Claymore was puur heerschend, alleen jammer van dat einde. Ik twijfel tussen Blood+, Samurai Champloo, darker than BLACK en dat Sola ziet er toch wel heel gaaf uitquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:46 schreef wdn het volgende:
Ja nou 13 episodes kijkt altijd snel weg
Ik kijk zelf meer naar tekenstijl en kwaliteit van het verhaal. Tenzij het fantasy is dan kijk ik het zelfs als het verhaal 'slecht' is
They are my noble masters kun je losse afleveringen van kijken omdat het niet een verhaal heeft. Dat maakt het makkelijk. R+V kun je ook los kijken (binnen de meeste eps (max 3) wordt een tegenstander verslagen) maar kent wel een 'eindbaas'.
sinterklaaskapoentje qua elfenlied, death note zijn er GEEN anime's bijgekomen die hier aan kunnen tippen. Geen. Als ik het tot de anime beperkt met een goed meeslepend verhaal en spanning zijn we snel uitgepraat...
Ken je Claymore al? Die vond ik erg goed alhoewel een 2de seizoen lang laat wachten. Vampire Knight was leuk (en kent een s2 binnenkort) maar is minder dan elfenlied of een blood+. Misschien dat die 2 je bevallen. Sola was aardig verwarrend (maar dan op de goede manier)
The Daughter of Twenty Faces kan wat zijn (maar die anime is volop bezig). Mystery/detective.
niet zeuren en kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Claymore was puur heerschend, alleen jammer van dat einde. Ik twijfel tussen Blood+, Samurai Champloo, darker than BLACK en dat Sola ziet er toch wel heel gaaf uit![]()
En neon genesis evangelion (echt zo'n klassieker must see geval volgens mij), maar geen zin in mecha gebeuren
quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:10 schreef wdn het volgende:
Sola kan ik aanraden. Het is zo'n anime waar je tig keer op het verkeerde been wordt gezet en je aan het eind eens even moet nadenken of wat je gezien hebt allemaal wel klopte![]()
Not quite sure, maar misschien AIR?quote:Op maandag 4 augustus 2008 01:26 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik las die omschrijving van Sola en ik zweer, ik heb een anime gezien waarin EXACT dezelfde scène voorkam, maar ik kan er niet meer opkomen. Dat een meisje zat te kloten met een blikjesautomaat en dat een jongen die foto's zat te maken vanaf een pier naar haar toe ging en haar hielp en uiteindelijk viel er een blikje en draait 'ie zich om, maar is ze weg. DAMN ik kan me niet meer herinneren welke animé dat was, iemand?
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze animé heb gezien en hem ben vergeten.
AIR? Shana no Shakugan? Alleen was dat met meloenbroodquote:Op maandag 4 augustus 2008 01:26 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik las die omschrijving van Sola en ik zweer, ik heb een anime gezien waarin EXACT dezelfde scène voorkam, maar ik kan er niet meer opkomen. Dat een meisje zat te kloten met een blikjesautomaat en dat een jongen die foto's zat te maken vanaf een pier naar haar toe ging en haar hielp en uiteindelijk viel er een blikje en draait 'ie zich om, maar is ze weg. DAMN ik kan me niet meer herinneren welke animé dat was, iemand?
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze animé heb gezien en hem ben vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door wdn op 04-08-2008 06:58:13 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dat is 'Air"quote:Op maandag 4 augustus 2008 02:08 schreef Bakakame het volgende:
Er was in ieder geval een muur bij een strand en zee en een jongen en een meisje en een blikjesautomaat. Of een pakjesautomaat, maargoed.
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Top 11;
1. ~ [106] One Piece
2. ~ [32] Code Geass
3. ~ [29] Bleach
4. +3 [25] Full Metal Alchemist
5. * [23] Gintama
6. +1 [22] Death Note
6. -2 [22] Tengen Toppa Gurren Laggan
8. -4 [19] Lucky Star
8. -2 [19] Reborn!
10. ~ [15] Naruto
11. ~ [15] Cowboy Bebop
Top 11; Alternative point count
1. ~ [164] One Piece
2. ~ [68] Code Geass
3. ~ [60] Bleach
4. +1 [51] Full Metal Alchemist
5. +1 [42] Death Note
6. -2 [41] Tengen Toppa Gurren Laggan
7. ~ [34] Naruto
7. * [34] Samurai Champloo
9. ~ [32] Cowboy Bebop
10. -3 [31] Lucky Star
10. * [31] Gintama
Top 4; Alternative point count
1. ~ [34] One Piece
2. * [8] Gintama
3. -1 [7] Code Geass
4. -2 [6] Lucky Star
4. -2 [6] Katekyo Hitman Reborn
4. * [6] Tengen Toppa Gurren Lagann
4. * [6] Bleach
4. * [6] Fullmetal Alchemist
Ik weet 't, maar ik heb eigenlijk weinig in te brengen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:18 schreef Ge4ce het volgende:
Vergeet Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4 niet!
En de tussenstand op een ander forum. (Populariteit verkiezingen)
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Quir het volgende:
Gisteren Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan gezien en vandaag True Tears, maar (spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat is echt heerlijk als je geen zin hebt in verhaallijn en wel in belachelijke randomness
:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |