abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juli 2008 @ 11:54:04 #121
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60222058
quote:
Op zondag 20 juli 2008 11:32 schreef mschol het volgende:
hopelijk maandag geld dan kan ik een 1TB schijfje bestellen en ruimte creeren
1 Tb is ook zo vol (ooooh ik heb toch ruimte dus die ook maar...)

Vorige week heb ik een MyBook Essentials 750 gehaald. De 1 Tb versie was uitverkocht.
En de Lacie 750 kan ik ook aanraden. Is wel ietsjes duurder maar is ook sneller qua access.
De MyBooks schakelen zich uit als je systeem ook uitgaat.

Wat ik zo leuk vind is dat ze bij Slayers de RPG spells gebruiken. Dingen als Elmekia Lance, Flame Arrow Of Fireball....

En natuuuuuuuuuuurlijk .......
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_60222284
quote:
Op zondag 20 juli 2008 11:54 schreef wdn het volgende:

[..]

1 Tb is ook zo vol (ooooh ik heb toch ruimte dus die ook maar...)
weet ik, en het wordt geen externe schijf, ik wil ze uiteindelijk in server hebben.. (dat ik dus ongveer 3TB aan anime direct beschikbaar heb @ netwerk )
  zondag 20 juli 2008 @ 13:00:51 #123
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_60223263
Ep. 15 van Macross Frontier is een beetje wazig. Ben nu bij ep. 33 van 12 Kingdoms. Begin het echt een mooie serie te vinden. Er zittten ook behoorlijk wat wijze levenslessen in het verhaal verwerkt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 20 juli 2008 @ 17:47:47 #124
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_60228561
Ik vond de eerste helft van aflevering 15 van Macross Frontier hélémaal niets!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maakte de tweede helft het weer een beetje goed, al was de animatie van Sheryl & Grace toen het verhaal weer verder ging abominaal. De makers van de serie gebruiken verschillende studios verspreid over ZO-Azië om kosten te drukken en alles zo snel mogelijk af te krijgen, maar de kwaliteit schommelt soms behoorlijk.
The Internets, I needs it..
pi_60235225
Helemaal gelijk wat betreft ep 15 van MF, maar als lichtpuntje het duet
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60235460
today in class 5-2 is maf
  maandag 21 juli 2008 @ 10:16:03 #127
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60239735
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef mschol het volgende:
today in class 5-2 is maf
Maf idd, die gezichten die erbij getrokken werden (de tekenstijl).
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  donderdag 24 juli 2008 @ 18:12:58 #128
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60325148
Je zou toch zeggen dat iedereen die vakantie heeft zich helemaal suf kijkt, maar dat valt dus tegen.

Ik ga Genshiken 2 kijken.

En Today in Class 5-2 is superfout. Heb die een jaar geleden ofzo gezien, maar die gym-opslaghokje-scène kan ik me nog goed herinneren.
pi_60325233
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 18:12 schreef Sh0g het volgende:
Je zou toch zeggen dat iedereen die vakantie heeft zich helemaal suf kijkt, maar dat valt dus tegen.
niet iedereen heeft vakantie (* mschol moet gewoon vol aan de bak, centen verdienen)
quote:

Ik ga Genshiken 2 kijken.

En Today in Class 5-2 is superfout. Heb die een jaar geleden ofzo gezien, maar die gym-opslaghokje-scène kan ik me nog goed herinneren.
die scene was idd superfout
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:47:10 #130
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60326574
Wel sh0g ik heb vakantie en ben me gek aan het downloaden zodat ik na de vakantie wat te kijken heb onderweg. Op bleach + naruto na heb ik alles bewaard. Met +- 4 eps per werkdag heb ik aardig wat anime nodig om me zoet te houden onderweg

Ik ben wel al een hele tijd bezig met 'Shin Megami Tensei: Persona 3'. Is ook een soort anime
pi_60328095
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 19:47 schreef wdn het volgende:
Wel sh0g ik heb vakantie en ben me gek aan het downloaden zodat ik na de vakantie wat te kijken heb onderweg. Op bleach + naruto na heb ik alles bewaard. Met +- 4 eps per werkdag heb ik aardig wat anime nodig om me zoet te houden onderweg

Ik ben wel al een hele tijd bezig met 'Shin Megami Tensei: Persona 3'. Is ook een soort anime
ik kan geen anime kijken...
ik werk tenminste hard
'k heb eerste loon binnen dus ik ga morgen maar eens een 1TB schijfje en wat extra spul kopen voor de bouw van m'n server...
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:06:54 #132
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60329458
quote:

Jij kijkt in de trein hè? Heb je eigenlijk ooit reacties gehad van mensen naast je, zoals: wtf kijk jij nou?

en mschol... werkze!
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:40:49 #133
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60330317
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:06 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Jij kijkt in de trein hè? Heb je eigenlijk ooit reacties gehad van mensen naast je, zoals: wtf kijk jij nou?

en mschol... werkze!
Zekers.

1x was ik aan het kijken naar een anime. Dennou Coi. Toen een vrouw vroeg of ze mee mocht kijken. Heb der mijn andere draadloze koptelefoon gegeven en ze heeft een 1/2 uur meegekeken/geluisterd. Vond het 'supermooi getekend'.

En zo zijn er meer geweest. Conducteurs die menen leuk te zijn. Na tig keer "Oh kijkt U tekenfilms" is mijn standaard commentaar: "Nee, ik leer Japans". De meeste krijgen dan een rotkop en weten niks meer te zeggen

Oh en toen ik Hellsing aan het kijken was had ik 3 alto's achter me die niets wilden missen

Heb ook een tijd in de bus gekeken (van ehv naar hapert). Zat altijd een meid in de bus (17 ofzo) met six-pistols t-shirt enzo. Toen was ik NANA aan het kijken. Komt er zo'n ring in voor (een Crown ring van Vivienne Westwoord; had een relatie met Johny Rotten ofzo). Die meid had een nep ring en ik heb een echte ( ). Was een mooie gespreks opener want ik zette de anime stil en hield mijn ring erlangs om te kijken of ze identiek waren en toen kon ze het niet laten om commentaar te geven Heb der NANA gefikt op dvd en we hebben een tijdje samen gekeken.

Gebeuren best leuke dingen als je anime in het OV kijkt

Kent iemand deze image:

uit een anime of manga? Ik ken het niet en denk dat het fanart is. Maar moet het zeker weten

Konjiki no Gash Bell 4 seizoenen zijn bijna binnen In totaal 110 episodes (s5 of s6 is nu nog bezig). Hopelijk is het wat
pi_60330660
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef wdn het volgende:

[..]

Zekers.

1x was ik aan het kijken naar een anime. Dennou Coi. Toen een vrouw vroeg of ze mee mocht kijken. Heb der mijn andere draadloze koptelefoon gegeven en ze heeft een 1/2 uur meegekeken/geluisterd. Vond het 'supermooi getekend'.

En zo zijn er meer geweest. Conducteurs die menen leuk te zijn. Na tig keer "Oh kijkt U tekenfilms" is mijn standaard commentaar: "Nee, ik leer Japans". De meeste krijgen dan een rotkop en weten niks meer te zeggen

Oh en toen ik Hellsing aan het kijken was had ik 3 alto's achter me die niets wilden missen

Heb ook een tijd in de bus gekeken (van ehv naar hapert). Zat altijd een meid in de bus (17 ofzo) met six-pistols t-shirt enzo. Toen was ik NANA aan het kijken. Komt er zo'n ring in voor (een Crown ring van Vivienne Westwoord; had een relatie met Johny Rotten ofzo). Die meid had een nep ring en ik heb een echte ( ). Was een mooie gespreks opener want ik zette de anime stil en hield mijn ring erlangs om te kijken of ze identiek waren en toen kon ze het niet laten om commentaar te geven Heb der NANA gefikt op dvd en we hebben een tijdje samen gekeken.

Kent iemand deze image:
[ afbeelding ]
uit een anime of manga? Ik ken het niet en denk dat het fanart is. Maar moet het zeker weten

Konjiki no Gash Bell 4 seizoenen zijn bijna binnen In totaal 110 episodes (s5 of s6 is nu nog bezig). Hopelijk is het wat
Gaaf
Ik moet ook een laptop kopen... En dan in 't OV anime kijken

Dattebayo is begonnen met Denno Coil subben, ze hebben 1 afl gedaan en geven heel soms afleveringen uit zeiden ze, meer een side-project.. Is 't zo'n leuke serie dat ik niet moet wachten op Dattebayo en snel van 'n andere subber moet gaan downloaden?
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:22:12 #135
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60331220
Ureshii heeft dennou coil klaar. Subs zijn uitstekend.
De DB sub zou ik niet veel van verwachten bij DB. Lijkt me meer een 'YHBT' dan wat anders

Dennou coil is anders dan andere anime.

WIKI:
quote:
Dennō Coil (電脳コイル, Dennō Koiru?, lit. Computer Coil or Electric Brain Coil), Coil — A Circle of Children, is a Japanese animation science fiction series depicting a near future where augmented reality (AR) technology has just begun to enter the mainstream. The series takes place in the fictional city of Daikoku, a hotbed of AR development with an emerging city-wide virtual infrastructure. It follows a group of children as they use AR glasses to unravel the mysteries of the half real, half Internet city, using a variety of illegal software tools, techniques, and virtual pets to manipulate the digital landscape.

Dennō Coil, in development for over a decade, is the series director debut of Japanese animator Mitsuo Iso. It premiered on NHK Educational on May 12, 2007. Due to the animators involved in its production and its unusually high-profile television broadcast time slot, Dennō Coil was highly anticipated by fans of animation production quality.

vrijdag 25 juli 2008 @ 00:47:31 #136
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60332410
quote:

[..]

Tof! Helaas heb ik die mogelijkheid niet, maar lees zo nu en dan eens manga in de trein. Maar daar krijg ik geen reacties op. Heb wel eens op het station met een Aniway in de handen gestaan en toen kwam er een meisje op me af die vroeg of ik anime keek en ze zei dat ze op abunai stond met een doujinshi groep. Maar ik ben haar daar niet tegengekomen.
quote:
Kent iemand deze image:
[ afbeelding ]
Ik heb al heel lang eenzelfde soort wallpaper op mijn schijf staan. Klik!
Zou het dezelfde zijn? Ben ook wel benieuwd eigenlijk, want ik kon de animé hiervan ook niet vinden.
pi_60333739
quote:
Kent iemand deze image:
[ afbeelding ]
Het heeft wat weg van Blair (de kat) van Soul Eater. (Gezien de pompoen, en ecchi.) Hoewel het daar wel niet van zal zijn.

(2 rij,3 personage)
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_60375262
quote:

waar kijk jij je anime op?
  zondag 27 juli 2008 @ 12:06:22 #139
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60375344
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:58 schreef mschol het volgende:

[..]

waar kijk jij je anime op?
Dell 1720.
pi_60375360
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:06 schreef wdn het volgende:

[..]

Dell 1720.
oke een flaptop dus
  zondag 27 juli 2008 @ 13:04:40 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60376219
Jups. Met bd alhoewel Linux daar nog(!) moeilijk mee doet.

Thuis op een zelf bouw project desktop. 22" breedbeeld Of op mijn beamer+ps3 alhoewel de meeste subs irritant kleine letters of extreem grote letters tonen

Ben nu bezig met da capo downloaden. En ik heb me gestort op OVA's. Vanaf volgende week (2.8) ga ik weer aan de slag
pi_60391140
Ben ook weer eens een inhaal-slag aan het doen. Ik kijk niet zo regelmatig anime, maar nu is het echt tijd om er weer eens voor te gaan zitten want mijn harde schijven beginnen vol te raken.

Volgende allemaal (af)gekeken:
-Tengen Toppa Gurren Lagann
-Saber Marionette R
-Tekkon Kinkreet
-5 centimeters per second

Nu aan het kijken:
-Claymore

Daarna moet ik nog:
-Ghost in the Shell Innocence
-Ghost in the Shell Stand Alone Complex
-Escaflowne: A Girl in Gaea
-Irresponsible Captain Tylor OVA
-Death Note Special

En de volgende klassiekers liggen ook nog te wachten:
-Tovenaar van OZ (30 eps gezien)
-Nils Holgersson
-Captain Future
-Transformers Generation 1

En dan ga ik nog op zoek naar:
-The Melancholy of Haruhi Suzumiya
-Baccano!
-Mushishi
-The Place Promised in Our Early Days
-Fullmetal Alchemist
-BECK

Hmmm... genoeg te doen dus voorlopig.
pi_60393582
Onder "En dan ga ik nog op zoek naar:" erbij:
Last Exile
Nodame Cantabile
pi_60394322
Last Exile heb ik wel eens van gehoord. Even zonder te googlen, wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
pi_60395043
Steampunk (Adventure, Fantasy), vliegtuigjes (het gebeurt dus voornamelijk in de lucht), 2 protagonisten die een levende 'cargo' hebben om de wereld te 'helen'. Serieus met af en toe humor, heel mooie animatie en goed verhaallijn. (26 eps)
pi_60395189
Hmmm, dat spreekt me wel aan. Ik zal eens kijken... (niet letterlijk). Ik beloof mezelf nog even niets qua nieuwe series want ik heb nog een lange weg te gaan voor ik door de 'backlog' heen ben.
  maandag 28 juli 2008 @ 14:38:38 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60396167
Last Exile is zeer goed te doen
Elfenlied mag je ook opschrijven

En weer een schijfje bij...
Bij Dynabite hadden ze 2 externe schijven liggen voor notebooks
120 Gb LaCie voor 66,99 en een
160 Gb LaCie voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was weinig te kiezen dus
pi_60396295
Elfenlied heb ik al gezien. Er staan nu 88 titels in myanimelist (watched), maar daar zitten flink wat films en ova's bij.

Edit: harde schijf ruimte kan ik niet genoeg hebben. Heb sinds een paar maanden een nieuwe media center en dan ga je automatisch HD materiaal verzamelen. Beetje HD film neemt al snel 8 tot 12gb in beslag. Cars (disney/pixar) spant de kroon met ±37gb uncompressed 1080p.

[ Bericht 53% gewijzigd door NutKees op 28-07-2008 14:50:37 ]
pi_60396637
Wat is je usersnaam op mal?
pi_60397192
LarryLaffer

Ik kom er overigens net achter dat daar nog een paar titels ontbreken. Zijn er meer mensen die een lijst bijhouden? (kan ik ook eens even neuzen wat iedereen tegenwoordig kijkt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')