Idd... zo werk ik ook, al kijk ik zelden naar de producent. De producent drukt niet zo sterk zijn stempel op een serie als een regisseur dat doet. Meestal kijk ik naar regisseur, muziek en verhaalschrijvers. Dat geeft je beter vergelijkingsmateriaal dan alleen naar de producent te kijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Sh0g het volgende:
Ik zoek nu ook veel animé via de producers. Als ik bepaalde animé tof vind zoek ik naar de producer die verantwoordelijk is voor animation work of music en voilá: een heel nieuw lijstje potentiële toffe series.
Anidb ftw.
Aanraders:MADHOUSE VAP Pony Canyon GONZO Lantis
Vond ik ook al. Aparte tekenstijl. Soul Eater in nog meer mate dan R+V. Claymore in iets mindere mate. Maar samen met een leuk of goed verhaal vind ik al genoeg om een anime te kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:10 schreef mschol het volgende:
rosario to vampire is errug, euhh, 'apart' zowel tekenstijl als verhaal imho
tekenstijl vind ik minder (niet slecht maar gewoon minder goed) en apart verhaal ben ik wel voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kannie wachten op S2, en S3 van Zero
Alleen dat stemmetje van dat joch, Kota, 't klinkt niet jongensachtig.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:44 schreef mschol het volgende:
iemand die kanokon van ayako heeft gezien?
zoja: klinken de stemmen bij jullie ook zo gaar?
dat niet zo zeer, meer de kwaliteit van het geluid, ik heb het idee dat ik naar een extreem slechte tv rip zit te kijken.. (terwijl het de best gerate versie @ AniDB is)quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Alleen dat stemmetje van dat joch, Kota, 't klinkt niet jongensachtig.
Nozomu had misschien ook wel een andere voice-actor kunnen gebruiken.
Of bedoel je dat niet?
Ik merkte er anders niet veel van, heb er ook niet echt bij stil gestaan...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet zo zeer, meer de kwaliteit van het geluid, ik heb het idee dat ik naar een extreem slechte tv rip zit te kijken.. (terwijl het de best gerate versie @ AniDB is)
ik heb er last van bij elke ep (anders was ik ook niet gaan klagen..)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:50 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik merkte er anders niet veel van, heb er ook niet echt bij stil gestaan...
Bij welke ep merk je het het ergst of is het bij alle eps zo?
Dan kan ik het even na luisteren.
m.a.w. de 2002 versie ga ik nevernooit meer terug vinden waarschijnlijk..... (betreft CCS: The movie, dus film 1)quote:Hi mschol,
The title you have ordered is a pioneer title and has been on order for
several months.
As you may or may not know Geneon went out of business late last year and
have been looking for another company to take over their titles therefore
titles where never declared discontinued.
Well Funimation Productions has finally stepped in and is re-releasing the
Pioneer titles group by group, therefore you should see the title fill in
the near future however I am also told that not all titles will be pickup
immediately and unfortunately we have not been advised what will and will
not.
Therefore is a bit of a wait and see game.
Kind Regards
keurige uitleg, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:37 schreef mschol het volgende:
dat heb ik weer:
[..]
m.a.w. de 2002 versie ga ik nevernooit meer terug vinden waarschijnlijk..... (betreft CCS: The movie, dus film 1)
Is het toevallig een dolby 5.1-geluidsbron dat je in stereo probeert af te spelen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet zo zeer, meer de kwaliteit van het geluid, ik heb het idee dat ik naar een extreem slechte tv rip zit te kijken.. (terwijl het de best gerate versie @ AniDB is)
Ik heb net weer even een paar eps doorgekeken en ik hoor echt geen merkbaar verschil in audio-kwaliteit vergeleken met wat ik gewend ben... Dat is gewoon in orde imo, ik zit met een hi-end hoofdtelefoon dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb ook geen klachten gelezen op het Ayako forum over dat er iets met de audiokwaliteit van hun releases zou zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er last van bij elke ep (anders was ik ook niet gaan klagen..)
mijn volume regeling van windows en speakers staan ook niet erg gek ofzo.. (anders had ik misschien last van vervorming)
dat zekerquote:
Audio: AAC 48000Hz stereo [Audio]quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is het toevallig een dolby 5.1-geluidsbron dat je in stereo probeert af te spelen?
Dat is snelquote:Op zondag 20 juli 2008 10:32 schreef borisz het volgende:
Zo Slayers is binnen, tenminste de eerste serie uit 95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |