abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60684820
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:20 schreef zquing het volgende:

[..]

het is dan ook gebaseerd op een boekkenreeks, het verhaal gaat nog veel verder
Daar was ik al achter ja. Ik wil meer zien nu.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:08:52 #277
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60685153
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:13 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dacht
Ja van mij ook, Alleen heb ik alle afleveringen afgekeken voordat ik zoiet had van WTF kut einde
De manga is onlangs afgelopen en er werd op blogs gezet als zijnde een "super super slecht einde".
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_60685499
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:13 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dacht
Hehe, ja, ik ken 't...
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60696282
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:33 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik behaal hier ook zo'n blazin' speeds.
maar dat was snel toendertijd
hij kakte regelmatig in.. (zeker 3 weken, maar kan niet meer achterhalen hoe lang ik er precies over heb gedaan, helaas)
was 11GB
  zondag 10 augustus 2008 @ 08:46:39 #280
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60699610
pi_60711803
nu bezig met Planetes
leuke serie maar anders dan andere serie's over de ruimte,het verhaal is een stuk realistischer.
geen geluid in de ruimte,mensen kunnen ziek worden van de straling en worden zwakker van de gewichtsloosheid,en het kleinste rondvliegende boutje kan een ramp betekenen.
ben op de helft en de serie kijkt lekker weg
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_60713703
Hey, leuke topic!

Ik heb niet veel manga gelezen en anime gekeken maar i.i.g wel Death Note en die vond ik helemaal geweldig. Heb ook iets van Elven Lied gezien maar dat was iets te bloedering ;x (ik kan wel tegen blood & violence maar niet te veel graag) Ik vroeg me af of iemand me misschien een goede serie kan aanraden? Death Note = amazing. Verhaal zat super in elkaar en de personages waren geweldig. Helaas alles alweer gezien :x en ook stukje van de manga gelezen alleen die vond ik minder leuk (mee gestopt dus)
pi_60714984
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef Desunoto het volgende:
Hey, leuke topic!

Ik heb niet veel manga gelezen en anime gekeken maar i.i.g wel Death Note en die vond ik helemaal geweldig. Heb ook iets van Elven Lied gezien maar dat was iets te bloedering ;x (ik kan wel tegen blood & violence maar niet te veel graag) Ik vroeg me af of iemand me misschien een goede serie kan aanraden? Death Note = amazing. Verhaal zat super in elkaar en de personages waren geweldig. Helaas alles alweer gezien :x en ook stukje van de manga gelezen alleen die vond ik minder leuk (mee gestopt dus)
FullMetal Alchemist en Ergo Proxy zijn voor mij standaard aanraders.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:00:04 #284
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60715292
De banners hier geven aan hoe goed iedereen Death Note vond: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4563

Hier is een zoekfunktie om op genre te zoeken:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=genren Death Note valt onder Fantasy/Mystery. Eerlijk gezegd een combinatie die niet vaak voorkomt. Plus het verhaal was ijzersterk waardoor het een aparte plaats heeft gekregen dus je zult weinig vergelijkbaars in kwaliteit tegenkomen.

Qua mystery kan ik 'the daughter of twenty faces' aanraden alhoewel die nog aan de gang is.
Vampire Knight heb ik erg van genoten. Goed verhaal, mooie tekeningen. Misschien dat dat wat is voor je. Maar een Death Note is het niet Claymore was erg goed. Maar die kent af en toe aardig wat bloed. Incl. een onthoofding Blood+ was ook erg goed. Edoch ook hier gaat het er soms bloederig aan toe
Sola was aardig. Soort van mystery. FullMetal Alchemist is goede fantasy met een twist in de afsluitende film

Hier kun je zien welke persoon aan een anime heeft gewerkt en waar die persoon nog meer aan werkte: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/compare.php Soms is de stijl van de artiest voldoende om al zijn/haar werk te volgen.

Ongeacht genre of voorkeur kan ik xxxHolic aanraden en alles wat door CLAMP is gemaakt (Tsubasa Chronicles). Daarnaast zijn de series die Square Enix maakt nagenoeg altijd heel goed. Hou je ook van humor en romance anime? Of muziek anime?

Hier heeft iemand anime op volgorde van een eigen ranking geplaatst (vreemd maar death note staat er niet bij ) http://www.theanimereview.com/ Zou een leidraad kunnen zijn. Dat wat daar op A+ A en A- staat is de moeite waard.

Er moet nog een site zijn waar ze bij een anime een 'als je deze goed vind vind je volgens onze bezoekers deze ook leuk" hebben maar ik weer de url niet meer Iemand anders zal het wel vertellen hoop ik
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:01:27 #285
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60715336
dubbel-

edit: voor het overige zou ik aanraden om anime blogs te lezen. Dat is voor mij DE manier gebleken om de goede series op te pakken want als er een blog over is is het meestal de moeite waard. Overigens kijk ik echt alles
pi_60715586
Trouwens, vonden jullie Death Note niet te ver gezocht na... (spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:26:11 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60716074
Nee. Ik vind van niet.
SPOILER: death note
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onoverkomelijk wat er is gebeurd. Niet perse dat het M en N hadden hoeven zijn maar beide samen kwamen op het nivo van L. Ieder voor zich was afgemaakt door Light.

[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 10-08-2008 21:32:22 ]
pi_60727252
Bedankt voor de reacties!

Ik ga dus FullMetal Alchemist, Ergo Proxy,The Daughter of Twenty Faces, Sola, xxxHolic en andere zeker proberen! En ik heb geen idee of ik van muziek en humor/romance animes houd.. heb er namelijk nog geen gezien. xD Ik heb alleen maar goede ervaringen met Square Enix gehad trouwens.. maar dat waren alleen games haha.

Thanks again voor je reacties en de sites! Cheers!
  † In Memoriam † maandag 11 augustus 2008 @ 13:12:33 #289
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_60730781
Desunoto, check Hunter X Hunter, de enige serie die ik beter vond dan death note Veel van het zelfde niveau nadenken als DN, veel actie maar niet teveel. Zeer inspiratievolle characters en de beste animé die ik ken.

En sola begint saai te worden, ben nu op de helft. Maar ik vertrouw er op dat het spannend word in de 2e helft. Ik ga nu maar verder kijken dan .
:')
pi_60731505
Ja, ik ga maar 's verder met Shakugan no Shana...
pi_60732929
De code Geass van deze week is echt fantastisch!
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60749019
omg !
waar je wel niet tegenaan loopt in de wandelgangen van het internet
pi_60749130
_!
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_60762852
Hunter X Hunter.. mm klinkt goed! Ik hield wel van dat "nadenken" in Death Note. Thanks!

mschol... wow, just wow... XD
pi_60763977
Hunter x Hunter heb ik gisteren ook even binnen gehengeld. Je moet toch wel even goed je nieuwe glasvezel verbinding testen.

Nu nog tijd vrij maken om het te kijken.
pi_60764652
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:14 schreef torn_Machina het volgende:
Hunter x Hunter heb ik gisteren ook even binnen gehengeld. Je moet toch wel even goed je nieuwe glasvezel verbinding testen.

Nu nog tijd vrij maken om het te kijken.
moet je met glasvezel dan (behalve zo snel downloaden dat je er niet tegenop kan kijken?
pi_60764980
Bijna toe aan #66
pi_60766540
Net klaar met Shakugan no Shana (seizoen 1 en 2)
pi_60770387
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef mschol het volgende:

[..]

moet je met glasvezel dan (behalve zo snel downloaden dat je er niet tegenop kan kijken?
Ik betaal er 5 euro minder voor dan mijn vorige abbo, reden genoeg dus. En echt veel meer downloaden ,zal nog wel meevallen. Het is gewoon makkelijk dat ik nu voor batch torrents mijn pc niet dag en nacht aan moet laten staan.
pi_60779275
Sola is hier bijna klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')