna geen last van.
Heb nu 3kwart van mn schoolboeken binnen via mp
Ik wacht nu ook al 3 weken op een antwoord,...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef gers het volgende:
[..]
ja ik ook bijna![]()
maar dan doe ik een bod zeggen ze oke is prima , ik netjes vragen voor bankgegevens week wachten , ow sorry er was een hoger bod
maar mischien ben ik ouderwets maar toen ik me boeken verkocht verkocht en ik had een deal gemaakt verkocht ik ze gewoon aan die persoon ook al kwam er een hoger bodquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wacht nu ook al 3 weken op een antwoord,...![]()
Te kansloos..
Maar over het algemeen gaat het wel goed.
Of ook...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:35 schreef gers het volgende:
[..]
maar mischien ben ik ouderwets maar toen ik me boeken verkocht verkocht en ik had een deal gemaakt verkocht ik ze gewoon aan die persoon ook al kwam er een hoger bod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |