a4e heeft die gereleased als dual audio.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
probleem, ik wil de 2e (en de overige 11) episode van DNA^2 zien met engelse subs maar ik vind echt werkelijk alle talen behalve engels. Veoh, youtube en googlevideo en torrentsites al geprobeerd en ik doe niet aan "nieuwsgroepen" of dergelijke.
tnx4datipzquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef Quir het volgende:
Heb je voor je anime al Anime6.org geprobeert? Die heeft de mijne meestal wel als ik geen torrent kan vinden op Torrentz.com.
En ja, echt maf.
PIPIRU PIRU PIRU PI (ofzo)
Volgens mij wordt linkjes naar torrentsites e.d. posten niet bepaald gewaardeerd door de mods..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef Quir het volgende:
Heb je voor je anime al [..] geprobeert? Die heeft de mijne meestal wel als ik geen torrent kan vinden op [..].
En ja, echt maf.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:41 schreef Quir het volgende:
En ja, echt maf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
hijs vervelend op een leuke manierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:40 schreef wdn het volgende:
Verdomme mschol. Daar wordt ik melig van
die torrent had ik eerst ook, kijk op *ughe*isohunt*ughe* voor eentje die 200+kb snelheid heeftquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:49 schreef Quir het volgende:
Ik ben Sola aan het downloaden. Met een beetje geluk kan ik hem rond kerstmis kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
al 2/3x 3200 bonus points ingeleverdquote:
quote:mschol: Strike Witches is echt wat voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow dus ik sta zo bekend![]()
Slayers megatorrent loopt trouwens inmiddels al 4 dagen te puffen (verdomde handig een 1TB schijf)
en is op 83%
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef wdn het volgende:
3108 bonuspunten op BT
mschol: Strike Witches is echt wat voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratio: 5.430 Up: 1206.95 GB Down: 222.29 GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en 26 bonuspunten, niet dat die rewards invloed hebben op mn ratio oidVind 't zo jammer dat BT zo langzaam is.....
[ Bericht 8% gewijzigd door zquing op 08-08-2008 20:44:49 ]"Those unforgettable days, for them I live"
ik kan mij de avi versie van CCS nog herrinneren via emule..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Quir het volgende:
Mijn record was mijn Rurouni Kenshin download, die duurde +3w
Ik behaal hier ook zo'n blazin' speeds.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mij de avi versie van CCS nog herrinneren via emule..
ruim 3 weken downloaden, non stop met maximaal 30 kb/sec ofzo
Mijn record blijft Inuyasha, wéken over gedaan en toen ik alles binnenhad (ik wist in die tijd nog niet hoe ik bepaalde afl hogere prioriteit kon geven) heb ik alles gedelete, omdat het toch niet zo leuk was als ik dachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Quir het volgende:
Mijn record was mijn Rurouni Kenshin download, die duurde +3w
het is dan ook gebaseerd op een boekkenreeks, het verhaal gaat nog veel verderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Dus 12 Kingdoms eindigt met heel veel onbeantwoorde vragen.![]()
Wat is Japans voor godverdomme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |