Ik ben net thuis, swa, ik doe weer mee jeweetz.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef jordeeeh het volgende:
Al loopt ie niet echt rap.
Werd tijdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, swa, ik doe weer mee jeweetz.
We zoeken ngo een plek voor de KLB-meet hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:03 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij zich gedraagt in zijn natuurlijke habitat. We zouden hem moeten filmen.
niet zo stoer als onur hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben stoer.
Eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben stoer.
Ey, paarden...quote:
*fap fap*quote:
Kom op met die verhalen dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben stoer.
eej sjieke wagenquote:
"da lijk" dat is Imbeciels voor "Kijk een dooie"quote:
Dadelijk klinkt zo domquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"da lijk" dat is Imbeciels voor "Kijk een dooie"
Jij bent ook stom, maar daardoor noem ik jou toch ook niet anders.quote:
fappen op me UIquote:
Ja nou ja, je mag me ook wel meneer de Forum Admin noemen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent ook stom, maar daardoor noem ik jou toch ook niet anders.
quote:
quote:
Die wonen bij mij in de buurtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:57 schreef jordeeeh het volgende:
Oh hier nog een paar bazen:
[ afbeelding ]
Gangsta's against the wall.
[ afbeelding ]
Vette mat toch
[ afbeelding ]
Chucky![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog een keer Chucky
DUIK ONDER DE TAFEL, OF DE SCHUILKELDER.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omg![]()
[ afbeelding ] Limburger spotted [ afbeelding ]
IT'S A TRAPPP !!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
DUIK ONDER DE TAFEL, OF DE SCHUILKELDER.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:51 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat hebben we nog niet van hem heequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:51 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Merchandisequote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat hebben we nog niet van hem hee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |