Ja, ik ben me er ook al op aan het verheugenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:57 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zie net dat het derde seizoen van Zero no Tsukaima ook op 7 juli al weer begint.
De eerste twee seizoenen waren best leuk om te volgen.
Ohhh shit, ik moet de eerste twee seizoenen ook nog zien, die staan ook nog op m'n PC..quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:57 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zie net dat het derde seizoen van Zero no Tsukaima ook op 7 juli al weer begint.
Ik was aan het eerste seizoen begonnen, maar heb eigenlijk geen aandacht meer aan die serie besteed sindsdien.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ohhh shit, ik moet de eerste twee seizoenen ook nog zien, die staan ook nog op m'n PC..
Ik verdrink echt in de anime
Maar gelukkig heb ik zo'n 8 weken de tijd
mm dat wist ik nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:57 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zou er zo een paar kunnen noemen, maar ik denk dat het handiger voor jou is om in de Top Movies van MyAnimeList te kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:26 schreef DJ_ het volgende:
mm wat zijn eigenlijk de top anime films ik heb er maar vrij weinig gezien maar vond ze allemaal stuk voor stuk goed .
heb op het moment
Bokusho 5cm
Paprika
Spirited Away
Kara No Kyoukai
Grave Of The FireFlies
gezien , welke vallen nog meer onder echt must have's ?
Akira, Ghost in the Shell, alles van Ghibli...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:26 schreef DJ_ het volgende:
mm wat zijn eigenlijk de top anime films ik heb er maar vrij weinig gezien maar vond ze allemaal stuk voor stuk goed .
heb op het moment
Bokusho 5cm
Paprika
Spirited Away
Kara No Kyoukai
Grave Of The FireFlies
- The Girl Who Leapt Trough Time (Toki wo Kakeru Shoujo)quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:26 schreef DJ_ het volgende:
Last van wat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:46 schreef zquing het volgende:
[..]
last van bied dus ik quitoe dit gwoonm
Japans leer je met baby stapjesquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:13 schreef the_contract_killer het volgende:
wel leuk dat er in de openingspost staat dat je japans kan leren...maar ik denk dat je daar wel even mee bezig bent
jij en menig ander dus het niet alsof je slecht bent ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:26 schreef rakotto het volgende:
Ik kom niet verder dan woordjes via de series.Shini!!! xD
Hehe, ik had het moeten bekijken toen ik nog jonger was. Zo heb ik eenmaal mijn Engels geleerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij en menig ander dus het niet alsof je slecht bent ofzo
ik ook , door cartoon network the kijken toen het nog engels was op de kabelquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:55 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hehe, ik had het moeten bekijken toen ik nog jonger was. Zo heb ik eenmaal mijn Engels geleerd.
Ik meende van de week iets te horen als: Kurosu Yuki vanpaia ja nai. Naam was me bekend, vanpaia was me bekend (verbastering van Vampire en wordt in de titel van de serie gebruikt) dus dat was de ALLEREERSTE zin die ik kon volgenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ach ik ben nu bezig met hiragana en kanji. Grammatica is eigenlijk best wel simpel maar het is wel moeilijk om zinnen te maken vanwege de volgorde.
En natuurlijk Foxkids en Telekids. Die zonden alles gewoon in het Engels vroeger.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ook , door cartoon network the kijken toen het nog engels was op de kabel![]()
en natuurlijk films met subs
geen idee , kinderen moeten juist engels leren , het is geen wonder dat niemand in frankrijk engels kanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:08 schreef rakotto het volgende:
[..]
En natuurlijk Foxkids en Telekids. Die zonden alles gewoon in het Engels vroeger.
Waarom is alles opeens in het Nederlands geworden eigenlijk?
de anime moet inderdaad even opgang komen , en de eerste act is ook echt maar een introtje in het heleverhaal .quote:Op zondag 29 juni 2008 22:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Nakajima Ai - Aimo
Heerlijk, Macross Frontier. Tevens begonnen met 12 Kingdoms. Na een beetje duf begin begint het al wat leuker te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Internets, I needs it..
HEY, JIJ OOK HIERquote:Op maandag 30 juni 2008 10:14 schreef borisz het volgende:
Ik ben nu aan elfenlied begonnen
Serie is al wat jaren oud, maar beter laat dan nooit.
ja! die kimi eieren!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef zquing het volgende:
kan iemand mij ff toffe shoujo aanraden, driehoeksverhoudingen, relaties dat soort spul
Ken je Onegai Twins? En anders de klassieker Kimagure Orange Road...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef zquing het volgende:
kan iemand mij ff toffe shoujo aanraden, driehoeksverhoudingen, relaties dat soort spul
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef rakotto het volgende:
Akira is wel leuk, maar niet echt bijzonder ofzo.
Het is een goede film met een goed verhaal en al, maar niet bijzonder.quote:
...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is een goede film met een goed verhaal en al, maar niet bijzonder.
Shun! Shun the non believer!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Jep, 13 is de meest recente!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef rakotto het volgende:
Akira is wel leuk, maar niet echt bijzonder ofzo.
Vandaag Soul Eater 13 gezien, was best een leuke ep.Ik neem aan dat dat de meest recente episode is?
Ik hou je eraan.quote:
ai yori aoshi geprobeerd ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef zquing het volgende:
Als ik shoujo zeg bedoel ik echt die dingen die gemaakt zijn voor vrouwenNiet van die harems met te veel fanservice
Ik wil echte diepgang
prima!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:56 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik hou je eraan.![]()
En sinds wanneer zijn er Meets? O_o Volgens mij mis ik best wat groots of niet soms? xD
vrouwenseries en diepgang....quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef zquing het volgende:
Als ik shoujo zeg bedoel ik echt die dingen die gemaakt zijn voor vrouwenNiet van die harems met te veel fanservice
Ik wil echte diepgang
Hou je er even rekening meer dat Akira al van 1988 is (twintig jaar oud) en dat het voor veel mensen de eerste echte animé betekende...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Daar hou ik wel rekening mee hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hou je er even rekening meer dat Akira al van 1988 is (twintig jaar oud) en dat het voor veel mensen de eerste echte animé betekende...
Akira is eigenlijk iets voor Japanners. Het was de eerste keer dat iemand iets deed met iets dat leek op WW2. Tot dan toe was het een absoluut taboe om te spreken over een WW2 of een apocalypse. Daarnaast raakte het ook een aantal andere sociale punten aan die alleen voor Japanners een duidelijke impact hadden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hou je er even rekening meer dat Akira al van 1988 is (twintig jaar oud) en dat het voor veel mensen de eerste echte animé betekende...
vond 'm een beetje eentonig worden na ep 3, heb dus ook niet verder gekekenquote:Op maandag 7 juli 2008 01:37 schreef rakotto het volgende:
Denno Coil ep 1 gezien. Dit gaat een leuke anime worden denk ik zo.![]()
nee ik versta waarschijnlijk net zoveel als jij , de game staat al wel in de pre-order ( importeren heb een amerikaanse 360 ) omdat de europese nog zo lang duurtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:44 schreef wdn het volgende:
Er was eens... een nieuwe Tales of Vesparia trailer
Iemand die de trailer hier helemaal verstaat? Er zitten zinnen tussen die ik herken en begrijp![]()
De 1ste eps van de nieuwe Slayer serie is weer als vanouds![]()
Lina Inverse op haar best
xxxHolic. Slayers is weer begonnenquote:Op zondag 13 juli 2008 10:27 schreef mschol het volgende:
"Zero no Tsukaima S3"
das onverwacht imho....
en ben geheel uit m'n anime doen, heb het afgelopen half jaar er amper opgelet, wat zijn goeie series (van zeg het afgelopen jaar?)
het hoeft ook niet perse eenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef wdn het volgende:
[..]
xxxHolic. Slayers is weer begonnenSoul Eater.
Voor het overige zijn er wel aardige series maar niks wat het afgelopen 1/2 jaar een![]()
belevenis was
Kurenai. Trouwens Vampire Knight vond ik heel goed gedaanquote:Op zondag 13 juli 2008 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
het hoeft ook niet perse eenbeleving te zijn
vampire knight heb ik al liggen zie ik, kurenai dacht ik ook al binnen te hebben, slayers lijkt wel grappig (alleen geen ruimte voor een 30GB torrentje nu, hopelijk binnenkort een 1TB schijf kopen, kan ik weer even voorruit.)quote:Op zondag 13 juli 2008 17:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Kurenai. Trouwens Vampire Knight vond ik heel goed gedaan
Allisson and Lilia vond ik ook goed.
Someday's Dreamer.
Himitsu.
Oh en er is een nieuwe anime in de stijl van Nanoha: Strike Witches. Te erg die kleding
Oh en Bus Gamer was wel leuk. En Kaji natuurlijk.
borisz: jups. Geweldig heIk heb een bloedhekel aan open eindes maar dit was er 1 met een open einde waar ik zoiets had van: hmmmmmmmmm.
Qua fantasy: als je Slayers nog niet ken: het is erg oud maar ik zag een torrent staat vandaag met alles erop en eraan getiteld "Everything Slayers (TV, Next, Try, Book of Spells, Excellent, Perfect, Return, Great, Gorgeous, Premium, Lost Universe)" Tis maar 30 GbOp tokyotosho.com
Dual! Parellel Trouble Adventure. Kekkaishi. Shining Tears X Wind. Shakugan no Shana.
Claymore. Utawarerumono. Maar je hebt fantasy en je hebt fantasy
Kyou Kara Maou
ik weet hoe torrents werkenquote:Op maandag 14 juli 2008 07:45 schreef wdn het volgende:
Ik heb vrijdag een nieuwe 750 Gb gekocht (MyBook essentials).
Mocht iemand een lijst willen van alles wat ik heb gezien de afgelopen 2 jaar PM me dan even.
Slayers: het leuke aan torrents is dat je seizoen 1 kunt downloaden en de rest stil kunt zetten.
Download de eerste eps van het nieuwe seizoen maarals je dat bevalt bevalt je de hele serie
Idd... zo werk ik ook, al kijk ik zelden naar de producent. De producent drukt niet zo sterk zijn stempel op een serie als een regisseur dat doet. Meestal kijk ik naar regisseur, muziek en verhaalschrijvers. Dat geeft je beter vergelijkingsmateriaal dan alleen naar de producent te kijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Sh0g het volgende:
Ik zoek nu ook veel animé via de producers. Als ik bepaalde animé tof vind zoek ik naar de producer die verantwoordelijk is voor animation work of music en voilá: een heel nieuw lijstje potentiële toffe series.
Anidb ftw.
Aanraders:MADHOUSE VAP Pony Canyon GONZO Lantis
Vond ik ook al. Aparte tekenstijl. Soul Eater in nog meer mate dan R+V. Claymore in iets mindere mate. Maar samen met een leuk of goed verhaal vind ik al genoeg om een anime te kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:10 schreef mschol het volgende:
rosario to vampire is errug, euhh, 'apart' zowel tekenstijl als verhaal imho
tekenstijl vind ik minder (niet slecht maar gewoon minder goed) en apart verhaal ben ik wel voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kannie wachten op S2, en S3 van Zero
Alleen dat stemmetje van dat joch, Kota, 't klinkt niet jongensachtig.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:44 schreef mschol het volgende:
iemand die kanokon van ayako heeft gezien?
zoja: klinken de stemmen bij jullie ook zo gaar?
dat niet zo zeer, meer de kwaliteit van het geluid, ik heb het idee dat ik naar een extreem slechte tv rip zit te kijken.. (terwijl het de best gerate versie @ AniDB is)quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Alleen dat stemmetje van dat joch, Kota, 't klinkt niet jongensachtig.
Nozomu had misschien ook wel een andere voice-actor kunnen gebruiken.
Of bedoel je dat niet?
Ik merkte er anders niet veel van, heb er ook niet echt bij stil gestaan...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet zo zeer, meer de kwaliteit van het geluid, ik heb het idee dat ik naar een extreem slechte tv rip zit te kijken.. (terwijl het de best gerate versie @ AniDB is)
ik heb er last van bij elke ep (anders was ik ook niet gaan klagen..)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:50 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik merkte er anders niet veel van, heb er ook niet echt bij stil gestaan...
Bij welke ep merk je het het ergst of is het bij alle eps zo?
Dan kan ik het even na luisteren.
m.a.w. de 2002 versie ga ik nevernooit meer terug vinden waarschijnlijk..... (betreft CCS: The movie, dus film 1)quote:Hi mschol,
The title you have ordered is a pioneer title and has been on order for
several months.
As you may or may not know Geneon went out of business late last year and
have been looking for another company to take over their titles therefore
titles where never declared discontinued.
Well Funimation Productions has finally stepped in and is re-releasing the
Pioneer titles group by group, therefore you should see the title fill in
the near future however I am also told that not all titles will be pickup
immediately and unfortunately we have not been advised what will and will
not.
Therefore is a bit of a wait and see game.
Kind Regards
keurige uitleg, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:37 schreef mschol het volgende:
dat heb ik weer:
[..]
m.a.w. de 2002 versie ga ik nevernooit meer terug vinden waarschijnlijk..... (betreft CCS: The movie, dus film 1)
Is het toevallig een dolby 5.1-geluidsbron dat je in stereo probeert af te spelen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet zo zeer, meer de kwaliteit van het geluid, ik heb het idee dat ik naar een extreem slechte tv rip zit te kijken.. (terwijl het de best gerate versie @ AniDB is)
Ik heb net weer even een paar eps doorgekeken en ik hoor echt geen merkbaar verschil in audio-kwaliteit vergeleken met wat ik gewend ben... Dat is gewoon in orde imo, ik zit met een hi-end hoofdtelefoon dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb ook geen klachten gelezen op het Ayako forum over dat er iets met de audiokwaliteit van hun releases zou zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er last van bij elke ep (anders was ik ook niet gaan klagen..)
mijn volume regeling van windows en speakers staan ook niet erg gek ofzo.. (anders had ik misschien last van vervorming)
dat zekerquote:
Audio: AAC 48000Hz stereo [Audio]quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is het toevallig een dolby 5.1-geluidsbron dat je in stereo probeert af te spelen?
Dat is snelquote:Op zondag 20 juli 2008 10:32 schreef borisz het volgende:
Zo Slayers is binnen, tenminste de eerste serie uit 95
1 Tb is ook zo vol (ooooh ik heb toch ruimte dus die ook maar...)quote:Op zondag 20 juli 2008 11:32 schreef mschol het volgende:
hopelijk maandag geld dan kan ik een 1TB schijfje bestellen en ruimte creeren
weet ik, en het wordt geen externe schijf, ik wil ze uiteindelijk in server hebben.. (dat ik dus ongveer 3TB aan anime direct beschikbaar heb @ netwerkquote:Op zondag 20 juli 2008 11:54 schreef wdn het volgende:
[..]
1 Tb is ook zo vol (ooooh ik heb toch ruimte dus die ook maar...)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig maakte de tweede helft het weer een beetje goed, al was de animatie van Sheryl & Grace toen het verhaal weer verder ging abominaal. De makers van de serie gebruiken verschillende studios verspreid over ZO-Azië om kosten te drukken en alles zo snel mogelijk af te krijgen, maar de kwaliteit schommelt soms behoorlijk.The Internets, I needs it..
Maf idd, die gezichten die erbij getrokken werden (de tekenstijl).quote:
niet iedereen heeft vakantie (* mschol moet gewoon vol aan de bak, centen verdienen)quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:12 schreef Sh0g het volgende:
Je zou toch zeggen dat iedereen die vakantie heeft zich helemaal suf kijkt, maar dat valt dus tegen.
die scene was idd superfoutquote:
Ik ga Genshiken 2 kijken.
En Today in Class 5-2 is superfout.Heb die een jaar geleden ofzo gezien, maar die gym-opslaghokje-scène kan ik me nog goed herinneren.
ik kan geen anime kijken...quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:47 schreef wdn het volgende:
Wel sh0g ik heb vakantie en ben me gek aan het downloaden zodat ik na de vakantie wat te kijken heb onderweg. Op bleach + naruto na heb ik alles bewaard. Met +- 4 eps per werkdag heb ik aardig wat anime nodig om me zoet te houden onderweg
Ik ben wel al een hele tijd bezig met 'Shin Megami Tensei: Persona 3'. Is ook een soort anime
Jij kijkt in de trein hè? Heb je eigenlijk ooit reacties gehad van mensen naast je, zoals: wtf kijk jij nou?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:47 schreef wdn het volgende:
Wel sh0g ik heb vakantie en ben me gek aan het downloaden zodat ik na de vakantie wat te kijken heb onderweg. Op bleach + naruto na heb ik alles bewaard. Met +- 4 eps per werkdag heb ik aardig wat anime nodig om me zoet te houden onderweg
Ik ben wel al een hele tijd bezig met 'Shin Megami Tensei: Persona 3'. Is ook een soort anime
Zekers.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Jij kijkt in de trein hè? Heb je eigenlijk ooit reacties gehad van mensen naast je, zoals: wtf kijk jij nou?
en mschol... werkze!
Gaafquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Zekers.
1x was ik aan het kijken naar een anime. Dennou Coi. Toen een vrouw vroeg of ze mee mocht kijken. Heb der mijn andere draadloze koptelefoon gegeven en ze heeft een 1/2 uur meegekeken/geluisterd. Vond het 'supermooi getekend'.
En zo zijn er meer geweest. Conducteurs die menen leuk te zijn. Na tig keer "Oh kijkt U tekenfilms" is mijn standaard commentaar: "Nee, ik leer Japans". De meeste krijgen dan een rotkop en weten niks meer te zeggen
Oh en toen ik Hellsing aan het kijken was had ik 3 alto's achter me die niets wilden missen
Heb ook een tijd in de bus gekeken (van ehv naar hapert). Zat altijd een meid in de bus (17 ofzo) met six-pistols t-shirt enzo. Toen was ik NANA aan het kijken. Komt er zo'n ring in voor (een Crown ring van Vivienne Westwoord; had een relatie met Johny Rotten ofzo). Die meid had een nep ring en ik heb een echte (). Was een mooie gespreks opener want ik zette de anime stil en hield mijn ring erlangs om te kijken of ze identiek waren en toen kon ze het niet laten om commentaar te geven
Heb der NANA gefikt op dvd en we hebben een tijdje samen gekeken.
Gebeuren best leuke dingen als je anime in het OV kijkt
Kent iemand deze image:
[ afbeelding ]
uit een anime of manga? Ik ken het niet en denk dat het fanart is. Maar moet het zeker weten
Konjiki no Gash Bell 4 seizoenen zijn bijna binnenIn totaal 110 episodes (s5 of s6 is nu nog bezig). Hopelijk is het wat
quote:Dennō Coil (電脳コイル, Dennō Koiru?, lit. Computer Coil or Electric Brain Coil), Coil — A Circle of Children, is a Japanese animation science fiction series depicting a near future where augmented reality (AR) technology has just begun to enter the mainstream. The series takes place in the fictional city of Daikoku, a hotbed of AR development with an emerging city-wide virtual infrastructure. It follows a group of children as they use AR glasses to unravel the mysteries of the half real, half Internet city, using a variety of illegal software tools, techniques, and virtual pets to manipulate the digital landscape.
Dennō Coil, in development for over a decade, is the series director debut of Japanese animator Mitsuo Iso. It premiered on NHK Educational on May 12, 2007. Due to the animators involved in its production and its unusually high-profile television broadcast time slot, Dennō Coil was highly anticipated by fans of animation production quality.
Tof! Helaas heb ik die mogelijkheid niet, maar lees zo nu en dan eens manga in de trein. Maar daar krijg ik geen reacties op. Heb wel eens op het station met een Aniway in de handen gestaan en toen kwam er een meisje op me af die vroeg of ik anime keek en ze zei dat ze op abunai stond met een doujinshi groep. Maar ik ben haar daar niet tegengekomen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Gebeuren best leuke dingen als je anime in het OV kijkt
Ik heb al heel lang eenzelfde soort wallpaper op mijn schijf staan. Klik!quote:Kent iemand deze image:
[ afbeelding ]
uit een anime of manga? Ik ken het niet en denk dat het fanart is. Maar moet het zeker weten
Het heeft wat weg van Blair (de kat) van Soul Eater. (Gezien de pompoen, en ecchi.) Hoewel het daar wel niet van zal zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef wdn het volgende:
Kent iemand deze image:
[ afbeelding ]
waar kijk jij je anime op?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:47 schreef wdn het volgende:
Dell 1720.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat was weinig te kiezen dus
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Jep! Dit is mijn MyAnimeListquote:Op maandag 28 juli 2008 15:30 schreef NutKees het volgende:
LarryLaffer
Ik kom er overigens net achter dat daar nog een paar titels ontbreken. Zijn er meer mensen die een lijst bijhouden? (kan ik ook eens even neuzen wat iedereen tegenwoordig kijkt)
Tjah, 't ziet er naar uit van wel, een foto waar een paar Photoshop filters overheen gegooid zijn en hier en daar een CGI dingetje denk ik... Maar dat bedoelde ik dus, het getekende was te plat vergeleken met de achtergrond, dit hebben ze bij Byousoku 5cm beter gedaan. Mij staat nog een 'making of Byousoku 5cm' bij waar ze ook echte foto's gebruikten maar die werden dusdanig bewerkt dat deze geschilderd leken waardoor het beter bij elkaar paste.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:00 schreef wdn het volgende:
Hmm MaxiTitan: daar hebben ze toch echte beelden voor gebruikt waarbij ze zelf dingen erbij hebben getekend? Het leken mij foto's waarin ze getekend hebben: geen enkel ding behalve wat ze erbij tekenen beweegt. Bomen gaan niet heen en weer bijvoorbeeld (en 1 episode compleet windstil lijkt me lang).
Ik vond de achtergronden teveel uitspringen. Zelfs zo erg dat ik het storend vind. Je let veel meer op de plaatjes dan op wat er gebeurd.
Is trouwens een vervolg op Someday's Dreamers kwam ik achter en die moet ik nog zien dus ben gestopt na 1 aflevering.
Ik ben inderdaad wat voorbarig geweest, vanaf aflevering 5 werd het heel wat interessanter.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:48 schreef wdn het volgende:
Op het moment dat er meer Claymores in het spel komen wordt het stukken beter.
Wat jij wilt kan met een PSP.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:12 schreef mschol het volgende:
iets kleins waar ik zowel Anime en muziek op kan luisteren is er niet echt helaas
(naja is er wel, in de vorm van de asus EEE of de Ipod touch, maar de EEE vind ik net eff te groot voor een muziek speler en de ipod touch is stervens duur)
Oh het wordt nog steeds beter. Er zit een stuk wat echt indrukwekkend wasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 06:55 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wat voorbarig geweest, vanaf aflevering 5 werd het heel wat interessanter.
hmm niet aan gedacht.. qua prijs ook acceptabel..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat jij wilt kan met een PSP.
Met http://www.pspvideo9.com/ kun je AVI omzetten naar PSP formaat. En met http://www.videora.com/ kun je zelfs torrents op je PSP downloaden en meteen converten. Werkt super.
voor korte tramreisjes vind ik een notebook kopen wat overkillquote:Alleen kijk ik dus liever op een notebook
[..]
yep de EEE is al te krijgen voor 249 ex verzendkosten, de Zen X-Fi vind ik erg lelijk door die 9 knopjes (waar kennelijk ook slecht gebruik van gemaakt wordt..)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:54 schreef Quir het volgende:
Mischien een Creative X-Fi? Weet niet precies hoe groot hij is, heb hem alleen wel 's langs zien komen.
als ik dus alleen op mp3 uit was had ik de Creative ZEN 8GB of 16GB versie gehaald...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:01 schreef wdn het volgende:
Voor een tramrit zou ik trouwens video droppen en gewoon alleen voor muziek gaan.
Ja maar dan moet je wel nog duo sticks kopen. En een 4 Gb kost 50 euro ofzo. Voor 4 is dat 200 euro extra om de 16 Gb te halen. (ik meen dat er standaard een 32 Mb inzit voor savegames maar die is met mp3s zo vol...).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik dus alleen op mp3 uit was had ik de Creative ZEN 8GB of 16GB versie gehaald...
de 16GB is echter bijna even duur als een PSP
teveel keus? jazekerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel nog duo sticks kopen. En een 4 Gb kost 50 euro ofzo. Voor 4 is dat 200 euro extra om de 16 Gb te halen. (ik meen dat er standaard een 32 Mb inzit voor savegames maar die is met mp3s zo vol...).
Het is gewoon teveel keus he![]()
klinkt interessant.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:48 schreef Ge4ce het volgende:
Steampunk (Adventure, Fantasy), vliegtuigjes (het gebeurt dus voornamelijk in de lucht), 2 protagonisten die een levende 'cargo' hebben om de wereld te 'helen'. Serieus met af en toe humor, heel mooie animatie en goed verhaallijn. (26 eps)
[ afbeelding ]
Dat wordt ieder jaar gedaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:39 schreef Quir het volgende:
Hoe bedoel je, wat de beste anime is?
Is het alweer een jaar geleden?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:09 schreef Ge4ce het volgende:
Word het overigens niet weer eens tijd voor animéverkiezingen?
Het grote Animéverkiezingstopic - Deel 3quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat wordt ieder jaar gedaan.
Helaas is het vaak heeeeeeeeeel veeeeeeeel denkwerk
[..]
Is het alweer een jaar geleden?
goed idee...quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:09 schreef Ge4ce het volgende:
Word het overigens niet weer eens tijd voor animéverkiezingen?
Nee, scrollknopjes zijn zooooo 200X.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:53 schreef Jordy-B het volgende:
spoilertags? Heb jij geen scrollknop?
Het grote Animéverkiezingstopic - Deel 3 [uitslag]quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:34 schreef Quir het volgende:
Eens een oud topic opzoeken, welke won vorig jaar dan?
Dat vermoeden had ik direct toen ik zag dat het niet in de derde editie gedaan was, maar ach, in een jaar hebben mensen misschien een manga of twee extra gelezen. En als het nou blijkt dat het manga deel gewoon niets word. Zal het ook niet bij de uitslag betrokken worden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:02 schreef Jordy-B het volgende:
leuk idee om Manga erbij te betrekken, al vermoed ik dat het aantal manga-lezers wel eens zou kunnen tegenvallen (krijg je rare lijstjes van).
Als er te weinig deelnemers zijn, krijg je niet echt een duidelijke nummer 1, da's gewoon lastig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:06 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik direct toen ik zag dat het niet in de derde editie gedaan was, maar ach, in een jaar hebben mensen misschien een manga of twee extra gelezen. En als het nou blijkt dat het manga deel gewoon niets word. Zal het ook niet bij de uitslag betrokken worden.
ah, er heeft er een XXXHolic gevolgd, hoor...quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:00 schreef Ge4ce het volgende:
Het is iets...traditioneels...dat jongens op jonge leeftijd vrouwelijke kleren dragen...zodat wanneer ze volwassen worden...mentaal sterker zijn...of iets?
In ieder geval niet echt westers, denk ik?![]()
Guilty.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ah, er heeft er een XXXHolic gevolgd, hoor...
nl/EU versies? of US versie's?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:24 schreef wdn het volgende:
Ik heb vandaag de 4 delen van Elfenlied gevonden bij onze MM voor 60 euro.
Onze MM heeft anime ingeslagen zeg. De NANA, Bleach, Hellsing boxen lagen er compleet. Zelfs xxxHolic en een heleboel andere series.
de US box is ook wel tof:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:30 schreef wdn het volgende:
Koffiegast: ja![]()
mschol: nl/fr (van Kaze). Ja, ik weet hetmaar ik kon de verleiding niet weerstaan. De hoezen waren zooooo mooi gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan 4 zo 123 (pun intended) niet vinden
ik ga binnenkort gewoon een normale CC aanvragen, koste me 20 euro p/j...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:37 schreef wdn het volgende:
sinaasappelsapje volgens mij mag ik jouw kijk op anime welIk vond Nana ook geweldig
Hopelijk beginnen ze snel aan het volgende seizoen.
Ik zie dat je bij horror nog geen 3de heb ingevoerd. Blood+ en Monster en Serial Experiment Lain kan ik je aanraden![]()
(betreft het verkiezingstopic)
edit: Die ziet er ook goed uit jaIk heb me hier aangemeld: https://www.neteller.com/home/index.jsf
Met de upgrade versie kun je een plastic visa card krijgen en via iDeal kun je je saldo opwaarderen.
Dus die amerikaanse versie zal ik ook wel kopen![]()
OF die moet in Nederland te vinden zijn ergens; dan ga ik daar eens kijken als je weet of er winkels in NL zijn die de US versie verkopen
De figurines wil ik ook hebben
ik vind 20 eur nog mee vallen, en risico: tja daar ben je zelf bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:18 schreef wdn het volgende:
Normale cc kost teveel en is teveel risico voor mij (been there, done that...).
sinaasappelsapje:
http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/photo/02.jpg
http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/photo/08.jpg
http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/photo/09.jpg
Helaas waren dit very limited editions in 200en nog wat... http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/index.html Niet meer te krijgentenzij via ebay ofzo.
Oh en dit is genoeg elfen lied voor nu/mijWe hebben al eens een topic volgeluld met Lucy
beide gezien, beide leuk..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:20 schreef Sh0g het volgende:
Ik kijk nu: Fate Stay/Night en Amaenaideyo!
Compleet verschillende series, maar best leuk.
Nana isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:37 schreef wdn het volgende:
sinaasappelsapje volgens mij mag ik jouw kijk op anime welIk vond Nana ook geweldig
Hopelijk beginnen ze snel aan het volgende seizoen.
Ik zie dat je bij horror nog geen 3de heb ingevoerd. Blood+ en Monster en Serial Experiment Lain kan ik je aanraden![]()
(betreft het verkiezingstopic)
edit: Die ziet er ook goed uit jaIk heb me hier aangemeld: https://www.neteller.com/home/index.jsf
Met de upgrade versie kun je een plastic visa card krijgen en via iDeal kun je je saldo opwaarderen.
Dus die amerikaanse versie zal ik ook wel kopen![]()
OF die moet in Nederland te vinden zijn ergens; dan ga ik daar eens kijken als je weet of er winkels in NL zijn die de US versie verkopen
De figurines wil ik ook hebben
Levenslang opsluiten die kerelquote:A 21-year-old Japanese man was arrested on Thursday for posting a message on the 2ch online message board in which he allegedly threatened to kill voice actress and singer Nana Mizuki and her fans. According to the authorities, the suspect Masaki Hori wrote on June 19 at around 4:46 a.m., "I'll use a dagger knife and a two-ton truck to commit a massacre" upon Mizuki and her devotees at Yoyogi, the Tokyo site of her planned concert on July 5. The weapons described in the message echo the weapons used in the June 8 massacre in Akihabara that left seven people dead.
Hori is a part-time worker at a shop for the Yomiuri Shimbun paper in Kawasaki City in central Japan. According to the police investigation, Hori wrote the message to see what reaction it would cause. The authorities did not find a dagger knife or a two-ton truck at Hori's home or its surroundings. They believe that it is highly possible that Hori was motivated by his desire to see people's reactions to threats, but they intend to continue investigating for other alleged crimes.
Mizuki went ahead and performed her concert before a full house of 12,000 attendees on the evening of July 5 at the Yoyogi National Gymnasium arena. Before singing her final song, she briefly touched upon the arrest by mentioning her surprise and feelings of regret at the recent news. She said the experience reminded her that there would be trouble and stress in a long life, but it is important to be light-hearted and spur-of-the-moment. She added, "I want all of you to take more care of yourselves." Mizuki has performed dozens of vocal roles in her decade-long career, including Naruto's Hinata Hyuga, Fullmetal Alchemist's Wrath, and Rosario + Vampire's Moka Akashiya.
Seven hours before the Akihabara massacre on June 8, a person posted a mobile phone bulletin board message in which he claimed he would kill people with a vehicle and a knife. The police are attempting to link this message and others to the suspect in the Akihabara case, Tomohiro Katō. Kyoto's High-Tech Crime Task Force began monitoring online forums for predictions of crimes in the wake of the Akihabara massacre, and their investigation on the threat against Mizuki led police to Hori.
6 januari of 1 juni?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:15 schreef wdn het volgende:
Tot 2009-01-06 staan er manga's gepland voor NANA.En de anime begint pas na het afsluiten van de manga dus dat duurt helaas nog even.
Dat dansje..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:50 schreef Quir het volgende:
Vanochtend begonnen aan Suzumiya Haruhi no Yuutsu, na het zien van een niet afgemaakte AMV met dat dansje. Dacht dat hij erg lam zou zijn, maar ik betrapte mezelf er toch op dat ik hem leuk vond.
Het is dat of fillers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Levenslang opsluiten die kerel
Tot 2009-01-06 staan er manga's gepland voor NANA.En de anime begint pas na het afsluiten van de manga dus dat duurt helaas nog even.
Oh jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:50 schreef Quir het volgende:
Vanochtend begonnen aan Suzumiya Haruhi no Yuutsu, na het zien van een niet afgemaakte AMV met dat dansje. Dacht dat hij erg lam zou zijn, maar ik betrapte mezelf er toch op dat ik hem leuk vond.
Appleseed heeft echt schiterrende graphics op bepaalde momenten (zoals die futuristische stad en de gevechten!) maar soms doen de personages wat "computerspelachtig" aan. Ook heeft deze anime, net zoals films als Spirited Away, Origine, Howl's Moving Castle,... het probleem dat het verhaal rare sprongen vertoont(wisselende allianties..)quote:Op zondag 6 juli 2008 14:08 schreef Sh0g het volgende:
Had gisteravond Appleseed gekeken. Best wel vermakelijk en mooi gemaakt, ook al lijken de ogen van de characters niet echt 'levend' om het maar zo te zeggen. Ze kijken wel, maar ze wekken niet de indruk iets te zien. De ogen zijn mooi, maar niet sprekend zeg maar.
Ik ben nu bezig met Haibane Renmei. Zeer mooi getekende, luchtige, daily life anime met een vleugje mystiek.
Claymore was puur heerschend, alleen jammer van dat einde. Ik twijfel tussen Blood+, Samurai Champloo, darker than BLACK en dat Sola ziet er toch wel heel gaaf uitquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef wdn het volgende:
Ja nou 13 episodes kijkt altijd snel weg
Ik kijk zelf meer naar tekenstijl en kwaliteit van het verhaal. Tenzij het fantasy is dan kijk ik het zelfs als het verhaal 'slecht' is
They are my noble masters kun je losse afleveringen van kijken omdat het niet een verhaal heeft. Dat maakt het makkelijk. R+V kun je ook los kijken (binnen de meeste eps (max 3) wordt een tegenstander verslagen) maar kent wel een 'eindbaas'.
sinterklaaskapoentje qua elfenlied, death note zijn er GEEN anime's bijgekomen die hier aan kunnen tippen. Geen. Als ik het tot de anime beperkt met een goed meeslepend verhaal en spanning zijn we snel uitgepraat...
Ken je Claymore al? Die vond ik erg goed alhoewel een 2de seizoen lang laat wachten. Vampire Knight was leuk (en kent een s2 binnenkort) maar is minder dan elfenlied of een blood+. Misschien dat die 2 je bevallen. Sola was aardig verwarrend (maar dan op de goede manier)
The Daughter of Twenty Faces kan wat zijn (maar die anime is volop bezig). Mystery/detective.
niet zeuren en kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Claymore was puur heerschend, alleen jammer van dat einde. Ik twijfel tussen Blood+, Samurai Champloo, darker than BLACK en dat Sola ziet er toch wel heel gaaf uit![]()
En neon genesis evangelion (echt zo'n klassieker must see geval volgens mij), maar geen zin in mecha gebeuren
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:10 schreef wdn het volgende:
Sola kan ik aanraden. Het is zo'n anime waar je tig keer op het verkeerde been wordt gezet en je aan het eind eens even moet nadenken of wat je gezien hebt allemaal wel klopte![]()
Not quite sure, maar misschien AIR?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:26 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik las die omschrijving van Sola en ik zweer, ik heb een anime gezien waarin EXACT dezelfde scène voorkam, maar ik kan er niet meer opkomen. Dat een meisje zat te kloten met een blikjesautomaat en dat een jongen die foto's zat te maken vanaf een pier naar haar toe ging en haar hielp en uiteindelijk viel er een blikje en draait 'ie zich om, maar is ze weg. DAMN ik kan me niet meer herinneren welke animé dat was, iemand?
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze animé heb gezien en hem ben vergeten.
AIR? Shana no Shakugan? Alleen was dat met meloenbroodquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:26 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik las die omschrijving van Sola en ik zweer, ik heb een anime gezien waarin EXACT dezelfde scène voorkam, maar ik kan er niet meer opkomen. Dat een meisje zat te kloten met een blikjesautomaat en dat een jongen die foto's zat te maken vanaf een pier naar haar toe ging en haar hielp en uiteindelijk viel er een blikje en draait 'ie zich om, maar is ze weg. DAMN ik kan me niet meer herinneren welke animé dat was, iemand?
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze animé heb gezien en hem ben vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door wdn op 04-08-2008 06:58:13 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Dat is 'Air"quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:08 schreef Bakakame het volgende:
Er was in ieder geval een muur bij een strand en zee en een jongen en een meisje en een blikjesautomaat. Of een pakjesautomaat, maargoed.
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Top 11;
1. ~ [106] One Piece
2. ~ [32] Code Geass
3. ~ [29] Bleach
4. +3 [25] Full Metal Alchemist
5. * [23] Gintama
6. +1 [22] Death Note
6. -2 [22] Tengen Toppa Gurren Laggan
8. -4 [19] Lucky Star
8. -2 [19] Reborn!
10. ~ [15] Naruto
11. ~ [15] Cowboy Bebop
Top 11; Alternative point count
1. ~ [164] One Piece
2. ~ [68] Code Geass
3. ~ [60] Bleach
4. +1 [51] Full Metal Alchemist
5. +1 [42] Death Note
6. -2 [41] Tengen Toppa Gurren Laggan
7. ~ [34] Naruto
7. * [34] Samurai Champloo
9. ~ [32] Cowboy Bebop
10. -3 [31] Lucky Star
10. * [31] Gintama
Top 4; Alternative point count
1. ~ [34] One Piece
2. * [8] Gintama
3. -1 [7] Code Geass
4. -2 [6] Lucky Star
4. -2 [6] Katekyo Hitman Reborn
4. * [6] Tengen Toppa Gurren Lagann
4. * [6] Bleach
4. * [6] Fullmetal Alchemist
Ik weet 't, maar ik heb eigenlijk weinig in te brengen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:18 schreef Ge4ce het volgende:
Vergeet Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4 niet!
En de tussenstand op een ander forum. (Populariteit verkiezingen)
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Quir het volgende:
Gisteren Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan gezien en vandaag True Tears, maar (spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat is echt heerlijk als je geen zin hebt in verhaallijn en wel in belachelijke randomness
:')
a4e heeft die gereleased als dual audio.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
probleem, ik wil de 2e (en de overige 11) episode van DNA^2 zien met engelse subs maar ik vind echt werkelijk alle talen behalve engels. Veoh, youtube en googlevideo en torrentsites al geprobeerd en ik doe niet aan "nieuwsgroepen" of dergelijke.
tnx4datipzquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef Quir het volgende:
Heb je voor je anime al Anime6.org geprobeert? Die heeft de mijne meestal wel als ik geen torrent kan vinden op Torrentz.com.
En ja, echt maf.
PIPIRU PIRU PIRU PI (ofzo)
Volgens mij wordt linkjes naar torrentsites e.d. posten niet bepaald gewaardeerd door de mods..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef Quir het volgende:
Heb je voor je anime al [..] geprobeert? Die heeft de mijne meestal wel als ik geen torrent kan vinden op [..].
En ja, echt maf.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef Quir het volgende:
En ja, echt maf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
hijs vervelend op een leuke manierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:40 schreef wdn het volgende:
Verdomme mschol. Daar wordt ik melig van
die torrent had ik eerst ook, kijk op *ughe*isohunt*ughe* voor eentje die 200+kb snelheid heeftquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:49 schreef Quir het volgende:
Ik ben Sola aan het downloaden. Met een beetje geluk kan ik hem rond kerstmis kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
al 2/3x 3200 bonus points ingeleverdquote:
quote:mschol: Strike Witches is echt wat voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow dus ik sta zo bekend![]()
Slayers megatorrent loopt trouwens inmiddels al 4 dagen te puffen (verdomde handig een 1TB schijf)
en is op 83%
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef wdn het volgende:
3108 bonuspunten op BT
mschol: Strike Witches is echt wat voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratio: 5.430 Up: 1206.95 GB Down: 222.29 GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 26 bonuspunten, niet dat die rewards invloed hebben op mn ratio oidVind 't zo jammer dat BT zo langzaam is.....
[ Bericht 8% gewijzigd door zquing op 08-08-2008 20:44:49 ]"Those unforgettable days, for them I live"
ik kan mij de avi versie van CCS nog herrinneren via emule..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Quir het volgende:
Mijn record was mijn Rurouni Kenshin download, die duurde +3w
Ik behaal hier ook zo'n blazin' speeds.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mij de avi versie van CCS nog herrinneren via emule..
ruim 3 weken downloaden, non stop met maximaal 30 kb/sec ofzo
Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Quir het volgende:
Mijn record was mijn Rurouni Kenshin download, die duurde +3w
het is dan ook gebaseerd op een boekkenreeks, het verhaal gaat nog veel verderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Dus 12 Kingdoms eindigt met heel veel onbeantwoorde vragen.![]()
Wat is Japans voor godverdomme?
Daar was ik al achter ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:20 schreef zquing het volgende:
[..]
het is dan ook gebaseerd op een boekkenreeks, het verhaal gaat nog veel verder
Ja van mij ook, Alleen heb ik alle afleveringen afgekeken voordat ik zoiet had van WTF kut eindequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dacht
Hehe, ja, ik ken 't...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dacht
maar dat was snel toendertijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik behaal hier ook zo'n blazin' speeds.
FullMetal Alchemist en Ergo Proxy zijn voor mij standaard aanraders.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef Desunoto het volgende:
Hey, leuke topic!
Ik heb niet veel manga gelezen en anime gekeken maar i.i.g wel Death Note en die vond ik helemaal geweldig. Heb ook iets van Elven Lied gezien maar dat was iets te bloedering ;x (ik kan wel tegen blood & violence maar niet te veel graag) Ik vroeg me af of iemand me misschien een goede serie kan aanraden? Death Note = amazing. Verhaal zat super in elkaar en de personages waren geweldig. Helaas alles alweer gezien :x en ook stukje van de manga gelezen alleen die vond ik minder leuk (mee gestopt dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
SPOILER: death noteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onoverkomelijk wat er is gebeurd. Niet perse dat het M en N hadden hoeven zijn maar beide samen kwamen op het nivo van L. Ieder voor zich was afgemaakt door Light.
[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 10-08-2008 21:32:22 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
moet je met glasvezel dan (behalve zo snel downloaden dat je er niet tegenop kan kijken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:14 schreef torn_Machina het volgende:
Hunter x Hunter heb ik gisteren ook even binnen gehengeld. Je moet toch wel even goed je nieuwe glasvezel verbinding testen.![]()
Nu nog tijd vrij maken om het te kijken.
Ik betaal er 5 euro minder voor dan mijn vorige abbo, reden genoeg dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je met glasvezel dan (behalve zo snel downloaden dat je er niet tegenop kan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |