abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:30:55 #201
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60497928
Koffiegast: ja
mschol: nl/fr (van Kaze). Ja, ik weet het maar ik kon de verleiding niet weerstaan. De hoezen waren zooooo mooi gemaakt

Kan 4 zo 123 (pun intended ) niet vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door wdn op 01-08-2008 21:44:45 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_60498050
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:30 schreef wdn het volgende:
Koffiegast: ja
mschol: nl/fr (van Kaze). Ja, ik weet het maar ik kon de verleiding niet weerstaan. De hoezen waren zooooo mooi gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kan 4 zo 123 (pun intended ) niet vinden
de US box is ook wel tof:
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:37:17 #203
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60498051
sinaasappelsapje volgens mij mag ik jouw kijk op anime wel Ik vond Nana ook geweldig Hopelijk beginnen ze snel aan het volgende seizoen.

Ik zie dat je bij horror nog geen 3de heb ingevoerd. Blood+ en Monster en Serial Experiment Lain kan ik je aanraden

(betreft het verkiezingstopic )

edit: Die ziet er ook goed uit ja Ik heb me hier aangemeld: https://www.neteller.com/home/index.jsf
Met de upgrade versie kun je een plastic visa card krijgen en via iDeal kun je je saldo opwaarderen.
Dus die amerikaanse versie zal ik ook wel kopen
OF die moet in Nederland te vinden zijn ergens; dan ga ik daar eens kijken als je weet of er winkels in NL zijn die de US versie verkopen
De figurines wil ik ook hebben

[ Bericht 20% gewijzigd door wdn op 01-08-2008 21:44:23 ]
pi_60498537
Serial Experiments Lain leek me inderdaad wel wat, die staat al een tijdje op m'n 'nog te kijken' lijst.
Mooi die Elfen Lied dvd's, die moet ik ook maar eens een keer kopen. En figurines? Waar?
Ik ben al een tijdje op zoek naar Elfen Lied merchandise, maar zonder resultaat helaas.
pi_60498614
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:37 schreef wdn het volgende:
sinaasappelsapje volgens mij mag ik jouw kijk op anime wel Ik vond Nana ook geweldig Hopelijk beginnen ze snel aan het volgende seizoen.

Ik zie dat je bij horror nog geen 3de heb ingevoerd. Blood+ en Monster en Serial Experiment Lain kan ik je aanraden

edit: Die ziet er ook goed uit ja Ik heb me hier aangemeld: https://www.neteller.com/home/index.jsf
Met de upgrade versie kun je een plastic visa card krijgen en via iDeal kun je je saldo opwaarderen.
OF die moet in Nederland te vinden zijn ergens; dan ga ik daar eens kijken als je weet of er winkels in NL zijn die de US versie verkopen
ik ga binnenkort gewoon een normale CC aanvragen, koste me 20 euro p/j...
boeiuh
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:18:37 #206
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60498981
Normale cc kost teveel en is teveel risico voor mij (been there, done that...).

sinaasappelsapje:
http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/photo/02.jpg
http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/photo/08.jpg
http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/photo/09.jpg

Helaas waren dit very limited editions in 200en nog wat... http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/index.html Niet meer te krijgen tenzij via ebay ofzo.

Oh en dit is genoeg elfen lied voor nu/mij We hebben al eens een topic volgeluld met Lucy
pi_60499176
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:18 schreef wdn het volgende:
Normale cc kost teveel en is teveel risico voor mij (been there, done that...).

sinaasappelsapje:
http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/photo/02.jpg
http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/photo/08.jpg
http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/photo/09.jpg

Helaas waren dit very limited editions in 200en nog wat... http://www.hobby-wave.com/DreamTech/nyu_nana/index.html Niet meer te krijgen tenzij via ebay ofzo.

Oh en dit is genoeg elfen lied voor nu/mij We hebben al eens een topic volgeluld met Lucy
ik vind 20 eur nog mee vallen, en risico: tja daar ben je zelf bij
ikzelf zal een zo laag mogelijk limiet geven waar ik wel voldoende speling mee heb (waarschijnlijk ¤500)
pi_60500454
Die PVC-figuren heb ik wel eens gezien ja.. Helaas onbetaalbaar. 400 dollar op Ebay.
pi_60500851
morgen 2x 1tb schijfje erbij eindelijk weer wat ruimte (en een boel dvd's die ik kan backuppen naar HD)
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 01:15:31 #210
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60502817
Ik heb een nieuwe achtergrond voor mijn beamer en ps3
Zal niet zeggen van welke dvd de achtergrond afkomt

sinaasappelsapje: sommige hobby's kosten nu eenmaal geld
Ik heb 690 euro uitgegeven voor lotr (3 extended dvds, 3 beeldjes en 2 ringen)
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:20:45 #211
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60510705
Ik kijk nu: Fate Stay/Night en Amaenaideyo!

Compleet verschillende series, maar best leuk.
pi_60511642
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:20 schreef Sh0g het volgende:
Ik kijk nu: Fate Stay/Night en Amaenaideyo!

Compleet verschillende series, maar best leuk.
beide gezien, beide leuk..

m;n creative zen doet et errug leuk
tis mogelijk anime te kijken MAAR de subs moeten dan wel de hele onderkant vullen
pi_60513317
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:37 schreef wdn het volgende:

Nana is
wil ook meer
"Those unforgettable days, for them I live"
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 19:15:02 #214
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60513633
quote:
A 21-year-old Japanese man was arrested on Thursday for posting a message on the 2ch online message board in which he allegedly threatened to kill voice actress and singer Nana Mizuki and her fans. According to the authorities, the suspect Masaki Hori wrote on June 19 at around 4:46 a.m., "I'll use a dagger knife and a two-ton truck to commit a massacre" upon Mizuki and her devotees at Yoyogi, the Tokyo site of her planned concert on July 5. The weapons described in the message echo the weapons used in the June 8 massacre in Akihabara that left seven people dead.

Hori is a part-time worker at a shop for the Yomiuri Shimbun paper in Kawasaki City in central Japan. According to the police investigation, Hori wrote the message to see what reaction it would cause. The authorities did not find a dagger knife or a two-ton truck at Hori's home or its surroundings. They believe that it is highly possible that Hori was motivated by his desire to see people's reactions to threats, but they intend to continue investigating for other alleged crimes.

Mizuki went ahead and performed her concert before a full house of 12,000 attendees on the evening of July 5 at the Yoyogi National Gymnasium arena. Before singing her final song, she briefly touched upon the arrest by mentioning her surprise and feelings of regret at the recent news. She said the experience reminded her that there would be trouble and stress in a long life, but it is important to be light-hearted and spur-of-the-moment. She added, "I want all of you to take more care of yourselves." Mizuki has performed dozens of vocal roles in her decade-long career, including Naruto's Hinata Hyuga, Fullmetal Alchemist's Wrath, and Rosario + Vampire's Moka Akashiya.

Seven hours before the Akihabara massacre on June 8, a person posted a mobile phone bulletin board message in which he claimed he would kill people with a vehicle and a knife. The police are attempting to link this message and others to the suspect in the Akihabara case, Tomohiro Katō. Kyoto's High-Tech Crime Task Force began monitoring online forums for predictions of crimes in the wake of the Akihabara massacre, and their investigation on the threat against Mizuki led police to Hori.
Levenslang opsluiten die kerel

Tot 2009-01-06 staan er manga's gepland voor NANA.En de anime begint pas na het afsluiten van de manga dus dat duurt helaas nog even.

[ Bericht 2% gewijzigd door wdn op 02-08-2008 19:20:09 ]
pi_60518771
Vanochtend begonnen aan Suzumiya Haruhi no Yuutsu, na het zien van een niet afgemaakte AMV met dat dansje. Dacht dat hij erg lam zou zijn, maar ik betrapte mezelf er toch op dat ik hem leuk vond.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 3 augustus 2008 @ 01:43:50 #216
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_60520224
Net Last Exile opnieuw afgekeken, hoewel ik zelden steampunk kijk, blijft het een van de betere anime.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:15 schreef wdn het volgende:

Tot 2009-01-06 staan er manga's gepland voor NANA.En de anime begint pas na het afsluiten van de manga dus dat duurt helaas nog even.
6 januari of 1 juni?
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 23:50 schreef Quir het volgende:
Vanochtend begonnen aan Suzumiya Haruhi no Yuutsu, na het zien van een niet afgemaakte AMV met dat dansje. Dacht dat hij erg lam zou zijn, maar ik betrapte mezelf er toch op dat ik hem leuk vond.
Dat dansje..
The Internets, I needs it..
pi_60521198
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:15 schreef wdn het volgende:

[..]

Levenslang opsluiten die kerel

Het is dat of fillers.

Wees blij dat ze netjes wachten totdat de manga weer genoeg materiaal geeft om een fatsoenlijke serie mee te maken, ipv dat ze de tussenliggende periode overbruggen met honderd nietszeggende afleveringen (a.k.a. fillers)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 3 augustus 2008 @ 10:32:20 #218
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60522600
Tuurlijk Jordy-B Ik snap het wel. En het is niet dat ik niets te kijken heb maar toch.,. dan liever 1 anime episode per 2 of zelfs 3 maanden ofzo dan wachten tot 2010

NANA is een maandelijkse manga uitgave dus het gaat niet echt hard.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 23:50 schreef Quir het volgende:
Oh ja

Ze zei WAKU WAKU!!!

Dr_Crouton: dat is januari.

[ Bericht 64% gewijzigd door wdn op 03-08-2008 10:38:42 ]
pi_60524654
Verkiezingen van een ander forum, pas de vierde dag. (Gelijk begonnen als die van hier.)
Enige verschil is dat die van het een forum een populariteit verkiezing is, niet zo uitgebreid.
En het is een One Piece forum, vandaar de Top 11 en Top 4.

Top 11;
1. [34] One Piece
2. [23] Code Geass
3. [17] Tengen Toppa Gurren Lagann
4. [16] Lucky Star
5. [11] Bleach
6. [9] Naruto
7. [8] D.Gray-man
7. [8] Reborn!
7. [8] Death Note
7. [8] Fullmetal Alchemist
7. [8] Hunter X Hunter

Top 11; Alternative point count
1. [57] One Piece
2. [44] Code Geass
3. [28] Tengen Toppa Gurren Lagann
4. [23] Bleach
5. [21] Fullmetal Alchemist
6. [20] Lucky Star
7. [17] Death Note
7. [17] Melancholy of Suzumiya Haruhi
7. [17] Naruto
10. [16] Eyeshield 21
11. [15] Minami-ke

Top 4; Alternative point count
1. [10] One Piece
2. [6] Lucky Star
2. [6] Code Geass
4. [5] Tengen Toppa Gurren Lagann
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_60526582
Is er al iets bekend over het tweede seizoen?

Oh, en die AMV hierboven is 'm niet, ik had hem geupload op Tinypic om aan iemand te laten zien, ff zoeken.

Deze is het, slechte kwaliteit (had geen zin om hem lang te laten uploaden) en ik heb hem snel uitgeknipt dus er zit nog een beeld bij van de vorige die niet afgemaakt was, en het einde (het was een 15 minuten durend filmpje van niet-afgemaakte AMV's van die studio).
  zondag 3 augustus 2008 @ 15:02:01 #221
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60527000
Ge4ce totaaaaaaaal geen smaak daaro
Quir: '2008' is wat ik weet, Dus dat zou betekenen vanaf oktober (laatste seizoen).
En mijn 2 amv's zijn zeker niet wat jij bedoelde maar waren er 2 die ik gebookmarked heb
pi_60527580
Ik verneem net dat er vrij recent een tweede Appleseed uit is? Is daar al een topic over?
  zondag 3 augustus 2008 @ 16:14:18 #223
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60528528
Appleseed Ex Machina bedoel je? Die is 30.5.2008 uitgekomen.
Is te vinden op Tokyo Toshokan maar heb die ook gezien bij Media Markt en Videoland
pi_60529672
Top 11;
1. [34] One Piece
2. [23] Code Geass
3. [17] Tengen Toppa Gurren Lagann
4. [16] Lucky Star
5. [11] Bleach
6. [9] Naruto
7. [8] D.Gray-man
7. [8] Reborn!
7. [8] Death Note
7. [8] Fullmetal Alchemist
7. [8] Hunter X Hunter

Naruto en Bleach boven Fullmetal Alchemist...
pi_60530198
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:08 schreef Sh0g het volgende:
Had gisteravond Appleseed gekeken. Best wel vermakelijk en mooi gemaakt, ook al lijken de ogen van de characters niet echt 'levend' om het maar zo te zeggen. Ze kijken wel, maar ze wekken niet de indruk iets te zien. De ogen zijn mooi, maar niet sprekend zeg maar.

Ik ben nu bezig met Haibane Renmei. Zeer mooi getekende, luchtige, daily life anime met een vleugje mystiek.
Appleseed heeft echt schiterrende graphics op bepaalde momenten (zoals die futuristische stad en de gevechten!) maar soms doen de personages wat "computerspelachtig" aan. Ook heeft deze anime, net zoals films als Spirited Away, Origine, Howl's Moving Castle,... het probleem dat het verhaal rare sprongen vertoont(wisselende allianties..)
pi_60537776
Weet iemand nog wat animes die makkelijk wegkijken (zoals Suzumiya Haruhi no Yuutsu) van rond de 13 afleveringen (een soort van standaard)?
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:33:32 #227
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60538542
13 eps?
Someday's Dreamers.
Good witch of the West
Vampire Knight (komt een s2 van in oktober)
Shining Tears X Wind
Rosario and Vampire (aanrader)
W-Wish
Sola
To Heart
H2O - Footprints in the Sand
Spice and Wolf (kan ik aanraden)
Witchblade
Genshiken
True tears
Zombie Loan
They are my noble masters (humor; leuk en aan te raden).

Nog meer nodig? Ik heb ze allemaal met plezier gekeken maar ze verschillen nog al van genre (zombies, humor, fantasy etc) dus kan best zijn dat je er niks aan vind. anidb of wiki zijn je vriend

[ Bericht 23% gewijzigd door wdn op 03-08-2008 23:42:27 ]
pi_60538795
Als ze gemakkelijk wegkijken zal ik deze even opzoeken, bedankt.
  † In Memoriam † zondag 3 augustus 2008 @ 23:45:03 #229
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_60538941
Ben de laatste tijd een beetje afwezig hier, veel op vakantie enzo . Net mezelf door Tengen Toppa Gurren Lagann en Gravitation heen geworstelt en ik heb weer zin in een goeie animé a la death note of Hunter x Hunter, Elfen Lied.

Oh ja, en GEEN Naruto-achtige characters een van de redenen dat ik met soul eater ben gestopt
:')
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:46:47 #230
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60538991
Ja nou 13 episodes kijkt altijd snel weg
Ik kijk zelf meer naar tekenstijl en kwaliteit van het verhaal. Tenzij het fantasy is dan kijk ik het zelfs als het verhaal 'slecht' is

They are my noble masters kun je losse afleveringen van kijken omdat het niet een verhaal heeft. Dat maakt het makkelijk. R+V kun je ook los kijken (binnen de meeste eps (max 3) wordt een tegenstander verslagen) maar kent wel een 'eindbaas'.

sinterklaaskapoentje qua elfenlied, death note zijn er GEEN anime's bijgekomen die hier aan kunnen tippen. Geen. Als ik het tot de anime beperkt met een goed meeslepend verhaal en spanning zijn we snel uitgepraat...

Ken je Claymore al? Die vond ik erg goed alhoewel een 2de seizoen lang laat wachten. Vampire Knight was leuk (en kent een s2 binnenkort) maar is minder dan elfenlied of een blood+. Misschien dat die 2 je bevallen. Sola was aardig verwarrend (maar dan op de goede manier )

The Daughter of Twenty Faces kan wat zijn (maar die anime is volop bezig). Mystery/detective.

[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 03-08-2008 23:53:49 ]
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 00:00:31 #231
pi_60539398
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef wdn het volgende:
Ja nou 13 episodes kijkt altijd snel weg
Ik kijk zelf meer naar tekenstijl en kwaliteit van het verhaal. Tenzij het fantasy is dan kijk ik het zelfs als het verhaal 'slecht' is

They are my noble masters kun je losse afleveringen van kijken omdat het niet een verhaal heeft. Dat maakt het makkelijk. R+V kun je ook los kijken (binnen de meeste eps (max 3) wordt een tegenstander verslagen) maar kent wel een 'eindbaas'.

sinterklaaskapoentje qua elfenlied, death note zijn er GEEN anime's bijgekomen die hier aan kunnen tippen. Geen. Als ik het tot de anime beperkt met een goed meeslepend verhaal en spanning zijn we snel uitgepraat...

Ken je Claymore al? Die vond ik erg goed alhoewel een 2de seizoen lang laat wachten. Vampire Knight was leuk (en kent een s2 binnenkort) maar is minder dan elfenlied of een blood+. Misschien dat die 2 je bevallen. Sola was aardig verwarrend (maar dan op de goede manier )

The Daughter of Twenty Faces kan wat zijn (maar die anime is volop bezig). Mystery/detective.
Claymore was puur heerschend, alleen jammer van dat einde. Ik twijfel tussen Blood+, Samurai Champloo, darker than BLACK en dat Sola ziet er toch wel heel gaaf uit

En neon genesis evangelion (echt zo'n klassieker must see geval volgens mij), maar geen zin in mecha gebeuren
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:10:00 #232
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60539688
Sola kan ik aanraden. Het is zo'n anime waar je tig keer op het verkeerde been wordt gezet en je aan het eind eens even moet nadenken of wat je gezien hebt allemaal wel klopte

En Samurai Champloo is helemaaaaal niks mis mee. Waanzinnig goed.
pi_60539706
Hm, ja, maar ik ben op het moment ook bezig met Rurouni Kenshin. Als ik een dag lam ben tussendoor ga ik op bed liggen en kan ik 13 afleveringen kijken. Ik hou meer van korte series omdat je daar minder lang mee bezig bent, maar als een serie goed is heb ik het er ook wel voor over er 200 van te kijken (afleveringen, voor de grappenmakers).

Ik heb in ieder geval een paar nieuwe anime's die me wel leuk lijken die nu aan het downloaden zijn.
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:12:32 #234
122997 zquing
Drama Junk
pi_60539749
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Claymore was puur heerschend, alleen jammer van dat einde. Ik twijfel tussen Blood+, Samurai Champloo, darker than BLACK en dat Sola ziet er toch wel heel gaaf uit

En neon genesis evangelion (echt zo'n klassieker must see geval volgens mij), maar geen zin in mecha gebeuren
niet zeuren en kijken
  maandag 4 augustus 2008 @ 01:26:37 #235
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60541224
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:10 schreef wdn het volgende:
Sola kan ik aanraden. Het is zo'n anime waar je tig keer op het verkeerde been wordt gezet en je aan het eind eens even moet nadenken of wat je gezien hebt allemaal wel klopte

Ik las die omschrijving van Sola en ik zweer, ik heb een anime gezien waarin EXACT dezelfde scène voorkam, maar ik kan er niet meer opkomen. Dat een meisje zat te kloten met een blikjesautomaat en dat een jongen die foto's zat te maken vanaf een pier naar haar toe ging en haar hielp en uiteindelijk viel er een blikje en draait 'ie zich om, maar is ze weg. DAMN ik kan me niet meer herinneren welke animé dat was, iemand?
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze animé heb gezien en hem ben vergeten.
pi_60541747
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:26 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ik las die omschrijving van Sola en ik zweer, ik heb een anime gezien waarin EXACT dezelfde scène voorkam, maar ik kan er niet meer opkomen. Dat een meisje zat te kloten met een blikjesautomaat en dat een jongen die foto's zat te maken vanaf een pier naar haar toe ging en haar hielp en uiteindelijk viel er een blikje en draait 'ie zich om, maar is ze weg. DAMN ik kan me niet meer herinneren welke animé dat was, iemand?
Not quite sure, maar misschien AIR?
pi_60541758
Er was in ieder geval een muur bij een strand en zee en een jongen en een meisje en een blikjesautomaat. Of een pakjesautomaat, maargoed.
  maandag 4 augustus 2008 @ 06:44:10 #238
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60542562
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:26 schreef Sh0g het volgende:

[..]

AIR? Shana no Shakugan? Alleen was dat met meloenbrood

Kan best zijn dat je Sola al gezien hebt

Oh in 2010 komt er een live action movie van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door wdn op 04-08-2008 06:58:13 ]
pi_60545116
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 02:08 schreef Bakakame het volgende:
Er was in ieder geval een muur bij een strand en zee en een jongen en een meisje en een blikjesautomaat. Of een pakjesautomaat, maargoed.
Dat is 'Air"
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60545448
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Dat is 'Air"
Weet ik
Ik bedoelde het als aanvulling op mijn post daarvoor

"Misschien was het AIR, er was in ieder geval dit en dit en dit"
pi_60546725
Nee I know maar wilde even alle twijfel wegnemen, alleen twijfel ik nu zelf. Ik was waarschijnlijk niet helemaal wakker toen ik de posts las van de afgelopen dagen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_60553915
YaY m'n CCS collectie is nu helemaal compleet
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:42:35 #243
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60555362
Kun je nu kaarten vangen?
pi_60555507
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:42 schreef wdn het volgende:
Kun je nu kaarten vangen?
heb helaas geen staf erbij gekregen
pi_60608390
Gisteren Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan gezien en vandaag True Tears, maar (spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60628991
Vergeet Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4 niet!

En de tussenstand op een ander forum. (Populariteit verkiezingen)
quote:
Top 11;
1. ~ [106] One Piece
2. ~ [32] Code Geass
3. ~ [29] Bleach
4. +3 [25] Full Metal Alchemist
5. * [23] Gintama
6. +1 [22] Death Note
6. -2 [22] Tengen Toppa Gurren Laggan
8. -4 [19] Lucky Star
8. -2 [19] Reborn!
10. ~ [15] Naruto
11. ~ [15] Cowboy Bebop

Top 11; Alternative point count
1. ~ [164] One Piece
2. ~ [68] Code Geass
3. ~ [60] Bleach
4. +1 [51] Full Metal Alchemist
5. +1 [42] Death Note
6. -2 [41] Tengen Toppa Gurren Laggan
7. ~ [34] Naruto
7. * [34] Samurai Champloo
9. ~ [32] Cowboy Bebop
10. -3 [31] Lucky Star
10. * [31] Gintama

Top 4; Alternative point count
1. ~ [34] One Piece
2. * [8] Gintama
3. -1 [7] Code Geass
4. -2 [6] Lucky Star
4. -2 [6] Katekyo Hitman Reborn
4. * [6] Tengen Toppa Gurren Lagann
4. * [6] Bleach
4. * [6] Fullmetal Alchemist
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_60629745
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:18 schreef Ge4ce het volgende:
Vergeet Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4 niet!

En de tussenstand op een ander forum. (Populariteit verkiezingen)
[..]

Ik weet 't, maar ik heb eigenlijk weinig in te brengen.

Kijk nu btw Shakugan no Shana.
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 17:16:45 #248
pi_60632254
probleem, ik wil de 2e (en de overige 11) episode van DNA^2 zien met engelse subs maar ik vind echt werkelijk alle talen behalve engels. Veoh, youtube en googlevideo en torrentsites al geprobeerd en ik doe niet aan "nieuwsgroepen" of dergelijke.

† In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 17:18:12 #249
pi_60632287
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Quir het volgende:
Gisteren Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan gezien en vandaag True Tears, maar (spoiler)
SPOILER
, dat is echt heerlijk als je geen zin hebt in verhaallijn en wel in belachelijke randomness
pi_60633923
Heb je voor je anime al Anime6.org geprobeert? Die heeft de mijne meestal wel als ik geen torrent kan vinden op Torrentz.com.

En ja, echt maf.

PIPIRU PIRU PIRU PI (ofzo)
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:11:41 #251
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60634622
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
probleem, ik wil de 2e (en de overige 11) episode van DNA^2 zien met engelse subs maar ik vind echt werkelijk alle talen behalve engels. Veoh, youtube en googlevideo en torrentsites al geprobeerd en ik doe niet aan "nieuwsgroepen" of dergelijke.

a4e heeft die gereleased als dual audio.
Staat gewoon op mininova met titel 'DNA2 Dual audio aka dna^2 OVA'.
Dual audio mag hopelijk japans/engels betekenen
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 19:35:41 #252
pi_60635137
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef Quir het volgende:
Heb je voor je anime al Anime6.org geprobeert? Die heeft de mijne meestal wel als ik geen torrent kan vinden op Torrentz.com.

En ja, echt maf.

tnx4datipz

check ook deel 2, meer ecchi
pi_60635235
quote:
Heb je voor je anime al [..] geprobeert? Die heeft de mijne meestal wel als ik geen torrent kan vinden op [..].

En ja, echt maf.

Volgens mij wordt linkjes naar torrentsites e.d. posten niet bepaald gewaardeerd door de mods..
pi_60636659
quote:
En ja, echt maf.

donderdag 7 augustus 2008 @ 21:38:05 #255
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60637772
SPOILER
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:40:34 #256
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60637833
Verdomme mschol. Daar wordt ik melig van
pi_60639865
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:40 schreef wdn het volgende:
Verdomme mschol. Daar wordt ik melig van
hijs vervelend op een leuke manier
pi_60642587
Haha ja, ik heb "seizoen" 2 ook gezien. Keep on "Pi-piru-piru-piru-pi-piru-pi"-in'

"Shakugan no Shana" bevalt me tot nu toe ook eigenlijk wel, geen geweldige diepe betekenissen of wat dan ook, maar wél vermakelijk.
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 02:05:18 #259
pi_60643896
Sola is mooi , morgen verder kijken
pi_60651577
Ik ben Sola aan het downloaden. Met een beetje geluk kan ik hem rond kerstmis kijken.
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:50:47 #261
pi_60651633
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:49 schreef Quir het volgende:
Ik ben Sola aan het downloaden. Met een beetje geluk kan ik hem rond kerstmis kijken.
die torrent had ik eerst ook, kijk op *ughe*isohunt*ughe* voor eentje die 200+kb snelheid heeft
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:01:28 #262
122997 zquing
Drama Junk
pi_60651918
Doe eens aardig en doe dat soort dingen in de fobo's
verder private trackers
pi_60653942
117kB/s
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:19:38 #264
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60664319
3108 bonuspunten op BT

mschol: Strike Witches is echt wat voor jou
SPOILER
SPOILER
pi_60665655
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef wdn het volgende:
3108 bonuspunten op BT
al 2/3x 3200 bonus points ingeleverd
quote:
SPOILER
SPOILER

ow dus ik sta zo bekend

Slayers megatorrent loopt trouwens inmiddels al 4 dagen te puffen (verdomde handig een 1TB schijf )
en is op 83%
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:17:46 #266
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60665920
Hehehehehehehehe. Ja jij kijkt toch CCS dus past er wel bij

Slayers duurde bij mij iets van 6 dagen.
Konjiki no gash bell s1 staat op 39 Tb upload. Private tracker Die levert bonuspunten

Ben vanmiddag met Da Capo begonnen en die kijk ik allemaal in 1x af met wat eet en slaappauzes
Toch niks te doen dit weekend.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:38:01 #267
122997 zquing
Drama Junk
pi_60666445
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef wdn het volgende:
3108 bonuspunten op BT

SPOILER
SPOILER
Ratio: 5.430 Up: 1206.95 GB Down: 222.29 GB

en 26 bonuspunten, niet dat die rewards invloed hebben op mn ratio oid Vind 't zo jammer dat BT zo langzaam is.....

[ Bericht 8% gewijzigd door zquing op 08-08-2008 20:44:49 ]
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:55:57 #268
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60669048
Ik ook De wachttijd zuigt zwaar

Maar weer terug naar anime

Op mijn lijstje staan ook nog...
Digital Devil. Is dat gerelateerd aan de game!?
Sadamitsu the destroyer.
Pet Shop of Horrors
Ninja_Gaiden

Iemand die deze gezien heeft en ze slecht vond?
pi_60669171
Mijn record was mijn Rurouni Kenshin download, die duurde +3w
pi_60672775
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Quir het volgende:
ik kan mij de avi versie van CCS nog herrinneren via emule..
ruim 3 weken downloaden, non stop met maximaal 30 kb/sec ofzo
pi_60682308
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:45 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kan mij de avi versie van CCS nog herrinneren via emule..
ruim 3 weken downloaden, non stop met maximaal 30 kb/sec ofzo
Ik behaal hier ook zo'n blazin' speeds.
pi_60682583
Dus 12 Kingdoms eindigt met heel veel onbeantwoorde vragen. Wat is Japans voor godverdomme?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:34:42 #273
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60683566
Iets met 'kami' erin
pi_60684330
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Quir het volgende:
Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dacht
pi_60684440
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Dus 12 Kingdoms eindigt met heel veel onbeantwoorde vragen. Wat is Japans voor godverdomme?
het is dan ook gebaseerd op een boekkenreeks, het verhaal gaat nog veel verder
pi_60684820
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:20 schreef zquing het volgende:

[..]

het is dan ook gebaseerd op een boekkenreeks, het verhaal gaat nog veel verder
Daar was ik al achter ja. Ik wil meer zien nu.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:08:52 #277
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60685153
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:13 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dacht
Ja van mij ook, Alleen heb ik alle afleveringen afgekeken voordat ik zoiet had van WTF kut einde
De manga is onlangs afgelopen en er werd op blogs gezet als zijnde een "super super slecht einde".
pi_60685499
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:13 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Hehe, ja, ik ken 't...
pi_60696282
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:33 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik behaal hier ook zo'n blazin' speeds.
maar dat was snel toendertijd
hij kakte regelmatig in.. (zeker 3 weken, maar kan niet meer achterhalen hoe lang ik er precies over heb gedaan, helaas)
was 11GB
  zondag 10 augustus 2008 @ 08:46:39 #280
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60699610
pi_60711803
nu bezig met Planetes
leuke serie maar anders dan andere serie's over de ruimte,het verhaal is een stuk realistischer.
geen geluid in de ruimte,mensen kunnen ziek worden van de straling en worden zwakker van de gewichtsloosheid,en het kleinste rondvliegende boutje kan een ramp betekenen.
ben op de helft en de serie kijkt lekker weg
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_60713703
Hey, leuke topic!

Ik heb niet veel manga gelezen en anime gekeken maar i.i.g wel Death Note en die vond ik helemaal geweldig. Heb ook iets van Elven Lied gezien maar dat was iets te bloedering ;x (ik kan wel tegen blood & violence maar niet te veel graag) Ik vroeg me af of iemand me misschien een goede serie kan aanraden? Death Note = amazing. Verhaal zat super in elkaar en de personages waren geweldig. Helaas alles alweer gezien :x en ook stukje van de manga gelezen alleen die vond ik minder leuk (mee gestopt dus)
pi_60714984
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef Desunoto het volgende:
Hey, leuke topic!

Ik heb niet veel manga gelezen en anime gekeken maar i.i.g wel Death Note en die vond ik helemaal geweldig. Heb ook iets van Elven Lied gezien maar dat was iets te bloedering ;x (ik kan wel tegen blood & violence maar niet te veel graag) Ik vroeg me af of iemand me misschien een goede serie kan aanraden? Death Note = amazing. Verhaal zat super in elkaar en de personages waren geweldig. Helaas alles alweer gezien :x en ook stukje van de manga gelezen alleen die vond ik minder leuk (mee gestopt dus)
FullMetal Alchemist en Ergo Proxy zijn voor mij standaard aanraders.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:00:04 #284
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60715292
De banners hier geven aan hoe goed iedereen Death Note vond: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4563

Hier is een zoekfunktie om op genre te zoeken:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=genren Death Note valt onder Fantasy/Mystery. Eerlijk gezegd een combinatie die niet vaak voorkomt. Plus het verhaal was ijzersterk waardoor het een aparte plaats heeft gekregen dus je zult weinig vergelijkbaars in kwaliteit tegenkomen.

Qua mystery kan ik 'the daughter of twenty faces' aanraden alhoewel die nog aan de gang is.
Vampire Knight heb ik erg van genoten. Goed verhaal, mooie tekeningen. Misschien dat dat wat is voor je. Maar een Death Note is het niet Claymore was erg goed. Maar die kent af en toe aardig wat bloed. Incl. een onthoofding Blood+ was ook erg goed. Edoch ook hier gaat het er soms bloederig aan toe
Sola was aardig. Soort van mystery. FullMetal Alchemist is goede fantasy met een twist in de afsluitende film

Hier kun je zien welke persoon aan een anime heeft gewerkt en waar die persoon nog meer aan werkte: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/compare.php Soms is de stijl van de artiest voldoende om al zijn/haar werk te volgen.

Ongeacht genre of voorkeur kan ik xxxHolic aanraden en alles wat door CLAMP is gemaakt (Tsubasa Chronicles). Daarnaast zijn de series die Square Enix maakt nagenoeg altijd heel goed. Hou je ook van humor en romance anime? Of muziek anime?

Hier heeft iemand anime op volgorde van een eigen ranking geplaatst (vreemd maar death note staat er niet bij ) http://www.theanimereview.com/ Zou een leidraad kunnen zijn. Dat wat daar op A+ A en A- staat is de moeite waard.

Er moet nog een site zijn waar ze bij een anime een 'als je deze goed vind vind je volgens onze bezoekers deze ook leuk" hebben maar ik weer de url niet meer Iemand anders zal het wel vertellen hoop ik
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:01:27 #285
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60715336
dubbel-

edit: voor het overige zou ik aanraden om anime blogs te lezen. Dat is voor mij DE manier gebleken om de goede series op te pakken want als er een blog over is is het meestal de moeite waard. Overigens kijk ik echt alles
pi_60715586
Trouwens, vonden jullie Death Note niet te ver gezocht na... (spoiler)
SPOILER
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:26:11 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60716074
Nee. Ik vind van niet.
SPOILER: death note
Onoverkomelijk wat er is gebeurd. Niet perse dat het M en N hadden hoeven zijn maar beide samen kwamen op het nivo van L. Ieder voor zich was afgemaakt door Light.

[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 10-08-2008 21:32:22 ]
pi_60727252
Bedankt voor de reacties!

Ik ga dus FullMetal Alchemist, Ergo Proxy,The Daughter of Twenty Faces, Sola, xxxHolic en andere zeker proberen! En ik heb geen idee of ik van muziek en humor/romance animes houd.. heb er namelijk nog geen gezien. xD Ik heb alleen maar goede ervaringen met Square Enix gehad trouwens.. maar dat waren alleen games haha.

Thanks again voor je reacties en de sites! Cheers!
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2008 @ 13:12:33 #289
pi_60730781
Desunoto, check Hunter X Hunter, de enige serie die ik beter vond dan death note Veel van het zelfde niveau nadenken als DN, veel actie maar niet teveel. Zeer inspiratievolle characters en de beste animé die ik ken.

En sola begint saai te worden, ben nu op de helft. Maar ik vertrouw er op dat het spannend word in de 2e helft. Ik ga nu maar verder kijken dan .
pi_60731505
Ja, ik ga maar 's verder met Shakugan no Shana...
pi_60732929
De code Geass van deze week is echt fantastisch!
pi_60749019
omg !
waar je wel niet tegenaan loopt in de wandelgangen van het internet
pi_60749130
_!
pi_60762852
Hunter X Hunter.. mm klinkt goed! Ik hield wel van dat "nadenken" in Death Note. Thanks!

mschol... wow, just wow... XD
pi_60763977
Hunter x Hunter heb ik gisteren ook even binnen gehengeld. Je moet toch wel even goed je nieuwe glasvezel verbinding testen.

Nu nog tijd vrij maken om het te kijken.
pi_60764652
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:14 schreef torn_Machina het volgende:
Hunter x Hunter heb ik gisteren ook even binnen gehengeld. Je moet toch wel even goed je nieuwe glasvezel verbinding testen.

Nu nog tijd vrij maken om het te kijken.
moet je met glasvezel dan (behalve zo snel downloaden dat je er niet tegenop kan kijken?
pi_60764980
Bijna toe aan #66
pi_60766540
Net klaar met Shakugan no Shana (seizoen 1 en 2)
pi_60770387
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef mschol het volgende:

[..]

moet je met glasvezel dan (behalve zo snel downloaden dat je er niet tegenop kan kijken?
Ik betaal er 5 euro minder voor dan mijn vorige abbo, reden genoeg dus. En echt veel meer downloaden ,zal nog wel meevallen. Het is gewoon makkelijk dat ik nu voor batch torrents mijn pc niet dag en nacht aan moet laten staan.
pi_60779275
Sola is hier bijna klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')