abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60537776
Weet iemand nog wat animes die makkelijk wegkijken (zoals Suzumiya Haruhi no Yuutsu) van rond de 13 afleveringen (een soort van standaard)?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:33:32 #227
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60538542
13 eps?
Someday's Dreamers.
Good witch of the West
Vampire Knight (komt een s2 van in oktober)
Shining Tears X Wind
Rosario and Vampire (aanrader)
W-Wish
Sola
To Heart
H2O - Footprints in the Sand
Spice and Wolf (kan ik aanraden)
Witchblade
Genshiken
True tears
Zombie Loan
They are my noble masters (humor; leuk en aan te raden).

Nog meer nodig? Ik heb ze allemaal met plezier gekeken maar ze verschillen nog al van genre (zombies, humor, fantasy etc) dus kan best zijn dat je er niks aan vind. anidb of wiki zijn je vriend

[ Bericht 23% gewijzigd door wdn op 03-08-2008 23:42:27 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_60538795
Als ze gemakkelijk wegkijken zal ik deze even opzoeken, bedankt.
  † In Memoriam † zondag 3 augustus 2008 @ 23:45:03 #229
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_60538941
Ben de laatste tijd een beetje afwezig hier, veel op vakantie enzo . Net mezelf door Tengen Toppa Gurren Lagann en Gravitation heen geworstelt en ik heb weer zin in een goeie animé a la death note of Hunter x Hunter, Elfen Lied.

Oh ja, en GEEN Naruto-achtige characters een van de redenen dat ik met soul eater ben gestopt
:')
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:46:47 #230
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60538991
Ja nou 13 episodes kijkt altijd snel weg
Ik kijk zelf meer naar tekenstijl en kwaliteit van het verhaal. Tenzij het fantasy is dan kijk ik het zelfs als het verhaal 'slecht' is

They are my noble masters kun je losse afleveringen van kijken omdat het niet een verhaal heeft. Dat maakt het makkelijk. R+V kun je ook los kijken (binnen de meeste eps (max 3) wordt een tegenstander verslagen) maar kent wel een 'eindbaas'.

sinterklaaskapoentje qua elfenlied, death note zijn er GEEN anime's bijgekomen die hier aan kunnen tippen. Geen. Als ik het tot de anime beperkt met een goed meeslepend verhaal en spanning zijn we snel uitgepraat...

Ken je Claymore al? Die vond ik erg goed alhoewel een 2de seizoen lang laat wachten. Vampire Knight was leuk (en kent een s2 binnenkort) maar is minder dan elfenlied of een blood+. Misschien dat die 2 je bevallen. Sola was aardig verwarrend (maar dan op de goede manier )

The Daughter of Twenty Faces kan wat zijn (maar die anime is volop bezig). Mystery/detective.

[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 03-08-2008 23:53:49 ]
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 00:00:31 #231
pi_60539398
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef wdn het volgende:
Ja nou 13 episodes kijkt altijd snel weg
Ik kijk zelf meer naar tekenstijl en kwaliteit van het verhaal. Tenzij het fantasy is dan kijk ik het zelfs als het verhaal 'slecht' is

They are my noble masters kun je losse afleveringen van kijken omdat het niet een verhaal heeft. Dat maakt het makkelijk. R+V kun je ook los kijken (binnen de meeste eps (max 3) wordt een tegenstander verslagen) maar kent wel een 'eindbaas'.

sinterklaaskapoentje qua elfenlied, death note zijn er GEEN anime's bijgekomen die hier aan kunnen tippen. Geen. Als ik het tot de anime beperkt met een goed meeslepend verhaal en spanning zijn we snel uitgepraat...

Ken je Claymore al? Die vond ik erg goed alhoewel een 2de seizoen lang laat wachten. Vampire Knight was leuk (en kent een s2 binnenkort) maar is minder dan elfenlied of een blood+. Misschien dat die 2 je bevallen. Sola was aardig verwarrend (maar dan op de goede manier )

The Daughter of Twenty Faces kan wat zijn (maar die anime is volop bezig). Mystery/detective.
Claymore was puur heerschend, alleen jammer van dat einde. Ik twijfel tussen Blood+, Samurai Champloo, darker than BLACK en dat Sola ziet er toch wel heel gaaf uit

En neon genesis evangelion (echt zo'n klassieker must see geval volgens mij), maar geen zin in mecha gebeuren
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:10:00 #232
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60539688
Sola kan ik aanraden. Het is zo'n anime waar je tig keer op het verkeerde been wordt gezet en je aan het eind eens even moet nadenken of wat je gezien hebt allemaal wel klopte

En Samurai Champloo is helemaaaaal niks mis mee. Waanzinnig goed.
pi_60539706
Hm, ja, maar ik ben op het moment ook bezig met Rurouni Kenshin. Als ik een dag lam ben tussendoor ga ik op bed liggen en kan ik 13 afleveringen kijken. Ik hou meer van korte series omdat je daar minder lang mee bezig bent, maar als een serie goed is heb ik het er ook wel voor over er 200 van te kijken (afleveringen, voor de grappenmakers).

Ik heb in ieder geval een paar nieuwe anime's die me wel leuk lijken die nu aan het downloaden zijn.
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:12:32 #234
122997 zquing
Drama Junk
pi_60539749
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Claymore was puur heerschend, alleen jammer van dat einde. Ik twijfel tussen Blood+, Samurai Champloo, darker than BLACK en dat Sola ziet er toch wel heel gaaf uit

En neon genesis evangelion (echt zo'n klassieker must see geval volgens mij), maar geen zin in mecha gebeuren
niet zeuren en kijken
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 4 augustus 2008 @ 01:26:37 #235
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60541224
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:10 schreef wdn het volgende:
Sola kan ik aanraden. Het is zo'n anime waar je tig keer op het verkeerde been wordt gezet en je aan het eind eens even moet nadenken of wat je gezien hebt allemaal wel klopte

Ik las die omschrijving van Sola en ik zweer, ik heb een anime gezien waarin EXACT dezelfde scène voorkam, maar ik kan er niet meer opkomen. Dat een meisje zat te kloten met een blikjesautomaat en dat een jongen die foto's zat te maken vanaf een pier naar haar toe ging en haar hielp en uiteindelijk viel er een blikje en draait 'ie zich om, maar is ze weg. DAMN ik kan me niet meer herinneren welke animé dat was, iemand?
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze animé heb gezien en hem ben vergeten.
pi_60541747
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:26 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Ik las die omschrijving van Sola en ik zweer, ik heb een anime gezien waarin EXACT dezelfde scène voorkam, maar ik kan er niet meer opkomen. Dat een meisje zat te kloten met een blikjesautomaat en dat een jongen die foto's zat te maken vanaf een pier naar haar toe ging en haar hielp en uiteindelijk viel er een blikje en draait 'ie zich om, maar is ze weg. DAMN ik kan me niet meer herinneren welke animé dat was, iemand?
Not quite sure, maar misschien AIR?
pi_60541758
Er was in ieder geval een muur bij een strand en zee en een jongen en een meisje en een blikjesautomaat. Of een pakjesautomaat, maargoed.
  maandag 4 augustus 2008 @ 06:44:10 #238
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60542562
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:26 schreef Sh0g het volgende:

[..]

AIR? Shana no Shakugan? Alleen was dat met meloenbrood

Kan best zijn dat je Sola al gezien hebt

Oh in 2010 komt er een live action movie van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door wdn op 04-08-2008 06:58:13 ]
pi_60545116
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 02:08 schreef Bakakame het volgende:
Er was in ieder geval een muur bij een strand en zee en een jongen en een meisje en een blikjesautomaat. Of een pakjesautomaat, maargoed.
Dat is 'Air"
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60545448
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Dat is 'Air"
Weet ik
Ik bedoelde het als aanvulling op mijn post daarvoor

"Misschien was het AIR, er was in ieder geval dit en dit en dit"
pi_60546725
Nee I know maar wilde even alle twijfel wegnemen, alleen twijfel ik nu zelf. Ik was waarschijnlijk niet helemaal wakker toen ik de posts las van de afgelopen dagen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60553915
YaY m'n CCS collectie is nu helemaal compleet
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:42:35 #243
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60555362
Kun je nu kaarten vangen?
pi_60555507
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:42 schreef wdn het volgende:
Kun je nu kaarten vangen?
heb helaas geen staf erbij gekregen
pi_60608390
Gisteren Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan gezien en vandaag True Tears, maar (spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60628991
Vergeet Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4 niet!

En de tussenstand op een ander forum. (Populariteit verkiezingen)
quote:
Top 11;
1. ~ [106] One Piece
2. ~ [32] Code Geass
3. ~ [29] Bleach
4. +3 [25] Full Metal Alchemist
5. * [23] Gintama
6. +1 [22] Death Note
6. -2 [22] Tengen Toppa Gurren Laggan
8. -4 [19] Lucky Star
8. -2 [19] Reborn!
10. ~ [15] Naruto
11. ~ [15] Cowboy Bebop

Top 11; Alternative point count
1. ~ [164] One Piece
2. ~ [68] Code Geass
3. ~ [60] Bleach
4. +1 [51] Full Metal Alchemist
5. +1 [42] Death Note
6. -2 [41] Tengen Toppa Gurren Laggan
7. ~ [34] Naruto
7. * [34] Samurai Champloo
9. ~ [32] Cowboy Bebop
10. -3 [31] Lucky Star
10. * [31] Gintama

Top 4; Alternative point count
1. ~ [34] One Piece
2. * [8] Gintama
3. -1 [7] Code Geass
4. -2 [6] Lucky Star
4. -2 [6] Katekyo Hitman Reborn
4. * [6] Tengen Toppa Gurren Lagann
4. * [6] Bleach
4. * [6] Fullmetal Alchemist
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_60629745
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:18 schreef Ge4ce het volgende:
Vergeet Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4 niet!

En de tussenstand op een ander forum. (Populariteit verkiezingen)
[..]

Ik weet 't, maar ik heb eigenlijk weinig in te brengen.

Kijk nu btw Shakugan no Shana.
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 17:16:45 #248
pi_60632254
probleem, ik wil de 2e (en de overige 11) episode van DNA^2 zien met engelse subs maar ik vind echt werkelijk alle talen behalve engels. Veoh, youtube en googlevideo en torrentsites al geprobeerd en ik doe niet aan "nieuwsgroepen" of dergelijke.

† In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 17:18:12 #249
pi_60632287
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Quir het volgende:
Gisteren Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan gezien en vandaag True Tears, maar (spoiler)
SPOILER
, dat is echt heerlijk als je geen zin hebt in verhaallijn en wel in belachelijke randomness
pi_60633923
Heb je voor je anime al Anime6.org geprobeert? Die heeft de mijne meestal wel als ik geen torrent kan vinden op Torrentz.com.

En ja, echt maf.

PIPIRU PIRU PIRU PI (ofzo)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')