1 Tb is ook zo vol (ooooh ik heb toch ruimte dus die ook maar...)quote:Op zondag 20 juli 2008 11:32 schreef mschol het volgende:
hopelijk maandag geld dan kan ik een 1TB schijfje bestellen en ruimte creeren
weet ik, en het wordt geen externe schijf, ik wil ze uiteindelijk in server hebben.. (dat ik dus ongveer 3TB aan anime direct beschikbaar heb @ netwerkquote:Op zondag 20 juli 2008 11:54 schreef wdn het volgende:
[..]
1 Tb is ook zo vol (ooooh ik heb toch ruimte dus die ook maar...)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig maakte de tweede helft het weer een beetje goed, al was de animatie van Sheryl & Grace toen het verhaal weer verder ging abominaal. De makers van de serie gebruiken verschillende studios verspreid over ZO-Azië om kosten te drukken en alles zo snel mogelijk af te krijgen, maar de kwaliteit schommelt soms behoorlijk.The Internets, I needs it..
Maf idd, die gezichten die erbij getrokken werden (de tekenstijl).quote:
niet iedereen heeft vakantie (* mschol moet gewoon vol aan de bak, centen verdienen)quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:12 schreef Sh0g het volgende:
Je zou toch zeggen dat iedereen die vakantie heeft zich helemaal suf kijkt, maar dat valt dus tegen.
die scene was idd superfoutquote:
Ik ga Genshiken 2 kijken.
En Today in Class 5-2 is superfout.Heb die een jaar geleden ofzo gezien, maar die gym-opslaghokje-scène kan ik me nog goed herinneren.
ik kan geen anime kijken...quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:47 schreef wdn het volgende:
Wel sh0g ik heb vakantie en ben me gek aan het downloaden zodat ik na de vakantie wat te kijken heb onderweg. Op bleach + naruto na heb ik alles bewaard. Met +- 4 eps per werkdag heb ik aardig wat anime nodig om me zoet te houden onderweg
Ik ben wel al een hele tijd bezig met 'Shin Megami Tensei: Persona 3'. Is ook een soort anime
Jij kijkt in de trein hè? Heb je eigenlijk ooit reacties gehad van mensen naast je, zoals: wtf kijk jij nou?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:47 schreef wdn het volgende:
Wel sh0g ik heb vakantie en ben me gek aan het downloaden zodat ik na de vakantie wat te kijken heb onderweg. Op bleach + naruto na heb ik alles bewaard. Met +- 4 eps per werkdag heb ik aardig wat anime nodig om me zoet te houden onderweg
Ik ben wel al een hele tijd bezig met 'Shin Megami Tensei: Persona 3'. Is ook een soort anime
Zekers.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Jij kijkt in de trein hè? Heb je eigenlijk ooit reacties gehad van mensen naast je, zoals: wtf kijk jij nou?
en mschol... werkze!
Gaafquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Zekers.
1x was ik aan het kijken naar een anime. Dennou Coi. Toen een vrouw vroeg of ze mee mocht kijken. Heb der mijn andere draadloze koptelefoon gegeven en ze heeft een 1/2 uur meegekeken/geluisterd. Vond het 'supermooi getekend'.
En zo zijn er meer geweest. Conducteurs die menen leuk te zijn. Na tig keer "Oh kijkt U tekenfilms" is mijn standaard commentaar: "Nee, ik leer Japans". De meeste krijgen dan een rotkop en weten niks meer te zeggen
Oh en toen ik Hellsing aan het kijken was had ik 3 alto's achter me die niets wilden missen
Heb ook een tijd in de bus gekeken (van ehv naar hapert). Zat altijd een meid in de bus (17 ofzo) met six-pistols t-shirt enzo. Toen was ik NANA aan het kijken. Komt er zo'n ring in voor (een Crown ring van Vivienne Westwoord; had een relatie met Johny Rotten ofzo). Die meid had een nep ring en ik heb een echte (). Was een mooie gespreks opener want ik zette de anime stil en hield mijn ring erlangs om te kijken of ze identiek waren en toen kon ze het niet laten om commentaar te geven
Heb der NANA gefikt op dvd en we hebben een tijdje samen gekeken.
Gebeuren best leuke dingen als je anime in het OV kijkt
Kent iemand deze image:
[ afbeelding ]
uit een anime of manga? Ik ken het niet en denk dat het fanart is. Maar moet het zeker weten
Konjiki no Gash Bell 4 seizoenen zijn bijna binnenIn totaal 110 episodes (s5 of s6 is nu nog bezig). Hopelijk is het wat
quote:Dennō Coil (電脳コイル, Dennō Koiru?, lit. Computer Coil or Electric Brain Coil), Coil — A Circle of Children, is a Japanese animation science fiction series depicting a near future where augmented reality (AR) technology has just begun to enter the mainstream. The series takes place in the fictional city of Daikoku, a hotbed of AR development with an emerging city-wide virtual infrastructure. It follows a group of children as they use AR glasses to unravel the mysteries of the half real, half Internet city, using a variety of illegal software tools, techniques, and virtual pets to manipulate the digital landscape.
Dennō Coil, in development for over a decade, is the series director debut of Japanese animator Mitsuo Iso. It premiered on NHK Educational on May 12, 2007. Due to the animators involved in its production and its unusually high-profile television broadcast time slot, Dennō Coil was highly anticipated by fans of animation production quality.
Tof! Helaas heb ik die mogelijkheid niet, maar lees zo nu en dan eens manga in de trein. Maar daar krijg ik geen reacties op. Heb wel eens op het station met een Aniway in de handen gestaan en toen kwam er een meisje op me af die vroeg of ik anime keek en ze zei dat ze op abunai stond met een doujinshi groep. Maar ik ben haar daar niet tegengekomen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Gebeuren best leuke dingen als je anime in het OV kijkt
Ik heb al heel lang eenzelfde soort wallpaper op mijn schijf staan. Klik!quote:Kent iemand deze image:
[ afbeelding ]
uit een anime of manga? Ik ken het niet en denk dat het fanart is. Maar moet het zeker weten
Het heeft wat weg van Blair (de kat) van Soul Eater. (Gezien de pompoen, en ecchi.) Hoewel het daar wel niet van zal zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef wdn het volgende:
Kent iemand deze image:
[ afbeelding ]
waar kijk jij je anime op?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:47 schreef wdn het volgende:
Dell 1720.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat was weinig te kiezen dus
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |