Ga eens doodquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
jos zegt:
llol ik druk op play, en net zet mijn winamp shuffle village people - born te be alive aan
jos zegt:
JOS IS HOMO
jos zegt:
en dat liedje
Noem je me zo voortaan, minderjarig meisje?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef afcajos het volgende:
Ik probeer op msn aan een minderjarig meisje uit te leggen dat 2 zoenende vrouwen WEL opwindend is
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noem je me zo voortaan, minderjarig meisje?
Stond op de vorige pagina bij mij mên, alsof ik die bagger van jullie eerst door ga lezen. Ik wilde slechts behulpzaam zijn.quote:
Ik heb 2 msn contacten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noem je me zo voortaan, minderjarig meisje?
Elke zin met een smileyquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:25 schreef afcajos het volgende:
Chatten met minderjarige![]()
[ afbeelding ]
Zo gaat dat de hele avond doorquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Noem je mij soms minderjarig meisje![]()
quote:Meisje vermist in capelle a/d ijssel
Meisje van 17 vermist.
In de avond van 16 juli j.l is aan de Anton Wachterburg een meisje weggegaan/weggelopen???
Angelina Karaat,rond 21.00u is zij verdwenen,haar familie was er op dat moment niet.
Zij is 17 jaar,heeft donker lang haar en donkere ogen,ze kijkt iets verlegen.
Ze was gekleed in een blauwe spijkerbroek met een wit t-shirt en een witte trui.
Ze heeft niets meegenomen.
Daar Angelina geplaagd word door posttraumatische stress stoornissen is de familie heel erg bang dat ze zichzelf iets aandoet.
Heeft u Angelina nog gezien,weet u waar ze is?
Haar familie zou al blij zijn met een teken van leven.
Laatste Nieuws: Niemand heeft haar gezien en zij is al 3 weken weken weg. Geen geld of Id kaart bij haar.
Betrouwbare aanwijzingen van de laatste dagen:
Angelina moet gezocht worden in de omgeving van water en bomen. Vermoedelijk een boom waar goed in geklommen kan worden en dicht bij de IJssel.
De familie heeft gezocht en niets gevonden
De politie onderneemt niets omdat er geen bewijzen zijn dat zij overstuur was toen zij thuis verdween.
Haar familie leeft in onzekerheid en angst en hoopt op hulp uit de omgeving.
bwuhahaha.... yeah rightquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:28 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Oke ik heb er wel................145!!
Godver, als fugly een gezicht hadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:29 schreef jordeeeh het volgende:
Nieuwe pics van Tanja:
[ afbeelding ]
Ze heeft ondekt dat ze liever een aap is en in de bomen leeft?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:28 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ROFL.
Zielig enzo, en vlakbij in de buurt, maar toch. Kijk die zin.![]()
Open er een topic over.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme ik ga een topic openen. Kankerlijers.
quote:
00wwwww wat is zn hyves of op homo-domein hij ook zit?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef Fortitudo het volgende:
gvd die foto's.weet onur al van dit topic?
Ben jij de nieuwe aanwinst in klb?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:18 schreef Neophyte010 het volgende:
rly?
Dat heet schaduw.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf lijkt het nou of die tieten zweven?
Natuurlijk ga je dat doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef afcajos het volgende:
Bah, met dit tempo maak ik rasse schreden naar de nr1 in het dagklassement...Ware het feit niet dat ik zo ga pokeren met mijn compagnons
hoi jordeeehquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Er is maar een echte baas:
[ afbeelding ]
Hoi!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja zeg je nog goftedomme hoi terug of hoe zit dat!!1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |