Ken je Onegai Twins? En anders de klassieker Kimagure Orange Road...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef zquing het volgende:
kan iemand mij ff toffe shoujo aanraden, driehoeksverhoudingen, relaties dat soort spul
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef rakotto het volgende:
Akira is wel leuk, maar niet echt bijzonder ofzo.
Het is een goede film met een goed verhaal en al, maar niet bijzonder.quote:
...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is een goede film met een goed verhaal en al, maar niet bijzonder.
Shun! Shun the non believer!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Jep, 13 is de meest recente!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef rakotto het volgende:
Akira is wel leuk, maar niet echt bijzonder ofzo.
Vandaag Soul Eater 13 gezien, was best een leuke ep.Ik neem aan dat dat de meest recente episode is?
Ik hou je eraan.quote:
ai yori aoshi geprobeerd ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef zquing het volgende:
Als ik shoujo zeg bedoel ik echt die dingen die gemaakt zijn voor vrouwenNiet van die harems met te veel fanservice
Ik wil echte diepgang
prima!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:56 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik hou je eraan.![]()
En sinds wanneer zijn er Meets? O_o Volgens mij mis ik best wat groots of niet soms? xD
vrouwenseries en diepgang....quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef zquing het volgende:
Als ik shoujo zeg bedoel ik echt die dingen die gemaakt zijn voor vrouwenNiet van die harems met te veel fanservice
Ik wil echte diepgang
Hou je er even rekening meer dat Akira al van 1988 is (twintig jaar oud) en dat het voor veel mensen de eerste echte animé betekende...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Daar hou ik wel rekening mee hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hou je er even rekening meer dat Akira al van 1988 is (twintig jaar oud) en dat het voor veel mensen de eerste echte animé betekende...
Akira is eigenlijk iets voor Japanners. Het was de eerste keer dat iemand iets deed met iets dat leek op WW2. Tot dan toe was het een absoluut taboe om te spreken over een WW2 of een apocalypse. Daarnaast raakte het ook een aantal andere sociale punten aan die alleen voor Japanners een duidelijke impact hadden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hou je er even rekening meer dat Akira al van 1988 is (twintig jaar oud) en dat het voor veel mensen de eerste echte animé betekende...
vond 'm een beetje eentonig worden na ep 3, heb dus ook niet verder gekekenquote:Op maandag 7 juli 2008 01:37 schreef rakotto het volgende:
Denno Coil ep 1 gezien. Dit gaat een leuke anime worden denk ik zo.![]()
nee ik versta waarschijnlijk net zoveel als jij , de game staat al wel in de pre-order ( importeren heb een amerikaanse 360 ) omdat de europese nog zo lang duurtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:44 schreef wdn het volgende:
Er was eens... een nieuwe Tales of Vesparia trailer
Iemand die de trailer hier helemaal verstaat? Er zitten zinnen tussen die ik herken en begrijp![]()
De 1ste eps van de nieuwe Slayer serie is weer als vanouds![]()
Lina Inverse op haar best
xxxHolic. Slayers is weer begonnenquote:Op zondag 13 juli 2008 10:27 schreef mschol het volgende:
"Zero no Tsukaima S3"
das onverwacht imho....
en ben geheel uit m'n anime doen, heb het afgelopen half jaar er amper opgelet, wat zijn goeie series (van zeg het afgelopen jaar?)
het hoeft ook niet perse eenquote:Op zondag 13 juli 2008 14:58 schreef wdn het volgende:
[..]
xxxHolic. Slayers is weer begonnenSoul Eater.
Voor het overige zijn er wel aardige series maar niks wat het afgelopen 1/2 jaar een![]()
belevenis was
Kurenai. Trouwens Vampire Knight vond ik heel goed gedaanquote:Op zondag 13 juli 2008 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
het hoeft ook niet perse eenbeleving te zijn
vampire knight heb ik al liggen zie ik, kurenai dacht ik ook al binnen te hebben, slayers lijkt wel grappig (alleen geen ruimte voor een 30GB torrentje nu, hopelijk binnenkort een 1TB schijf kopen, kan ik weer even voorruit.)quote:Op zondag 13 juli 2008 17:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Kurenai. Trouwens Vampire Knight vond ik heel goed gedaan
Allisson and Lilia vond ik ook goed.
Someday's Dreamer.
Himitsu.
Oh en er is een nieuwe anime in de stijl van Nanoha: Strike Witches. Te erg die kleding
Oh en Bus Gamer was wel leuk. En Kaji natuurlijk.
borisz: jups. Geweldig heIk heb een bloedhekel aan open eindes maar dit was er 1 met een open einde waar ik zoiets had van: hmmmmmmmmm.
Qua fantasy: als je Slayers nog niet ken: het is erg oud maar ik zag een torrent staat vandaag met alles erop en eraan getiteld "Everything Slayers (TV, Next, Try, Book of Spells, Excellent, Perfect, Return, Great, Gorgeous, Premium, Lost Universe)" Tis maar 30 GbOp tokyotosho.com
Dual! Parellel Trouble Adventure. Kekkaishi. Shining Tears X Wind. Shakugan no Shana.
Claymore. Utawarerumono. Maar je hebt fantasy en je hebt fantasy
Kyou Kara Maou
ik weet hoe torrents werkenquote:Op maandag 14 juli 2008 07:45 schreef wdn het volgende:
Ik heb vrijdag een nieuwe 750 Gb gekocht (MyBook essentials).
Mocht iemand een lijst willen van alles wat ik heb gezien de afgelopen 2 jaar PM me dan even.
Slayers: het leuke aan torrents is dat je seizoen 1 kunt downloaden en de rest stil kunt zetten.
Download de eerste eps van het nieuwe seizoen maarals je dat bevalt bevalt je de hele serie
Idd... zo werk ik ook, al kijk ik zelden naar de producent. De producent drukt niet zo sterk zijn stempel op een serie als een regisseur dat doet. Meestal kijk ik naar regisseur, muziek en verhaalschrijvers. Dat geeft je beter vergelijkingsmateriaal dan alleen naar de producent te kijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Sh0g het volgende:
Ik zoek nu ook veel animé via de producers. Als ik bepaalde animé tof vind zoek ik naar de producer die verantwoordelijk is voor animation work of music en voilá: een heel nieuw lijstje potentiële toffe series.
Anidb ftw.
Aanraders:MADHOUSE VAP Pony Canyon GONZO Lantis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |