Ik behaal hier ook zo'n blazin' speeds.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mij de avi versie van CCS nog herrinneren via emule..
ruim 3 weken downloaden, non stop met maximaal 30 kb/sec ofzo
Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Quir het volgende:
Mijn record was mijn Rurouni Kenshin download, die duurde +3w
het is dan ook gebaseerd op een boekkenreeks, het verhaal gaat nog veel verderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Dus 12 Kingdoms eindigt met heel veel onbeantwoorde vragen.![]()
Wat is Japans voor godverdomme?
Daar was ik al achter ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:20 schreef zquing het volgende:
[..]
het is dan ook gebaseerd op een boekkenreeks, het verhaal gaat nog veel verder
Ja van mij ook, Alleen heb ik alle afleveringen afgekeken voordat ik zoiet had van WTF kut eindequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dacht
Hehe, ja, ik ken 't...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dacht
maar dat was snel toendertijdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik behaal hier ook zo'n blazin' speeds.
FullMetal Alchemist en Ergo Proxy zijn voor mij standaard aanraders.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef Desunoto het volgende:
Hey, leuke topic!
Ik heb niet veel manga gelezen en anime gekeken maar i.i.g wel Death Note en die vond ik helemaal geweldig. Heb ook iets van Elven Lied gezien maar dat was iets te bloedering ;x (ik kan wel tegen blood & violence maar niet te veel graag) Ik vroeg me af of iemand me misschien een goede serie kan aanraden? Death Note = amazing. Verhaal zat super in elkaar en de personages waren geweldig. Helaas alles alweer gezien :x en ook stukje van de manga gelezen alleen die vond ik minder leuk (mee gestopt dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
SPOILER: death noteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onoverkomelijk wat er is gebeurd. Niet perse dat het M en N hadden hoeven zijn maar beide samen kwamen op het nivo van L. Ieder voor zich was afgemaakt door Light.
[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 10-08-2008 21:32:22 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
moet je met glasvezel dan (behalve zo snel downloaden dat je er niet tegenop kan kijken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:14 schreef torn_Machina het volgende:
Hunter x Hunter heb ik gisteren ook even binnen gehengeld. Je moet toch wel even goed je nieuwe glasvezel verbinding testen.![]()
Nu nog tijd vrij maken om het te kijken.
Ik betaal er 5 euro minder voor dan mijn vorige abbo, reden genoeg dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je met glasvezel dan (behalve zo snel downloaden dat je er niet tegenop kan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |