Oh dus als jij het niet leuk vindt zijn het meteen kankeronzindingen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:33 schreef BigKahuna het volgende:
Ff een centrale vraag:
Waarom moeten al die kankeronzindingen in de OP? Gewoon Lauren, Flying Nigger en de 0:47 regel is genoeg toch?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh dus als jij het niet leuk vindt zijn hem meteen kankeronzindingen?![]()
Gezien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
Er liep vandaag trouwens veel 15/16 jarig Italiaans grut rond, is wel iets voor GT en BK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst in het centrum, daarna chillde ik hem in West, jeweetzelluf.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar was je in ons aller Mokum?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef elfzesendertig het volgende:
En nog even als bevestiging..
Pas op! Eigen risico!The Coneheads ATTACK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Eerst in het centrum, daarna chillde ik hem in West, jeweetzelluf.
Cilmi en Miley zijn er toch ook uit, en kankerkachel is ook nooit echt langs geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
De SC heeft nog nooit over Duffy, Cilmi of die Disney hoer gegaan.
Daarom moeten ze alledrie niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Cilmi en Miley zijn er toch ook uit, en kankerkachel is ook nooit echt langs geweest.
IS THAT TRUE, CAPTAIN OBVIOUSquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Gelukkig kan ik de wiki aanpassen
Je hebt toch hopelijk wel door dat het een grapje isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef elfzesendertig het volgende:
Gelukkig kan ik de wiki aanpassen
Feiten kunnen soms kwetsend zijn. Maar het blijven feiten en die moet je onder ogen zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
Maar ff serieus, geen Duffy dan, stelletje klepzeikerds.maar om mijn heldin meteen kankerlelijk te gaan noemen
[ afbeelding ]
AH JOH!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel door dat het een grapje is
Nee, want ik ben verliefd geworden toen ik haar in het echt zagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Feiten kunnen soms kwetsend zijn. Maar het blijven feiten en die moet je onder ogen zien.
NEE ECHT?!?! WTFFFFFFF!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel door dat het een grapje is
Niet gezienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
Er liep vandaag trouwens veel 15/16 jarig Italiaans grut rond, is wel iets voor GT en BK.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:40 schreef GasTurbine het volgende:
In deze gevallen vragen we Flying Nigger om advies
[ afbeelding ]
'SUP HOMIES! I THINK DUFFY IS A WHITE TRAILERTRASH FUCKING DICKSUCKING HOOKER! MENG! PEACE OUT! BALLA'S TERRITORY'S!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:42 schreef GasTurbine het volgende:
En hier is wat verkeerd bij gegaan:
| 336]/url]
Paaskonijn wint de 301 posts triangeljostie prijs: [url=http://forum.fok.nl/topic/1184302/7/50#60644001]http://forum.fok.nl/topic/1184302/7/50#60644001
ja he! Vind die steden ook zo goed nagemaakt.quote:
Kijk eens wat naar boven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:45 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je schreef eerst wat anders, naab.
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja he! Vind die steden ook zo goed nagemaakt.Tenminste, alle herkenbare gebouwen en zo. Echt vet.
Om mijn epische verbazing te verwoorden?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oh...wtf, waarom quote je 2x het zelfde![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:51 schreef elfzesendertig het volgende:
-kut op-
Is ze 12?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haley Bennett.![]()
Had nog meer foto's gepost, stukje terug
Heuy zij zat in Music & Lyrics ! Daarin was ze kankerfreaky!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij praat ook nog altijd tegen mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen, misschien gaat ie dan weer normaal typen.
Nee, 20.quote:
Enige slechte? Dit is de beste en geilste foto die ik in dit topic ben tegengekomen van haarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was zo snel de enige slechte foto die ik er van kon vinden. De rest zag er goed uit. Goedgekeurd die Haley!
Daar ken ik haar ook vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heuy zij zat in Music & Lyrics ! Daarin was ze kankerfreaky!![]()
Ja, tegen je. Niet met je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij praat ook nog altijd tegen mij.
Oh dat weet ik niet maar er zitten negers met wapens in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja he! Vind die steden ook zo goed nagemaakt.Tenminste, alle herkenbare gebouwen en zo. Echt vet.
Die 2e in de middelste rijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:03 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zwartjoekels bedoel je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet maar er zitten negers met wapens in.
De enige vorm van muziekluistergenot in jou bezit is een mp3 speler van de blokkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:03 schreef elfzesendertig het volgende:
Scheisse, mijn MP3 speler ding is leeg. Nu kan ik geen kekke muziekjes meer luisteren![]()
Nee. Zo'n iAudio D2 8GB met prima geluid en fatsoenlijke in-ear koptelefoontjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
De enige vorm van muziekluistergenot in jou bezit is een mp3 speler van de blokker!
[Insert Royal Sadness afbeelding]
afcajos ofzo, of een andere gast. staat in mn fobo denk ik maar ben zijn naam kwijt.quote:
Reetveter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
afcajos ofzo, of een andere gast. staat in mn fobo denk ik maar ben zijn naam kwijt.
Inderdaad van Sennheiserquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:08 schreef slindenau het volgende:
Oh zoeen net-geen-iPod-Touch-maar-wel-even-nerderig ding.
In ears zijn dan wel weer een semi-pluspuntje. Mits Sennheiser.
Dan ben ik niet helemaal met je eens. Ik hoor bij die 128kbps bestandjes van dat ruis en kraakjes en piepjes op de achtergrond. Daar heb ik bij FLAC nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:15 schreef slindenau het volgende:
Lossless audio op een apparaat < 5000 euro hoor je toch geen verschil met lossy.
quote:
Je hebt ook de -V 0 --vbr-new LAME encoding, dat is nog steeds lossy maar o zo geil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan ben ik niet helemaal met je eens. Ik hoor bij die 128kbps bestandjes van dat ruis en kraakjes en piepjes op de achtergrond. Daar heb ik bij FLAC nog geen last van gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |