Ken je Onegai Twins? En anders de klassieker Kimagure Orange Road...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef zquing het volgende:
kan iemand mij ff toffe shoujo aanraden, driehoeksverhoudingen, relaties dat soort spul
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef rakotto het volgende:
Akira is wel leuk, maar niet echt bijzonder ofzo.
Het is een goede film met een goed verhaal en al, maar niet bijzonder.quote:
...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is een goede film met een goed verhaal en al, maar niet bijzonder.
Shun! Shun the non believer!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Jep, 13 is de meest recente!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef rakotto het volgende:
Akira is wel leuk, maar niet echt bijzonder ofzo.
Vandaag Soul Eater 13 gezien, was best een leuke ep.Ik neem aan dat dat de meest recente episode is?
Ik hou je eraan.quote:
ai yori aoshi geprobeerd ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef zquing het volgende:
Als ik shoujo zeg bedoel ik echt die dingen die gemaakt zijn voor vrouwenNiet van die harems met te veel fanservice
Ik wil echte diepgang
prima!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:56 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik hou je eraan.![]()
En sinds wanneer zijn er Meets? O_o Volgens mij mis ik best wat groots of niet soms? xD
vrouwenseries en diepgang....quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef zquing het volgende:
Als ik shoujo zeg bedoel ik echt die dingen die gemaakt zijn voor vrouwenNiet van die harems met te veel fanservice
Ik wil echte diepgang
Hou je er even rekening meer dat Akira al van 1988 is (twintig jaar oud) en dat het voor veel mensen de eerste echte animé betekende...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Daar hou ik wel rekening mee hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hou je er even rekening meer dat Akira al van 1988 is (twintig jaar oud) en dat het voor veel mensen de eerste echte animé betekende...
Akira is eigenlijk iets voor Japanners. Het was de eerste keer dat iemand iets deed met iets dat leek op WW2. Tot dan toe was het een absoluut taboe om te spreken over een WW2 of een apocalypse. Daarnaast raakte het ook een aantal andere sociale punten aan die alleen voor Japanners een duidelijke impact hadden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hou je er even rekening meer dat Akira al van 1988 is (twintig jaar oud) en dat het voor veel mensen de eerste echte animé betekende...
vond 'm een beetje eentonig worden na ep 3, heb dus ook niet verder gekekenquote:Op maandag 7 juli 2008 01:37 schreef rakotto het volgende:
Denno Coil ep 1 gezien. Dit gaat een leuke anime worden denk ik zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |